Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik forretningside!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

PawT:

Passiv indtægt er selvfølgelig noget der kræver opmærksomhed, det kommer jo ikke bare dumpende ned fra himlen. Der skal initielt gøres en indsats og derefter når bolden ruller er det her vi kan nyde den initielle investering i form af penge og tid.

Ideen er salg af Mobilabonnementer, Mobiltelefoner samt Video IP telefon som er helt nyskabende indenfor området! 

Så kom det frem i lyset.

Det unikke i det her koncept er, at PASSIV ikke er passivt, som jeg ser det!

Du skriver, at man bare skal lave noget salg i begyndelsen og så derefter læne sig tilbage og skovle penge ind.

Sådan fungerer det KUN på papiret og ikke i virkelighedens verden. Når du nu har stormet rundt og tegnet alle mulige op til det her og derefter skal nyde frugterne af dit arbejde - ja, så får folk sørme et bedre tilbud på telefoni, stopper med at bruge tjenesten eller noget andet. Vupti, så skal du igang igen med at søge nye kunder og pleje de gamle, så de ikke smutter.

Det er kun på whiteboardet at man kan tegne linier i det uendelige og se trillarderne rulle ind UDEN at man skal løfte en finger.

Med venlig hilsen

Flemming

PS: Og husk lige at poste alle indlæg af denne karakter i MLM-kategorien fremover.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:27

Flemming1970:

Det er kun på whiteboardet at man kan tegne linier i det uendelige og se trillarderne rulle ind UDEN at man skal løfte en finger.

PS: Og husk lige at poste alle indlæg af denne karakter i MLM-kategorien fremover.

Yes YES Daddy!Zip it!

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:27

Det alså svært ikke, at lade være med at grine. Er hel sikker på Flemming ikke

får mavesår af sine fine bemærkninger. Yes

Har aldrig set noget fornuftigt af den slags i praksis. Den højste indtjening, jeg har

set er 50 t.kr årligt og her bliver virkelig lagt arbejde i.

Vi da gerne se en årsopgørelse eller et regnskab som beviser den "UNIKKE" indtægt.

Revisor Olsen

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:19

Ja bare så længe det ikke er et scam concept du sælger (som monavie, wellstar amway osv.) er det vel okay er bare ikke særlig interreseret i mlm

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:20

og den tror jeg btw at mange amino brugere deler med mig.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:21

Hej PawT.

Jeg har endnu ikke set et MLM-projekt som ikke krævede en MEGET engageret indsats for blot at tjene investeringen hjem, så "passiv indtægt"? Næppe Confused

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:30

delinda:

Ja bare så længe det ikke er et scam concept du sælger (som monavie, wellstar amway osv.) er det vel okay er bare ikke særlig interreseret i mlm

Tror at du skal have revurderet din opfattelse af scam..... Blot fordi du ikke bryder dig om MLM behøver det jo ikke være scam. Der er mange der lever af det hvor det handler om rigtigt produkter.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:30

Jeg forstår ikke en hujende af det med mlm....har selv været aktør for 10 år siden......men gad ik knokle for det, og droppede ud. Men så havde jeg os købt for 3000 kr andenrangsprodukter. Tandpasta som smagte af bagepulver, vaskepulver som ku vaske tøj...uuuuh...kosttilskud som ga forstoppelse, og en tandbørste som gjorde alt andet end at børste.

Fed!!!

Og det sku jeg så pådutte andre....så fandeme hellere tupperware Big Smile

Det hed btw Natures own.

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 11:12

Jesper Kølbæk Jensen:

Jeg forstår ikke en hujende af det med mlm....har selv været aktør for 10 år siden......men gad ik knokle for det, og droppede ud. Men så havde jeg os købt for 3000 kr andenrangsprodukter. Tandpasta som smagte af bagepulver, vaskepulver som ku vaske tøj...uuuuh...kosttilskud som ga forstoppelse, og en tandbørste som gjorde alt andet end at børste.

Fed!!!

Og det sku jeg så pådutte andre....så fandeme hellere tupperware Big Smile

Det hed btw Natures own.

Lyder som om du har den fulde forståelse. Der er ikke mere i det, bortset fra næste step hvor du røvrender alle du kender, og smider indlæg på Amino om Unikt tandpasta/bagepulver koncept.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)