Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback site sælges, tjen 1000 kr. om dagen!

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gik sitet for? 

Sælger havde eller lovet mig at kontakte mig idag ang. køb af det. Nå - you snoose you loose.. I guess :(

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg har nævnt før, så har jeg ikke en disse forstand på hvad sådan et cash back site er (måske er jeg allerede ved at være for gammel til at kunne følge med???Stick out tongue), men til alle dem der er interesseret, så synes jeg da at Casper har illustreret hvor relativt nemt det er at komme igang. Hvorfor så ærgre sig over at sitet er solgt?
Så vidt jeg forstår så er der hverken noget unikt i selve sitets opbygning, eller i konceptet, så det må da være nemt at kopiere konceptet. Så hedder sitet måske ikke dingratisvoks.dk, men så kan man da kalde den altidgratisvoks.dk eller hvad ved jeg. Så for et par tusind - og noget tid til markedsføring på fx facebook, så burde man jo være igang. Og er du først igang med 1 site, så burde det da være let at komme igang med lignende sites. Dingratisparfume, gratis-hvad-ved-jeg. Er der virkelig det potentiale i sådanne cites som Casper har oplevet, så kan det jo hurtigt blive god forretning.

Held og lykke til alle drigtige Amino'er :)

Hilsen Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 05:50

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Så for et par tusind - og noget tid til markedsføring på fx facebook, så burde man jo være igang. 

Nemlig..... har en ide jeg skal have afprøvet :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sitet er ikke solgt 100 % endnu. Der mangler stadig nogle formaliteter.

Vil lige tilføje, at mit system, er det sidste af den slags, som findes. Kildekoderne og rettighederen, er solgt væk, hvor der står, at de ikke må videredistrubueres. Derfor kommer der ikke flere lignende.

Casper.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:19

Casper Blom:

Vil lige tilføje, at mit system, er det sidste af den slags, som findes. Kildekoderne og rettighederen, er solgt væk, hvor der står, at de ikke må videredistrubueres. Derfor kommer der ikke flere lignende.

Der kan godt komme flere lignende. Men måske ikke nøjagtigt samme design, men funktionalitet kan der sagtens komme.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:22

Ja selvfølgelig.

Men, der kommer ikke flere af samme design, derfor skal folk ikek frygte, at alle pointsider ligner hinanden..

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:16

hejsa

vil gerne vide om det var mig der fik den, da jeg troede den anden aften sagde du kl. 2100 og der havde jeg det bedste bud og nu har du kørt en ny runde, er det fair

thomas

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:37
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:17

hejsa

fik du den solgt, holder den stadig indtægterne med ca. 1000 kr. om dagen? og hvad er prisen.

thomas

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:37

Tog lige et kik på siden.....og der er da ikke meget gratis over det!!

under spørgeskemaer står teksten "

Tjen point ved at svare på de spørgeskemaer der interesserer dig"

men alle link er til sider hvor man skal købe noget for at man derefter kan få point...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)