Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgssporing i netbutik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

er der nogle af jer, som har erfaringer med opsætning af Google Analytics salgssporing i en ScanNet shop? Jeg har haft kontakt til ScanNet, som forgæves prøver, at sætte forskellige koder ind i min netbutik, men vil samtidig ikke yde support på Google værktøjer. Dette har resulteret i, at jeg ikke kan spore hvorfra mine salg kommer.

Det meste i Analytics virker ok, men jeg vil mene, at E-handels systemet med salgssporing er den vigtigste faktor. Derfor håber jeg, at der er en her, som kan hjælpe mig med at sætte det rigtigt op.

Hilsen Larsen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:37

Hej Larsen

Jeg har endnu aldrig set det virke i en ScanNet Webshop - desværre. Har forsøgt med de første 8-10 ScanNet supportere og selv prøvet til på mindst lige så mange ScanNet shops uden held. Så finder du en løsning, der returnerer valide data, er jeg meget med på en lytter!

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 14:43

Hej Larsen

Det ved jeg ScanNet har fået udviklet, kontakt Rune Hansen fra ScanNet på 76 34 75 21, han kan hjælpe dig.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:32

Jeg hopper også lige med på en lytter på den her. Det har aldrig lykkes mig at få noget fornuftigt ud af salgssporing i en Scannet shop så gider du at følge op på hvordan det går?

Hilsen Louise E

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har tjekket det med Rune, og han bekræfter, at det er problematisk endnu - altså at det ikke er muligt at benytte Analytics muligheder for salgssporing endnu.

Så det er ikke hverken Louise E eller mig, der er helt tumpede (på det punkt i hvert fald) - Analytics og ScanNet webshop spiller ikke sammen. Men mon ikke de har en løsning på vej?

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 00:11

Tak for hurtigt svar. Og i øvrigt ingen kommentarer om tumpethed - sådan helt generelt  :o)

/Louise E

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 17:07

Hej Larsen & Co.

Det er muligt at opsætte Analytics salgssporing, så du bl.a. kan se hvilke kilder/medier der ligger til grund for din omsætning m.m. Smid mig en mail på rune[ a ]scannet.dk så kigger vi på din shop asap.

Rune Hansen

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:46

Efter uendelig meget bøvl har jeg netop i dag fået det lavet konveteringssporing - og det ser ud til, at det virker tilfredsstillende.

Jeg ved ikke om det ere det samme du tænker på.

Det er Kenny Bærentsen hos Scannet, der har lavet det, og vi tester det over nogle dage. Men indtil nu, ser det ud til at virke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)