Ting som jeg godt ved og er i gang med at få lavet.
Betaling med master card, visa (ikke visa dankort), visa electron, paypal og så bankoverførsel (Det er det eneste der er nu men det andet kommer i denne uge.
Trustpilot i højre side så alle kunder kan give sin mening.
og handelsvilkår er også snart klar.
Men er der andet i vil Sige eller noget i syntes ? (Er glad bare for at høre jers mening)
Jeg må ærligt erkende at jeg først troede det var en dandomain shop eller scannet shop pga. den lidt kedelige opbygning og mangel på grafiske elementer, men blev altså lidt chocket over at det var en PRESTASHOP. Der ligger mange, mange flere muligheder i et OpenSource projekt og når man ser prestashops showcase må man da kigge lidt på din shop og tænke, om det ikke var bedre at få en professionel til at kigge på hvordan man gør det lidt mere lækker.
Du henvender dig til et ungt segment, og der skal da meget mere skrald på det grafiske.
Herudover er det da ikke vigtigt at bruge den allerbedste placering på hele siden til at skrive kontaktdata? Flyt dem ned i bunden og få et fokusprodukt op - noget der rykker.
Hvis folk har problemer, så skal de nok finde dine kontaktdata nederst på siden.
Der mangler også noget blikfang. Noget, der signaler UNG og TRENDY.
Som tidligere sagt skal der lidt mere !PANG PANG! på siden mht. farver.
Det første der møder mig er ikke designet da det er meget neutralt så jeg læser teksten: "Vi er forhandlere af hårvoks og Björn Borg til nogle af Danmarks laveste priser.
Vi har nu fået lagerført alle vores varer og er klar til at modtage din bestilling. Alle ordrer bliver sendt så snart betalingen er modtaget.."
Til at starte med hedder det vel "Vi er forhandlere af hårvoks og Björn Borg produkter til nogle af Danmarks laveste priser"
Og behøver en potentiel kunde at vide at i nu har fået lagerført jeres varer? Jeg personligt har da ihvertfald ikke noget at bruge det til .
Hvordan siden ser ud, vil jeg undlade at kommentere, - for det må absolut bero på en smagssag.. De produkter du har på siden lige nu, rammer jo en forholdsvis bred målgruppe, så om den er for ung og poppet, eller udslidt og grå vil jeg slet ikke kommentere. Hvad der er fakta er, at den er nem og overskuelig at navigere i..
MEN - dine produktbilleder stinker for vildt!
Billeder af voks er ok, dem har du nok fået fra din leverandør - de er fine.. Men BB billederne de er slørede og jeg kan jo ikke se boxershortsene...! Ud af poserne med dem og få investeret i et ordentligt kamera (jeg kunne tro de var taget med en mobiltelefon, og det holder ikke en meter).. Det kan dog undre mig, at du ikke har fået / får billeder direkte fra BB, og det gør desværre er jeg også må sætte et lille spørgsmålstegn ved hvor du får dine boxershorts fra???
Men se at få købt det kamera og få hevet de underhylere ud af poserne..