Hej derude. Som overskriften fortæller, så handler denne tråd om at jeg kan udføre billigt og flot grafisk arbejde for dig. Jeg er under uddannelse som mediegrafiker, og som de fleste nok ved, så rækker SU ikke forfærdelig langt. Derfor har jeg valgt at annoncere nogle tilbud som i kan benytte jer af, som vil spare jer for både tid og penge. Da jeg er uddannet webintegrator, giver jeg os en tilbud på en samlet hjemmeside-løsning, som jeg selv ville finde meget attraktiv, som nystartet erhvervsdrivende.
1. Udarbejdelse af unikt webdesign, samt kodning med 4-5 undersider. Her snakker vi en visitkort hjemmeside som præsenterer virksomheden og givet et godt indtryk, samt beskrivelse af ydelser og evt. Priser. Velegnet til virksomheder indenfor håndværk faget. (frisør, tømrer, maler, massør mv.) Alt dette for en pris af 1800 kr. Det kræver naturligvis at du har domæne og webhotel, såfrem dette ikke er tilfældet, kan du blive hostet på min server til en lav pris årligt!
Udover det har jeg fastsat nogle priser på grafisk arbejde:
Logo design: 500 kr (leveres i alle filtyper, så det er klar til både tryk og web)
Udarbejdelse af reklame flyer: 400 kr
Visitkort layout 400 kr (leveres os klar til tryk)
Bemærk der os kan hentes et samlet tilbud, hvis flere forskellige ting ønskes. Hvis større opgaver haves, kan dette os laves til en billig penge!
Hvis interesse haves, send mig venligst en mail på mf@creative-solutions.dk
Siger tak for opmærksomheden og håber dette tilbud kan komme nogle af jer iværksættere til gode.