Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er de riges Facebook

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der stemning for at diskutere det overfladiske? Jeg kan se sitet som en slags personlig promovering, men hvis det eneste man har til fælles med sine økonomiske ligestillede er sin bankbog, så går der en smule højrøvethed i det. Hvis det er fordi man har brug for konstatering og bekræftelse, så er der rigtig mange måder at nå det på. Fuld respekt for medlemmer at såkaldte site - min holdning er dog bare, at har man kæmpet sig til millionerne, kan man ligeså godt være millionær med stil. Og jeg ville næppe kalde et stunt som dette "stilet".

 

Daniel Stamm

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

udvikler:

Jeg har aldrig bedt om dine regnskabsoplysninger eller anden dokumentation, så det er vist ligegyldigt at jeg ikke kan åbne dit screendump.

I hele forløbet har jeg kun stillet dig et spørgsmål som jeg  har præciseret (begge links åbner i samme browservindue, da de blot spoler tilbage i denne tråd). I alle dine indlæg i denne tråd har du undgået at svare på dette simple spørgsmål ligesom Ove Bjørn Kraft.

Forstår godt du er  lidt presset hvis de 32kr et regnskab koster på CVR vælter dit budget...

Søge funktionen på Statstidende er tilmed gratis.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Stamm Aarestrup:

Er der stemning for at diskutere det overfladiske? Jeg kan se sitet som en slags personlig promovering, men hvis det eneste man har til fælles med sine økonomiske ligestillede er sin bankbog, så går der en smule højrøvethed i det. Hvis det er fordi man har brug for konstatering og bekræftelse, så er der rigtig mange måder at nå det på. Fuld respekt for medlemmer at såkaldte site - min holdning er dog bare, at har man kæmpet sig til millionerne, kan man ligeså godt være millionær med stil. Og jeg ville næppe kalde et stunt som dette "stilet".

 

Daniel Stamm

Lige præcis. Jeg tror ærligt talt ikke at der er mange millionærer der gider at være "fede med de fede" på sådan en måde. Det er da meget federe at være sammen med sine rige venner ved at sejle i sin nye båd, drikke vin, tage på ferie osv. Hvis jeg var rig, ville jeg da hellere cruise ned i min nye Cadillac, til en fancy cafe og snakke med nogle venner. Det lugter sku lidt af MLM FB.

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Vel vel vel... Er der nogle af jer der kritiserer Affluence, der har tænkt på at ligesindende mennesker, snakker bedst sammen?

Efter at have læst jeres kritik her, så ser det ud som om I er lidt misundelige på mennesker der lever et bedre liv?

Det er synd at leve i jalousi...

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobelton:

Vel vel vel... Er der nogle af jer der kritiserer Affluence, der har tænkt på at ligesindende mennesker, snakker bedst sammen?

Efter at have læst jeres kritik her, så ser det ud som om I er lidt misundelige på mennesker der lever et bedre liv?

Det er synd at leve i jalousi...

Nu er der en forskel på ligesindede og ligestillede!

Hvis du udvælger 2 tilfældige medlemmer af Affluence, er der ligeså stor chance for at de er ligesindede, som hvis du udvælger 2 tilfældige medlemmer af Facebook. Fordi man har en sund økonomi, er det ikke ensbetydende med at man nu er identiske med sine økonomisk ligestillede, udover den ene faktor - din 300.000-dollars-årsløn. Så udover skulderklap og debatering om hvilken bankrådgiver der nu er værd at bruge, kan jeg ikke se det større sociale i sitet.

Nu har du hverken kendskab til mit job, min konto eller min hensigt med mine indlægs, så gad egentlig godt have et svar på hvad dine påstande om jalousi bygger på? Hvis du læser indlæggene grundigere, vil du opdage at det ikke er deres penge vi kritiserer, men udelukkende sitet og dets formål.

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Daniel Stamm Aarestrup:

Hvis du læser indlæggene grundigere, vil du opdage at det ikke er deres penge vi kritiserer, men udelukkende sitet og dets formål.

Jeg synes helt bestemt debatten handler om, hvor nederen det, hvis nogen praler af velstand de ikke har. Hvor den skjulte dagsorden skulle være at signalere man bliver rig på MLM.

Hvis man ER rig på MLM har man grundlæggende retten til at sige man er blevet rig på MLM. Hvis man ikke er blevet rig på MLM, men siger det - for at få folk med på MLM - så man kan blive rig på MLM... så er det 34. dobbelt nederen, and i am QFT

Skide være med sitet,... det er fuldstændig ligegyldigt... Desværre for alvoren drejer tråden hele tiden i to knap så vigtige retninger.
1) Sitets berettigelse.
2) Retten til at tæske Jante.

ad 1,
Sitet har sin beretigelse

ad 2,
Vi har ret til at æske Jante

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tæske Janten alt det du vil og er samtidig i din bedste ret til det. Spørgsmålet er bare hvad du i sidste ende vil få ud af det, og hvor vidt du opnår det du ønsker med det? For det primære formål, må vel være at få credit for sine surtoptjente penge. Ved at oprette sig som bruger på det nævnte site, giver i mine øjne (og er åbenbart ikke den eneste) den modsatte effekt.

Hvor pengene kommer fra og hvordan du har tjent dem, tror jeg ikke er et most at oplyse. Igen et overfladisk aspekt, idet at du kan vinde 20 mil. på en lynlotto og derefter være ligestillet med en erhvervsmand hvis penge har kostet ham blod, sved og tårer.

Daniel Stamm

 

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare gerne snart høre dem begge 2 sige ja, så er den sag vidst lukket

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Stamm Aarestrup:

 Spørgsmålet er bare hvad du i sidste ende vil få ud af det, og hvor vidt du opnår det du ønsker med det? For det primære formål, må vel være at få credit for sine surtoptjente penge.

 

Stop Daniel. Du bliver ved at diskutere sitets berettigelse, Jante og formål med det. Det vigtige her er ikke om man som amino-bruger skal komme og forlange dokumentation i Jantetæskeren.

NEWSFLASH..
På side 4 begyndte denne diskussion at handle om vigtigheden af at man ikke lyver i Jantetæskeren - når indlægget kan være med salg for øje.

Netop i MultiLevelMarketing får man andre med på vognen, med lovning om at man bliver rig. I tilfælde af at denne tråd er startet på falske forudsætninger, så er aminos Jantetæsker i mine øjne blevet brugt til et nederdrægtigt salgstrick.

Jantetæskerens funktion er tæt på fuldstændig undermineret skulle jeg mene... Forstærket af at Aminoskjolds soldater begynder at arbejde i mod den sunde skepsis en enkelt bruger fremviser ved en i øvrigt yderst sober fremfærd.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg afslutter debatten fra min side - vi bliver enige om at vi er uenige.

 

Daniel Stamm

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)