Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

størrelsen på webhotel

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Drop dem med reklamen, de er sgu for dyre... 440 kr. inkl. oprettelse det. 1 år.

Det er ikke altid prisen der skal være den endelige faktor. Det burde du selv vide. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:28

For webhosting ligger vi i den billige ende, vi tager 50kr per site og opefter. Det giver 750kr om året incl. moms.

Tilgengæld får du så personlig service, og assistance af dygtige folk der ved hvad de taler om hvis du får brug for hjælp eller oplever problemer med dit site.

Kig evt på Dandomain: Priser fra 61,25/md. (49,-)

Scannet: u/moms 69,00 DKK,86,25 DKK (pr. md.)

Wannafind: 49kr/mdr incl. moms

Alle virksomheder som jeg personligt mener ligger i den lave ende mht. serviceniveauet i forhold til prisen. Jeg mener heller ikke at det på _nogen_ måde er passeligt for en virksomed at skam-spare på så strategisk vigtigt et område af virksomhedens eksistens grundlag.

Hvis i gerne vil have en prisbillig løsning, så tag Surf town. De har nogle yderst kompetente folk sidende og det betyder rent faktisk noget for dem om/at de har utilfredse kunder, og forsøger på alle mulige måder at hjælpe.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:52

Thomas Folmann:

Faste trafikgrænser, lovlige forretningsbetingelser (ingen automatiske bindingsperioder og 30 dages fortrydelsret), interesseret i kundedialog - nogen siger man får hvad man betaler for ;-)

Det har i sørme også været år om at opdage, det har fra dag et i mit firma været standard....

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

PWM:

Jeg synes tit at hjemmesider der ligger hos one.com er ret langsomme (i hvert fald hos mig, jeg ved ikke om det er det samme hos andre). Er det noget du har erfaring med?

Har ikke selv erfaringer med one.com, men nævnte dem bare da de snakkede pris i forhold til det man havde behov for.

En almindelig hjemmeside vil aldrig nærme sig 1 GB eller 1024 Mbytes som nogle ynder at kalde det, for at få det til at lyde af mere.

Men når man som dem og Surftown læsser op til 2000 webhoteller på ern server, er det klart at det skal gå langsomt.

Hoster selv alle mine kunder på egne servere i England, Tyskland og USA og kan derfor kun snakke udfra de erfaringer herfra.

mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

www.easywebhost.org:

Thomas Folmann:

Faste trafikgrænser, lovlige forretningsbetingelser (ingen automatiske bindingsperioder og 30 dages fortrydelsret), interesseret i kundedialog - nogen siger man får hvad man betaler for ;-)

Det har i sørme også været år om at opdage, det har fra dag et i mit firma været standard....

Hey www.easywebhost.org

Med din attitude jeg vil aldrig nogensinde vælge www.easywebhost.org  som et hosting firma.  Jeg tvivler på at du giver en god "support" til dine kunder, hvis du altså har nogen... No offence - men, det er bare min mening... hej hej!

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.easywebhost.org:

PWM:

Jeg synes tit at hjemmesider der ligger hos one.com er ret langsomme (i hvert fald hos mig, jeg ved ikke om det er det samme hos andre). Er det noget du har erfaring med?

Har ikke selv erfaringer med one.com, men nævnte dem bare da de snakkede pris i forhold til det man havde behov for.

En almindelig hjemmeside vil aldrig nærme sig 1 GB eller 1024 Mbytes som nogle ynder at kalde det, for at få det til at lyde af mere.

Men når man som dem og Surftown læsser op til 2000 webhoteller på ern server, er det klart at det skal gå langsomt.

Hoster selv alle mine kunder på egne servere i England, Tyskland og USA og kan derfor kun snakke udfra de erfaringer herfra.

mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Ikke for at pege fingre af nogen men

Du / i easywebhost indkøbere dedikerede (tror jeg hvis det ikke bare er reseller kontoer) rundt omkring i datacentre i ikke kender noget til
England, Tyskland, USA der hvor du nu finder dem billigst

Og så er der os andre som bruger tid på at besøge datacentre rundt omkring i landet, for at høre omkring deres infrastruktur og hvad der evt ville ske ved nedbrud

og køber efter kvaliteten

Feks har vi lige købt nye skabe hos TDC, så hvis nogen skal bruge billige dedikerede servere så sig til vi har lidt plads i overskud endnu

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:45

Den her tråd er vist lidt kommet ud på en sidespor... Jeg kan klart anbefale One.com - mine sider loader smooth og der har aldrig være nogle problemer. Udover dette har jeg regnet lidt på det, og det er den webhostingservice med den laveste månedlige afgift. Derudover er det samtidig det webhosting firma der tilbyde mest plads for dine penge (11,25 kr pr. måned for deres mindste til 3000 megabyte).

Held og lykke med dit website.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

www.easywebhost.org:

Kære Mogens, jeg har ikke set nogen kritik om, at det skulle køre langsomt hos Surftown - vil du venligst dokumentere?

Det er korrekt at en del af vores Privat servere rummer en hel del domæner, men det er fordi du kan samle alle dine domæner på samme webhotel! Så vidt jeg kan se ud af dine specifikationer, så tvinges kunderne til at oprette endnu et webhotel for hvert ekstra domæne?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

aboutweb.dk:

Ikke for at pege fingre af nogen men

Ja, lige netop hvad du gør.

Du kender intet til det vi laver og forsøger med diverse gætterier, som de ikke bliver rigtige af......

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 12:56

Thomas Folmann:

Så vidt jeg kan se ud af dine specifikationer, så tvinges kunderne til at oprette endnu et webhotel for hvert ekstra domæne?

En ting er speficikationer, en andet virkelighed.

Kunderne får det de beder om uden at betale ekstra, at det ikke fremgår af hjemmesiden, betyder ikke at de skal betale ekstra.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)