Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær med til at stoppe den latterlige pave

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Done - fik en af claus og ja det er dybt latterligt

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Done Big Smile

Godt initiativ!

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det lige i konceptet "guds vilje" i ikke forstår???

Nå, spøg til side, er det ikke den samme klovn der har taget en holocasut benægter til nåde? Han er vidst ikke helt ren i kanten den pave!!! Men han er jo valgt af gud! Så er gud sulten? Er han gået over på det ondes side og lever af sjæle - fortabte sjæle hvis kroppe er døde af sult og aids fordi de ikke måtte bruge kondom?

Og må jeg, nu vi er ved det groteske, tillade mig at genopfriske jeres hukommelse ift humor i verdensklasse:

Mette

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er fint nok du gerne vil redde en masse mennesker - men jeg kan ikke se hvorfor Paven skulle være en "klovn".

Prævention er da no-go i de fleste religioner så i en eller anden forstand gør han jo blot sit arbejde - og han gør det godt.

 

I hans sted havde jeg heller ikke accepteret et kompromis - enten er man katolik eller også er man ikke.

 

I det mindste forsøger manden at tjene Gud efter sin fulde overbevisning, uden alle mulige sidespring som så efterfølgende forsvares med en smule lommefilosofi - nej efter bogen - det må man da have respekt for.

 

Og så kan jeg ikke se hvad en underskriftsindsamling skulle flytte hos en stærkt troende person - manden har brugt hele sit lange liv på at lære IKKE at lytte til fornuft så den vil han nok stikke skråt op.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Det er fint nok du gerne vil redde en masse mennesker - men jeg kan ikke se hvorfor Paven skulle være en "klovn".

Prævention er da no-go i de fleste religioner så i en eller anden forstand gør han jo blot sit arbejde - og han gør det godt.

I hans sted havde jeg heller ikke accepteret et kompromis - enten er man katolik eller også er man ikke.

I det mindste forsøger manden at tjene Gud efter sin fulde overbevisning, uden alle mulige sidespring som så efterfølgende forsvares med en smule lommefilosofi - nej efter bogen - det må man da have respekt for.

Og så kan jeg ikke se hvad en underskriftsindsamling skulle flytte hos en stærkt troende person - manden har brugt hele sit lange liv på at lære IKKE at lytte til fornuft så den vil han nok stikke skråt op.



Manden slår folk ihjel med sin propaganda, så du har nok ret Jørgen, manden er ikke en klovn, manden er basalt set en simpel massemorder.
Hvad han bruger som begrundelse til at slå folk ihjel er jeg hammer ligeglad med, om det er religion, penge eller andet. Who cares..
Jeg er helt klar på at en underskriftindsamling ikke ovebeviser den tosse om noget som helst, men kan man hjælpe andre til at forstå at han er komplet sindssyg og at alt hvad han står for er frygteligt, så har man opnået noget...

Dbh Martin

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen, det du siger er altså at vi bare skal acceptere religiøs fanatisme ligegyldigt hvor sindsygt det er, right?

Du kan jo bruge præcist samme argumentation om bin Laden, bort set fra at han nok gør knap så meget skade...

Mvh Peder

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
manden har brugt hele sit lange liv på at lære IKKE at lytte til fornuft så den vil han nok stikke skråt op.

- og det gør ham ikke til en klovn?
Jeg har svært ved at følge din argumentation, Jørgen.

I øvrigt husker jeg ikke fra min gennemlæsning af Bibelen at være stødt på forbud mod at passe på og handle fornuftigt.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:

I det mindste forsøger manden at tjene Gud efter sin fulde overbevisning, uden alle mulige sidespring som så efterfølgende forsvares med en smule lommefilosofi - nej efter bogen - det må man da have respekt for.

Såvidt jeg ved så er det også hvad vi i dag kalder for ekstremisme!

Jeg synes paven er helt skæv på den. At han ikke selv ønsker at gå ind for beskyttelse etc. er sku fint nok, men så burde han holde det for sig selv. At han i en moderne verden stadig har så stor en magt, er mig en gåde, men han burde også være sin opgave voksen og vide at hans ord og handlinger har konsekvens. Det rammer ikke bare ham selv, men millioner der naivt suger alt hvad han siger til sig.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

I øvrigt husker jeg ikke fra min gennemlæsning af Bibelen at være stødt på forbud mod at passe på og handle fornuftigt.

mvh Hans


Hørt...!!

 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)