Christian Anders Jørgensen:
Som nævnt: et makeover af designet.
Detaljer som at der fx. står 'Støt kræftens bekæmpelse' OVENOVER dine produkter... hmm... skal fokus være på kræftens bekæmpelse eller på produkterne ;-)
Hej Chpristian.
Tak for input, der er ihvertfald noget at gå igang med.
Jeg
er i øjeblikket ved at splitteste det med Kræftens bekæmpelse, Det er
stadig små tal men indtil videre er der 3 gange så mange konverteringer
med banneret i toppen end hvis det bare er nederst i venstre side. Mend
er er selvfølgelig også mange andre steder det kan testes.
Første produktkategori er 'diverse'?! :)..
Se din indkøbskurv - efter jeg har lagt en vare i - er gemt af vejen oppe i højre hjørne, hvor øjet rent statistisk set ikke kigger specielt meget forbi...
Kategorierne er vist i alfabetisk rækkefølge, men det skulle jeg nok kunne gøre noget ved også.
Indkøbskurven Burde jeg nok kunne gøre mere synlig også. God pointe. Til at starte med var den enenu mere usynlig, bare med en grå skrift som ikke var bold. Det må jeg køre nogle splittest på også.
Nu valgte jeg et par solbriller.. og så står der: 'forsendelse ikke relevant'... her ville jeg begynde at falde af, hvis jeg ikke boede i nærheden..
Ved ekspress check out: Hvorfor skal jeg skrive 'hr'/fru? Er det ikke totalt lige gyldigt? :) AMT? Er det ikke totalt lige meget..? Postnummer står ikke oppe ved by.. sært :)
Rigtige gode pointer, som jeg har arbejdet med før men er kommet fra da der kom flere besøgende og flere salg så jeg brugte det meste tid på at pakke.
Den med forsendelse burde jeg kunne få en udvikler til at fixe ret hurtigt.
Jeg har fået fjernet Amt i begge forme, og rykket lidt rundt på felterne så postnummer er foran by.
Jeg skulle nok også fjerne hr. og FRU feltet.
Men hvad med telefonfelterne, der er vel egentlig kun brug for ét felt, eksempelvis mobil, ikke?
Hvis jeg bare vil købe uden at registrere mig, skal jeg så vælge ekspress check out eller "Vil du registrere din adresse? Dette er af hensyn til postforsendelse Vores registreringsskema er hurtigt og nemt at udfylde. Herefter behøver du aldrig at taste din adresse ind igen" ?
Der er ikke helt logik og flow i din betalingsdel... Jeg får FIRE valgmuligheder efter jeg har sagt 'fortsæt"= køb
Jeg skal se om jeg ikke kan få fjernet et skridt eller 2.
Nu valgte jeg bare for sjov ekspress check out... og så selvom der tidligere stod at forsendelse ikke var relevant, så kommer der lige pludselig porto på, som fordobler slutprisen... hmm.. endnu et sted at falde fra.
Selve kreditkort-modulet ser fint ud.
Er det nogle af jer selv der har webshops, og hvis ja, hvor meget konveretere i af jeres besøgende?