Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

størrelsen på webhotel

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

En almindelig hjemmeside vil aldrig nærme sig 1 GB eller 1024 Mbytes som nogle ynder at kalde det, for at få det til at lyde af mere.

1 GB ER 1024 MB.... og 1 MB er 1024 KB og 1 KB er 1024 bytes.

Så jo... hvis nogle kalder det 1024 MB så ER det korrekt. (faktisk er det 1,073,741,824 bytes) Dog bruges det på 2 måder idet det er nemmere at regne med "hele" tal. Men godt at man kan tælle til 1023 på 2 hænder.... ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:06

www.easywebhost.org:

En ting er speficikationer, en andet virkelighed.

Kunderne får det de beder om uden at betale ekstra, at det ikke fremgår af hjemmesiden, betyder ikke at de skal betale ekstra.

Du glemte hvis lige dokumentationen for at det skulle køre langsomt hos Surftown, jeg venter spændt ;-)

BTW, hvor mange domæner kan man have på dine webhoteller? Det er en yderst relevant information til kunderne, og måske du kunne lave lidt flere salg, hvis du oplyste dette på din hjemmeside?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:14

Thomas Folmann:

Kære Mogens, jeg har ikke set nogen kritik om, at det skulle køre langsomt hos Surftown - vil du venligst dokumentere?

Citeret fra trustpilot :

http://www.trustpilot.dk/review/www.surftown.dk

----

15.03.2009

Jeg har for lang tid siden opgraderet ét af mine 4 domæner til erhverv, da jeg gerne ville have det ene domæne til at kører så fejlfrit som muligt.

Det viser sig (med serverovervågning) at mit erhvev hotel faktisk er meget mere nede end de private hoteler jeg har hos surf town.
-----

28.02.2009

Har webhotel og mailhotel hos Surftown. Det kører hæderligt. Min blog svarer meget langsomt og er ofte kortvarigt nede. Det samme gælder mit billedsite. Mail har en en lang leveringstid, og spamfilter fungerer dårligere end TDC, har fået LANGT mere spam siden jeg skiftede.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:19

Niels - netopcom.dk:

www.easywebhost.org:

En almindelig hjemmeside vil aldrig nærme sig 1 GB ....

Så jo... hvis nogle kalder det 1024 MB så ER det korrekt.

Øhm, det var ikke det jeg mente med min pointe....

Det jeg mener er, at man gør tallet større end det reelt er.

Hvor mange private brugere har behov for 10 GB plads ?

Eller for den sags skyld 1 GB ?

Er det ikke mere et spørgsmål om at folk er grådige og tror at tilbudet er bedre (og dyrere) fordi du får mere for prisen ?

Hvad nu hvis du kun udnytter 1 % af de 10.240 Mbytes = 102,40 Mbytes, så kunne du nøjes med 1% af de 10.240 Mbytes og dermed bliver den største konto jo faktisk dyrere.

En anden ting er, at meget få af dem med 10.000 Mbytes udnytter denne plads og dermed kan man oversælge webhotellerne.

Mvh

Mogens

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

WanKo0VeR:

Med din attitude jeg vil aldrig nogensinde vælge www.easywebhost.org  som et hosting firma.  Jeg tvivler på at du giver en god "support" til dine kunder, hvis du altså har nogen... No offence - men, det er bare min mening... hej hej!

Fint med kritisk, men men... med det nick du har kan jeg ikke tage det du skriver seriøst...det er ikke det jeg mener, det som jeg lige har skrevet, men det er sådan du forsøger at sætte tingene op.

Du kender intet til mit firma ej heller, at alle kunderne har været her i 2 år eller mere og virksomheden er fra 2005.

Så mon ikke vi leverer en service de fleste er tilfredse med ?

Vi er et af de få firmaer, hvor opsagte kunder rent faktisk får penge retur, hvis de vælger en anden udbyder.

Kigger du 4 år tilbage og frem til idag, vil du vide at flere af de store hostingfirmaer i DK og for den sags skyld også de små, rent faktisk først efter at forbrurgerombudsmanden har været inde og true med bål og brand er begyndt at rette sig efter lovgivningen.

Jeg har f.eks. fra dag et ikke lovet kunderne guld og grønne skove og ubegrænset trafik, som det var tilfældet før i tiden og som nogle desværre også gør.

Når du så går dem på klingen giver de rent faktisk ikke kunden fri trafik.

Bare for at tage et eksempel.

mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

www.easywebhost.org:

Citeret fra trustpilot :

http://www.trustpilot.dk/review/www.surftown.dk

----

15.03.2009

Jeg har for lang tid siden opgraderet ét af mine 4 domæner til erhverv, da jeg gerne ville have det ene domæne til at kører så fejlfrit som muligt.

Det viser sig (med serverovervågning) at mit erhvev hotel faktisk er meget mere nede end de private hoteler jeg har hos surf town.
-----

28.02.2009

Har webhotel og mailhotel hos Surftown. Det kører hæderligt. Min blog svarer meget langsomt og er ofte kortvarigt nede. Det samme gælder mit billedsite. Mail har en en lang leveringstid, og spamfilter fungerer dårligere end TDC, har fået LANGT mere spam siden jeg skiftede.

Kære Mogens,

Du læser vist vores bedømmelser, som fanden læser biblen ;-)

Der er ganske få negative indlæg omkring stabiliten, og de kunder går vi skam i dialog med. Typisk opsætter vi en 3. parts overvågning for at få et fælles udgangspunkt med kunden - og finder så en løsning derfra!

Og set ift. vores kundebase, så mener jeg ikke at du på nogen måde har dokumenteret din påstand - så prøv venligst igen fremfor at sprede løse rygter!

Afslutningsvis vil jeg fremhæve nogle af de positive indlæg omkring stabiliten, der er kommet i løbet af de seneste par uger.

27. marts 2009
Super firma, super support og meget stabilt.
Kan ikke sætte min finger på noget... det køre bare

22. marts 2009
Mere end man kan forevente!
Til prisen leverer Surftown en rigtig god vare. Det tekniske fungerer, og oppetiden er høj. Supporten via mail fungerer også fin, selvom det nogle gange tager en del mails frem og tilbage at lokalisere problemerne. Jeg kan varmt anbefale Surtown som lavpris webhotel!

17. marts 2009
perfekt
Jeg kan kun være tilfreds med ST
har 5 domæner hos dem.. alle på samme hotel, og de har ikke været nede i mere end 1 time i de ca 5 år jeg har været kunde hos dem.

Supporten er generelt over det niveau som jeg har mødt andre steder.

15. marts 2009
får hvad man betaler for.
Får hvad man betaler for, ikke mere ikke mindre, god support og oppetid.

15. marts 2009
Super godt webhotel!
Jeg har haft mit webhotel i et stykke tid nu, og jeg må sige, at det er fremragende. Dejligt at se andet end "fri trafik". Sidst jeg havde en webhost med det, var den nede på 2GB trafik pr. måned. Ups!

Der er fint med plads, har Advanced Linux, og synes jeg får meget for de få penge jeg reelt set giver ud. Der har ikke været problemer med oppetider, og heller ikke med supportsvartiderne (noget jeg har haft en del e-mail'en frem og tilbage pga. redelegering af mit domæne).

Så mange "thumbs up" til jer :) Fortsæt det gode arbejde

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

www.easywebhost.org:

Du kender intet til mit firma ej heller, at alle kunderne har været her i 2 år eller mere og virksomheden er fra 2005.

Så mon ikke vi leverer en service de fleste er tilfredse med ?

Hvem kender egentlig til dit firma?

Kan ikke finde din easywebhost på http://netnationen.dk/lists/host-population, så spørgsmålet er hvor mange kunder du egentlig har?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:38

Thomas Folmann:

Kan ikke finde din easywebhost på http://netnationen.dk/lists/host-population, så spørgsmålet er hvor mange kunder du egentlig har?

Aaaaaa.... Thomas... den er lidt søgt.... på listen finder du Kabelnettet som ikke har eksisteret siden april 2004. Derudover er der kun registreret 200.000 domæner og vi er over 900.000 danske domæner.

Så den liste er ikke komplet. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 23:05

LOL

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 23:08

Thomas Folmann:

Hvem kender egentlig til dit firma?

http://www.websiteoutlook.com/www.easywebhost.dk

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)