Du bad om dokumentation og det fik du :-) |
http://www.easywebhost.org:
LOL
Du bad om dokumentation og det fik du :-) |
Enig i at listen ikke er komplet. Vi står selv opgjort med færre dk domæner end det er tilfældet. Men det er altså langt over 200.000 domæner der er registreret på netnationen. Top5-udbydere tegner sig alene for 300.000 domæner! |
Kære Thomas Det skægge ved dette her er, at du åbenbart hele tiden har det sådan at du skal føre dig frem. Eksempel : Du forsøger at bruge netnationen.dk til at skyde andre i sænk med, fordi du ikke kan argumentere uden at der hele tiden skal den ene eller anden form for tal på bordet. Dette gør ikke diskussionen mere saglig. Når så denne falder til bordet, forsøger du sørme endnu engang med nye tal. Igen for at fremhæve dig selv. Seneste er ovenståede eksempel. Bevis følgende : 1) Registrerede domæner hos netnationen.dk 2) Hvor mange domæner hver top5 udbyder ligger inde med 3) Hvem betragter du som top5 udbydere og hvorfor er det netop dem ? Jeg forventer selvfølgelig ikke at du kan finde denne dokumentation, men at den bliver imødekommet i stilhed. Samtidig vil jeg også gerne se dokumentation for dine "beviser". Se så begynder det at blive interessant... spørgsmålet er nu kan du, vil du ? Mogens |
Mogens, jeg kan forklare det for dig, men jeg kan ikke forstå det for dig. Men lad mig prøve en gang mere: 1) Åben en browser 2) Indtast url'en: http://netnationen.dk/lists/host-population 3) Læg tallene for de første 5 virksomheder sammen Det er noget mere sagligt end et par enkelte ris-bedømmelser fra Trustpilot som du har fisket frem tidligere ;-) |
Som jeg forventede.....du skriver selv den dokumentation ikke virker og alligevel bruger du den. Jeg savner stadigvæk din dokumentation, den udeblev. Trustpilot anmeldelser er virkelige kunder og kan derfor godt bruges som dokumentation, hvis det ikke var det kan jeg ikke forstå at i bruger tid på at kommentere på det de enkelte skriver derinde. Der er jeg sikker på, at fokus er meget omkostningsbevidst. |
Jeg har skam sagligt dokumenteret! Og selv en google search afslører intet andet end dine egne anprisninger af dit foretagende! Og hvis du selv mener at have dokumenteret, at det skulle køre langsomt hos Surftown ved at henvise til 2 indlæg på Trustpilot - ja, så vil jeg gerne sponsere et aftenkursus i statistik! Korrekt at mit fokus er 'omkostningsbevidst', og derfor ser jeg heller ikke nogen anledning til at fortsætte diskussionen med dig i denne tråd - som sagt så kan jeg forklare det, men ikke forstå det for dig ;-)
|
Vi snakker ikke statistik, men simpel dokumentation og det fik du, at faktum så er at du ikke vil acceptere denne er en helt anden snak. Man kan så selv læse hvordan det går i den sidste linie..... |
Thomas og Mogens, Som min mormor ville have sagt det: Hvis I skal slås herinde, så kan I gå ud... :-) Helt ærligt, I er voksne mennesker. Stop med at hijacke tråeden. Opret jeres egen hvor I kan diskutere eller lev med at I og jeres virksomheder nu engang er forskellige. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline