Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overgang til APS ?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er også Jyde Big Smile Det afhænger nok meget af hvilken branche man opererer indenfor. I bygge- og entreprenbørbranchen er en selskabsløsning næsten et must.

Klovn: For en gang skyld er jeg ikke enig med dig. Jeg forstår godt hvad du mener med opfordringen til Ejler men man skal også være realist. Det sker ikke. Jeg syntes at det er helt fint at der er andre end "den faste garde" - det som Ejler vil kalde modstanderne, der siger fra og jo fler der gør det jo bedre, lfor der sker ganske rigtigt det som Annette skriver; At trådene bliver afsporet fra det de handler om. Hvis Ejler vil promovere og udbyde SMBA selskaberne på Amino bør det være tilstrækkeligt at gøre det i tråde til formålet eller hvor der spørges konkret til det.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:00

Bent: Vi er ikke uenige. Der er også derfor at jeg efterlyser nuanceret svar fra ham. Det tror jeg såment Ejler ville være i stand til, hvis hans produkthylde havde været bredere.

Omkring selskabsstiftelser er jeg nok mere "højreorienteret" end dig.Wink Jeg kan godt se muligheder i eksempelvis Ltd i forhold til eksempelvis udenlandske setups. Folk skal bare vide, hvilken betydning det har og ikke mindst omkostningen ved dette. Selskabskonsstruktioner kan ikke løses på Amino, men man kan som i denne tråd lade sig inspirere og tage en snak med eksempelvis sin revisor

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:04

Klovn:

Omkring selskabsstiftelser er jeg nok mere "højreorienteret" end dig.Wink Jeg kan godt se muligheder i eksempelvis Ltd i forhold til eksempelvis udenlandske setups.

Det kan jeg såmænd også godt når vi taler om udenlandske virksomheder. Dvs. aktiviteter der drives i udlandet. Problemet for mange iværksættere

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)