PM er sendt :-) Altid spændende og se om det er noget potentielt! |
hejsa
informations og udskrift af indtjenningen fra euro ads
også gerne send til
hilsen
thomas
PM er sendt :-) Altid spændende og se om det er noget potentielt! |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Hej Casper, Har lige sendt dig en PM.
Mvh
Joakim |
Fashiontrade, har ikke modtaget nogen om. ALLE BEDES TILFØJE MIG TIL MSN: Casperblom@live.dk Buddet er lige på 10.500 kr. med overtagelse i dag.. |
hey Casper, det lyder som et rigtig godt koncept. jeg er meget intereseret i at købe det. skriv til mig på Mail. VictorMethmann@hotmail.com |
Har tilføjet dig på msn. Du kan evt. for en sikkerheds skyld tilføje sgt_speirs@hotmail.com |
Ikke for at putte malurt i bægeret, men det bør vel nævnes at sitet ikke er unikt. Kildekode og grundlæggende design er lavet af Elias Sørensen, men solgt til gud og hver mand af IE Solutions. Ikke dermed sagt at der er noget som helst i vejen med dingratisvoks.dk, men mener ikke at man kan sælge et produkt uden at fortælle evt. købere at produktet ikke er unikt og design/kildekode også findes andre steder på nettet. (se f.eks. http://gratisparfumer.dk/ og http://gratisipods.dk/) Jeg har selv en kopi af kildekoden (købt direkte af Elias) og ved godt at denne naturligvis ikke er unik, men er bare lidt irriteret over at der gang på gang er sites der bliver solgt via aminoforummet, med denne kode og dette design, og uden at sælger gør opmærksom på det. |
Vil da også lige nævne at konceptet minder utroligt meget om freewax.dk |
Hej Pollepot. Tror at du skal blande os udenom denne sag. Vi har ikke handlet med Elias, som har udarbejdet det. Vi fik tilbuddet igennem en anden, og kendte slet ikke noget til Elias. Da vi fik en faktura på det, stod der heller ikke noget omkring at vi ikke måtte sælge det videre. Vi troede faktisk, at det var et som ham der solgte det til os havde lavet. Så kan ikke se hvorfor vi skal hænges ud, Pollepot? Kan da godt se, at det er en skidt sag for Elias Sørensen, men den har vi da overhovedet ikke noget at gøre med. Så tror jeg vidst, at den sag er slut herfra. Mvh Martin |
Jeg nævner intet om at siden er unik. Jeg skriver blot, at der er en unik leverandørkontakt. Men ja, scriptet kan købes af Elias sørensen, kontakt mig, så skal jeg sætte dig i kontakt med ham. Hvis der er andre, som af en fjollet grund er sure over noget, så send mig i stedet en mail :) Jeg er ikke interesseret i uvenner, blot sælge mit site. IE Solutions har solgt det til 1, så vdit jeg er informeret. Men please, tag det lige i en anden tråd :) Mvh. Casper. Ps. Buddet er nu på 11.500 kr.
|