Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Nu har jeg efterhånden haft min webshop kørende et stykke tid, Jeg ville høre om nogle af jer gad give mig lidt feedback? Alt modtages med glæde, samt ideer til forbedringer. Går man gennem købsprocessen, så skriv lige i bemærkning at det er en test af shoppen, og brug bank betaling.

www.uniquelady.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:28

Hej Michelle. 

Umiddelbart synes jeg den er flot og indbydende, designmæssigt. Der hvor jeg synes det måske begynder at halte lidt, er hvor mange klik man skal igennem for reelt set at kigge på noget af det du tilbyder. Jeg synes du skal overveje at give folk hurtigere adgang til nogle produkter, så der ikke skal 2-3 klik til. 

-Karsten

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:58

Hej Michelle

Dine forsidebilleder fik mig til at tro, at dine side primære produkter er undertøj, og det syntes jeg er lidt misvisende.

Der gik ca. 1 minut, før jeg fandt ud af at lingeri, kun er en lille del af dit sortiment. (og det er alt for lang tid, efter min mening) Hvis jeg var dig ville jeg udforme min forside således, at hvis du viste den for 100 mennesker i 1 sekund, så måtte ingen af dem være i tvivl om hvad de kan forvente at finde på din side.

Lad der være sammenhæng mellem din overskrift og de billeder du sætter på forsiden.

Tror også du mister nogle førstegangskunder, der ikke kan stave til Uniquelady, så nyt navn eller køb domænenavne der ligger op af.

Man vil pr. intuition trykke på et af dine 2 billeder for at komme videre. Man overser næsten dine produktkategorier i højre side.

V.H.

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:12

Rigtig flot site.

Synes at du mangler et nyhedsbrev? :-)

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 12:39

Hej Michelle
Jeg vil rose din webshop.
Jeg syntes den er rigtig god og spiller godt sammen med designet som en helhed.

Jeg vil dog give de andre lidt ret, jeg savner lidt mindre klik til at kunne tilføje til varekurven.
Du har system hvor man ser alle varerne i dit sortiment, dernæst vælger man en varer som, har ens interesse, dernæst skal man så vælge at zoome på billedet hvilket var ens intentioner ved sidste klik. Jeg ville nok droppe denne funktion, fordi vælger folk at trykke på en vare er det fordi de er interesseret i at vide mere eller se større billede.!
- Ikke for at få adgang til en side, det giver adgang til dette.

Ud over det så syntes jeg du kan være stolt af din webshop og din hjemmeside.
Jeg syntes at siden, ser flot ud i forhold til dine konkurrenters og jeg vil mene at din side som helhed spiller 100%

Har du en designprofil som ligger fast, ud fra din hjemmeside? Altså har du samme profil på tryk i brevform mv.?
Jeg syntes nemlig ikke at kunne fornemme det, set ud fra de billeder der er fra jeres messestand.
Jeg kunne forestille mit hjemmeside i forbindelse med en total designprofil, da det ville give et eksklusivt og indbydende look. Samt støtte op om troværdigheden overfor den enkelte kunde.

- Men alt i alt rigtig god hjemmeside!  

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 21:12

Hej Alle :)

Ang. designprofil. Alle flyers etc. var i den samme design profil. Dog havde jeg ikke investeret i kæmpe bannere etc. hvilket lidt var en fejl.

Nyhedsbrev skal der klart arbejdes på.

Ang. klik - kan godt se hvad du mener - men set ud fra de besøgendes adfærd virker det ikke til at være et problem umiddelbart.

Åh - feedback - keep it comming :)

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:28

Hej.

Først og fremmest: Meget flot og gennemført side.

Kunne godt ønske mig, at der var mulighed for at fjerne varer fra indkøbskurven - uden at skulle taste 0 i antal. Enig med en bruger ovenfor, at du måske burde ha' et par produkt foto på forsiden - hvis det er legetøj, der er dine primære produkter.

Og så fik jeg også lige lært et par nye udtryk ;)

Jeg stoppede inden, jeg nåede betalingssiden, da jeg ikke ønskede at oprette en profil/konto.

Mvh,

Michael

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 21:33

Okay, ja det var det jeg tænkte.

Hvis du har brug for noget udvikling af dette materiale næste gang så siger du bare til, så skal jeg nok give dig en god pris!

Det kan være en fordel at køre det igennem da det vil give kunderne et syn som er mere professionelt og kunderne vil opfatte din virksomhed som langt mere seriøs!
Har du ikke et nyhedsbrev på hjemmesiden?

Jeg kunne godt forestille mig det kunne være et problem, men det er sådan set heller ikke noget man nødvendigvis skal ændre på, da det er fint nok som det er. I det store hele vil det ikke påvirke dit system da resten af hjemmesiden består så flot

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 21:38

Hej Michael - det er muligt at handle uden konto, når man går mod kassen.  Dette er en mulighed man får på vej mod kassen :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)