Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 18:31

Hej Jonas,

Hvis jeg skal vælge en grafikker, så ligger jeg personligt meget vægt på grafikerens hjemmeside at det er noget ekstra ordinært. Det er et meget fint site, men jeg vil dog site at det er lidt kedelige på nogle punkter.

Du skal tjekke opløsningen på alle dine billeder næste. Kvalitet er ikke i top på dit logo og nogle billeder er opløsningen for høj.

Mht. dit Trustpilot box, så tror jeg at jeg ville vælge at få nogle anmeldelser på før at jeg linkede til dem.

Ellers godt koncept og sitet. Vild pris!

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:39

Helt enig ang. opløsningen halter på en del billeder.

Derudover er teksten der beskriver firmaet næsten umuligt at læse, pga. overlapninger af teksten, ser rodet ud, skal lige et par pixels afstand mellem linierne.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:50

Hej Jonas

Billedet på forsiden eller her http://www.seatownmedia.dk/images/billed12323.jpg med de 3 web templates er taget direkte fra Google.

Jeg kan simpelthen genkende det billed jeg håber sørme du har rettigheder til det, bare lige til orientering.

Flot site ellers held og lykke fremover!

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:55

Hej Jonas 

Tillykke med den nye side! 

Ud over de kommentarer omkring kvaliteten i dine grafiske elementer, vil jeg også sige at den forklarende tekst på din side er for svag. Jeg ved godt hvor irriterende det er at skulle forklare en masse, men det ville nok hjælpe lidt for oplevelsen. 

En anden ting er det antal af niveauer man skal ned for egentligt at komme til dine "produkter" der er simpelthen for få klik. 

Jeg går ud fra du har gennemtænkt din prisstrategi, men forventer du reelt at kunne sætte 4-8 hjemmesider op pr dag (alt efter din timepris). Det må være noget af en fabrik du har fået op at stå der. Du skal jo også regne med indledende møder, korrekturprocess, rettelse mm. Eller også er det en slags hobby for dig, og så er det jo også helt ok :) men som en rentabel forretning virker en hjemmeside for 500 kr. inkl cms og bookingsystem som en smule underdrevet for mig... også selvom det kun kræver setup. 

-Karsten

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:03

rolig nu rettighed her og rettighed der hehe..

når man tråder ud i den virkelige verden er der nogle hensyn osm man skal gøre sig eller nogle konsekvenser som resultet af ens handlinger som man skal tage med sig i regnestykket.  hvad angår brugen af billeder som ligger på nettet, så skal man i følge en eller anden lov have tilladelse eller købe retten til brugen af billedet eller lign.

anyway hvad angår din side så syntes jeg det e ret super initiativ. jeg har 3 ting som nok ville hjælper lidt.

find en font/størrelse som gør at teksten er læsbar, sørg for at fonten og størrelsen ikke skifter for meget da man bliver forvirret.

når du indsætter billeder så skal du sørge for at der er nok info i billedet til den størrelse som du skal bruge, som regel et problem nå rman forstørrer jpg eller lign. vektor er en anden snak.

der er nogle små stave fejl, få evt en som er dygtig til dansk til at formulere og stave det du gerne vil udtrykke i hver af dine funktioner.

sørg for at smide siden herind på amino, så vi kan kigge den igennem på ny..

god arbejdslyst ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:38

omar:

rolig nu rettighed her og rettighed der hehe..

når man tråder ud i den virkelige verden er der nogle hensyn osm man skal gøre sig eller nogle konsekvenser som resultet af ens handlinger som man skal tage med sig i regnestykket.  hvad angår brugen af billeder som ligger på nettet, så skal man i følge en eller anden lov have tilladelse eller købe retten til brugen af billedet eller lign.

anyway hvad angår din side så syntes jeg det e ret super initiativ. jeg har 3 ting som nok ville hjælper lidt.

find en font/størrelse som gør at teksten er læsbar, sørg for at fonten og størrelsen ikke skifter for meget da man bliver forvirret.

når du indsætter billeder så skal du sørge for at der er nok info i billedet til den størrelse som du skal bruge, som regel et problem nå rman forstørrer jpg eller lign. vektor er en anden snak.

der er nogle små stave fejl, få evt en som er dygtig til dansk til at formulere og stave det du gerne vil udtrykke i hver af dine funktioner.

sørg for at smide siden herind på amino, så vi kan kigge den igennem på ny..

god arbejdslyst ;-)

Ophavsret kan være slem i nogle tilfælde, det kan skabe flere problemer for virskomheden i nogle tilfælde.

Der kan læses mere på www.ophavsret.dk man bliver nød til at følge reglerne.Smile1

Fra Hadsten
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:48

Hej

Først vil jeg sige tak for alle tilbagemeldelserne, det var rigtig dejligt.

Jeg har lavet lidt om på hjemmesiden, ud fra jeres tip.

www.seatownmedia.dk

Om med hensyn til copyright: Alle mine billeder har jeg selv taget, eller er hentet fra hjemmesider med "free stock photos", undtagen det billede du kommenterede. Ups!Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)