Citeret fra trustpilot :
http://www.trustpilot.dk/review/www.surftown.dk
----
15.03.2009
Jeg har for lang tid siden opgraderet ét af mine 4 domæner til erhverv, da jeg gerne ville have det ene domæne til at kører så fejlfrit som muligt.
Det viser sig (med serverovervågning) at mit erhvev hotel faktisk er meget mere nede end de private hoteler jeg har hos surf town.
-----
28.02.2009
Har webhotel og mailhotel hos Surftown. Det kører hæderligt. Min blog svarer meget langsomt og er ofte kortvarigt nede. Det samme gælder mit billedsite. Mail har en en lang leveringstid, og spamfilter fungerer dårligere end TDC, har fået LANGT mere spam siden jeg skiftede.
Kære Mogens,
Du læser vist vores bedømmelser, som fanden læser biblen ;-)
Der er ganske få negative indlæg omkring stabiliten, og de kunder går vi skam i dialog med. Typisk opsætter vi en 3. parts overvågning for at få et fælles udgangspunkt med kunden - og finder så en løsning derfra!
Og set ift. vores kundebase, så mener jeg ikke at du på nogen måde har dokumenteret din påstand - så prøv venligst igen fremfor at sprede løse rygter!
Afslutningsvis vil jeg fremhæve nogle af de positive indlæg omkring stabiliten, der er kommet i løbet af de seneste par uger.
27. marts 2009
Super firma, super support og meget stabilt.
Kan ikke sætte min finger på noget... det køre bare
22. marts 2009
Mere end man kan forevente!
Til prisen leverer Surftown en rigtig god vare. Det tekniske fungerer, og oppetiden er høj. Supporten via mail fungerer også fin, selvom det nogle gange tager en del mails frem og tilbage at lokalisere problemerne. Jeg kan varmt anbefale Surtown som lavpris webhotel!
17. marts 2009
perfekt
Jeg kan kun være tilfreds med ST
har 5 domæner hos dem.. alle på samme hotel, og de har ikke været nede i mere end 1 time i de ca 5 år jeg har været kunde hos dem.
Supporten er generelt over det niveau som jeg har mødt andre steder.
15. marts 2009
får hvad man betaler for.
Får hvad man betaler for, ikke mere ikke mindre, god support og oppetid.
15. marts 2009
Super godt webhotel!
Jeg har haft mit webhotel i et stykke tid nu, og jeg må sige, at det er fremragende. Dejligt at se andet end "fri trafik". Sidst jeg havde en webhost med det, var den nede på 2GB trafik pr. måned. Ups!
Der er fint med plads, har Advanced Linux, og synes jeg får meget for de få penge jeg reelt set giver ud. Der har ikke været problemer med oppetider, og heller ikke med supportsvartiderne (noget jeg har haft en del e-mail'en frem og tilbage pga. redelegering af mit domæne).
Så mange "thumbs up" til jer :) Fortsæt det gode arbejde