Hej Martin/IE Solutions. Det var bestemt ikke for at hænge dig ud, og min undskyldning kommer derfor øjeblikkeligt herfra.
Jeg kan godt se at det ser dumt ud i min beskrivelse, hvilket ikke var meningen. Elias har solgt en kopi af kildekoden til en person, som derefter har videresolgt denne til dig(IE solutions) sandsynligvis uden at fortælle at det var en kopi og at der ikke var reseller rettigheder. Derfor er det naturligvis også en dårlig sag for dig.
Hele pointen i mit indlæg var at gøre opmærksom på, at man som sælger, ikke bør feje noget ind under gulvtæppet, og at man derfor fra starten burde fortælle at grund-design/kode var en kopi. Hvis sælger selv fortæller dette, så kan man som køber være mere tryg, da sælger virker ærlig. Hvis det kommer frem fra anden side, så kan man som køber ikke vide om der også kommer andet frem.
Mit indlæg var bestemt ikke ondt ment, men mente bare at det var relevant for evt. købere. Jeg ønsker ikke at skabe kæmpe debat omkring det, og lad os bare lukke den her.