Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi sælger dit produkt B2B GRATIS

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er JER der prøver at sælge til MIG med denne tråd - ikke omvendt. Husk lige det! Det er noget du bør lære inden du kaster dig ud i at sælge for andre. Jeg kan i hvert fald ikke bruge en sælger, der tager sig selv SÅ højtideligt, at han mener det er vigtigere at kritisere en mulig kundes utålmodighed, frem for at tage fat i sagen.

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:16

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg kan i hvert fald ikke bruge en sælger, der tager sig selv SÅ højtideligt, at han mener det er vigtigere at kritisere en mulig kundes utålmodighed, frem for at tage fat i sagen.

Så er det jo meget heldigt, at vi aldrig kommer til at sælge dit produkt Wink

Skal vi så være enige om at du fra nu af, holder dig væk fra denne tråd?

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:17

Mikkel deMib Svendsen:

Det er JER der prøver at sælge til MIG med denne tråd - ikke omvendt. Husk lige det! Det er noget du bør lære inden du kaster dig ud i at sælge for andre. Jeg kan i hvert fald ikke bruge en sælger, der tager sig selv SÅ højtideligt, at han mener det er vigtigere at kritisere en mulig kundes utålmodighed, frem for at tage fat i sagen.

Skal Kvickly, Bilka, Føtex etc. så til at have døgnåbent? De vil da også gerne sælge ting til dig.

Ville da også blive sur hvis nogen satte spørgsmålstegn omkring min seriøsitet vedr. min virksomhed.

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:18

Har jeg i min virksomhed sendt en salgbrev ud til en kunde, der viser interesse og vil måske købe af mig....så havde jeg siddet ved telefonen MED DET SAMME. Også er jeg ligeglad med om det er weekend eller ej, hvis jeg ved kunden er der og intet har imod at blive kontaktet en weekend så er jeg der også.

Men det er nok forskellen ved at sælge sine egne produkter kontra at andre sælger for en

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:18

> Skal vi så være enige om at du fra nu af, holder dig væk fra denne tråd?

Nej, kan du ikke lide debatformatet, skal du nok vælge at "annoncere" andre steder.

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:21

Mikkel deMib Svendsen:

> Skal vi så være enige om at du fra nu af, holder dig væk fra denne tråd?

Nej, kan du ikke lide debatformatet, skal du nok vælge at "annoncere" andre steder.

Jeg synes fint om debatformatet, men jeg synes ikke om at blive svinet til, og sammenlignet med Lasse Schou.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:22

Mikkel deMib Svendsen:

Vil du ikke nok lade være med at kalde det en debat, når du debatterer som en 2-årig, der har fået frataget sin sut? Hvis du selv prøvede at være lidt saglig, istedet for tøsefornærmet, så var det nok mere fordrende for en sober diskussion.

Det er så nemt at gå ned på dit plan, så det bliver sidste post fra mig, der går efter manden istedet for bolden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:23

Det ER en debat - like it or not, og nej, jeg har ikke tænkt mig at rette ind efter din personlige Emma Gad.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Ikke for at blande mig mere end nødvendigt.

Når man vælger at starte en virksomhed op, så må man forvente at man skal bringe nogle offer. Og at holde weekend, kan man godt glemme.

Nu forventer jeg ikke at skal bruge sælger,  ikke for at være uhøflig, men de kan ikke give den vejledning og service som mit firma skal yde. Og jeg vil så heller ikke betale overpris for at de skal være tilrådighed i weekender og i aften timer.

Jeg tager mine kunder seriøst, og har også haft opringninger kl. 7 en søndag morgen, hvor det brændte på for en kunde og måtte haste med at lave nogle tryk så de kunde få leveret til deres kunde. Og det mener jeg er en naturlig service.

At drive eget firma er ikke et 8-16 job. Men 24/7 job. Og kan man ikke overkomme det, så skal man ikke starte op.

Ellers har jeg ingen meninger til debatten her. Andet end at hvis man fisker efter kunder, fx her så burde man være over det med det samme. Og for ikke andet så kan man i det mindste give en standart besked til folk om at man vender tilbage. Ligeså mener jeg at man skulle kunne give her og nu svar, på alle henvendelser. Der er ikke noget mere irriterende end at man ikke kan få et svar eller pris her og nu. Og det er sådan noget som tit øddelægger ny startede firma'er, for kunder vil føle at det er arrogant og useriøst,

/Kenneth

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 13:15

Hvis man bruger sin sunde fornuft, så ved vi alle jo godt, at Mikkel har ret. Holde weekend? Hvad er det? Tråden er startet LØRDAG og det er mig bekendt en weekend.

Inden man starter som iværksætter, skal man sætte sig ind i hvad kundeservice er, så det her er en ommer. Mikkel kunne have været en stor, potentiel kunde og det samme med MANGE andre der læser med i denne tråd. Så denne holdning er at skyde sig selv i skoene.

Det kan godt være at Føtex og Bilka lukker kl. 20., men det er fordi, der er en LUKKELOV. I kan bide spids på, at de arbejder ligeså længe, de kan holde sig vågne - weekend, helligdage, efter lukketid eller ej.

En rigtig iværksætter er der, når kunderne er der - og arbejder altid.

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)