Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær med til at stoppe den latterlige pave

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også valgt at skrive under på den side...

 

Jeg var engang en Casual Kristen, Konfirmeret for pengenes skyld, en overgang gik jeg i en baptist kirke For venskabs skyld.. Det er var vel min for for religion.. Jeg har aldrig været solgt til en religion og finder Scienceology den der kommer tættest på en religion(nok sagt med et smil på læben men tænk over hvad der er mest sansynligt:P). 

 

Hvorfor skal EN mand i Rom tage den beslutning om en 13årige må få fortaget en abort fordi hun er blevet voldtaget eller bare for den sags skyld blevet gravid?

Jeg nægter at tro han har en Direkte linie til Guds Call center hvor han spørger om lov om hende her må og hvad med hende her.. Er det der okey, og hvad med det der..

Jeg har respekt for folk der tror på Gud, men paven har den evne af alle religøse folk at pisse mig grænseløst af.

En religion hvor 10 arve mariaer kan rede et drab eller utroskab, er simpelthen for latterlig:P

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Du har sgu fat i noget :) Men folk tillader sig den slags når de ved at de har bred opbakning.

Eller måske er bare almindelig sund fornuft Hmm. Man kan godt være religiøs og samtidig følge med tiden. Omvendt kan man være ateist og være i mod abort. Men lever man stadig i middelalderen når vi skriver 2009, får man helt naturligt en reaktion på det.

Der er skrevet under her også Yes

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)