Som jeg har nævnt før, så har jeg ikke en disse forstand på hvad sådan et cash back site er (måske er jeg allerede ved at være for gammel til at kunne følge med???), men til alle dem der er interesseret, så synes jeg da at Casper har illustreret hvor relativt nemt det er at komme igang. Hvorfor så ærgre sig over at sitet er solgt? Så vidt jeg forstår så er der hverken noget unikt i selve sitets opbygning, eller i konceptet, så det må da være nemt at kopiere konceptet. Så hedder sitet måske ikke dingratisvoks.dk, men så kan man da kalde den altidgratisvoks.dk eller hvad ved jeg. Så for et par tusind - og noget tid til markedsføring på fx facebook, så burde man jo være igang. Og er du først igang med 1 site, så burde det da være let at komme igang med lignende sites. Dingratisparfume, gratis-hvad-ved-jeg. Er der virkelig det potentiale i sådanne cites som Casper har oplevet, så kan det jo hurtigt blive god forretning.
Sitet er ikke solgt 100 % endnu. Der mangler stadig nogle formaliteter.
Vil lige tilføje, at mit system, er det sidste af den slags, som findes. Kildekoderne og rettighederen, er solgt væk, hvor der står, at de ikke må videredistrubueres. Derfor kommer der ikke flere lignende.
Vil lige tilføje, at mit system, er det sidste af den slags, som findes. Kildekoderne og rettighederen, er solgt væk, hvor der står, at de ikke må videredistrubueres. Derfor kommer der ikke flere lignende.
Der kan godt komme flere lignende. Men måske ikke nøjagtigt samme design, men funktionalitet kan der sagtens komme.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
vil gerne vide om det var mig der fik den, da jeg troede den anden aften sagde du kl. 2100 og der havde jeg det bedste bud og nu har du kørt en ny runde, er det fair