Der var engang en gammel vinbonde der i forbindelse med et salg til en større dansk supermakedskæde sagde til mig: "Hvis de vil have rævepis så får de rævepis og hvis de vil have farvet det rødt så farver jeg det rødt". Det er i princippet det samme der gør sig gældende her. Hvis en kunde vil have et SMBA på de vilkår der bliver udbudt, hvorfor så sige nej? Der er da såvidt jeg har bemærket ikke nogen, der på Amino har været modstandere af SMBA som selskabsform. Et SMBA bør for alle rådgivere indgå i deres overvejelser når problemstillinger omkring selskabsstiftelser mv gennemgåes. Det er bare ikke i alle tilfælde, den optimale løsning. Du ville også, hvis du fulgte trådene her på Amino se, at der i flere sammenhænge er blevet nævnt et SMBA som en mulighed i konkrete problemstillinger. Det skuffer mig i den grad, at du så ensidigt er fokuseret på dit produkt fremfor kundens behov. Tag bare denne tråd, hvor en relativ simpel operation pludselig bliver til et løsningsforslag med en blanding af et personligt firma og et eller flere smba-selskaber. Koluda byg får da ikke selv set en byggeplads med den administration det vil føre med sig. Det er efterhånden min opfattelse, at jeg vil kunne få en mere nuanceret rådgivning hos dine legekammerater Donny, Rene og Thorbjørn. Men deres produkthylde spænder jo også mere vidt. Henrik |
Ejler...der har såmænd aldrig været en gruppe af modstandere.
Som Klovn nævner, er der i visse situationer da sikkert udmærket med et SMBA.
Dog ikke ukritisk og for enhver pris.