Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhversregistrering?!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er lige blevet ringet op af en meget hurtig talende fyr, som siger han er fra erhvervs registreringen. Han siger den koster kun små 2000 kr. for 2 år, og det er noget 98 % af danske virksomheder er med i.

Jeg har set så meget om fusk i fjernsyn på det sidste, og er nervøs for dette også er det. Da jeg ikke kan finde noget når jeg googler?

Kan I hjælpe mig :D

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:25

Jeg må tilhøre de sidste 2% - og da jeg aldrig har hørt om deres produkt, så har jeg det egentlig godt med det!

For en anden gangs skyld: Du må ALDRIG acceptere noget der bliver solgt den vej. Bed dem sende dig noget uddybende materiale med refenrecer og mulighed for at se det i drift. Så kan du på et senere tidspunkt selv vurdere om det er pengene værd.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 09:27

Det var noget med at min samtale skulle optages. Så så ville de sende en regning som skulle betales om 3 dage, og det var ikke et tilbud men en bindende aftale :s

Nåede vist lige at komme ud af det!

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:30

ROFL!!!!

Man kommer sgu helt til at savne den gammeldags dørsælger med foden i døren. De her slår ham da med flere meter i frækhed! Kan du ikke sende dem videre til Kontant eller Basta eller sådan nogen?

De burde da præsenteres på forsiden under overskriften annoncehajer eller lignende - ikke at jeg tror de er det, for det har jeg jo ikke belæg for at bedømme...

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 09:34

Det ringer jo bare med ukendt. Jeg tror næppe at jeg får afvide hvor de har kontor! Jeg er nu glad for at fornuften sejrede. Jeg har lige regisreret min første forretning, og derfor vidste jeg ikke om det var noget man skulle eller ej!

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 09:41
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:50

Uanset hvem der ringer med et godt tilbud, så bed dem smide tilbudet i din mail post og du kan så altid forholde dig til emnet, uden at føle dig presset..

Kan en telefonsælger ikke acceptere dette, smider du bare røret på..

De seriøse sender en mail og fupperne hører du ikke fra mere..

mvh

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 09:52

De tog virkelig røven på mig. De nåede at optage lidt af samtalen, men så bakkede jeg ud og bag ham ringe mandag, da jeg aldrig havde hørt om det før. Håber bare ikke de sender en regning alligevel.

Jeg betaler i hvertflad ikke :s

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Skrevet kl. 09:56

Hvad gør jeg hvis de sender en regning?

Jeg er dælme lidt i panik nu :s

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:57

Uanset hvad de gør, skal du underskrive en aftale for at den skal være gældende..

Sender de en faktura uden din underskrift, beder du dem sende en skriftlig bekræftigelse med din underskrift på..

Kan de ikke det, er de velkommen til at sende den i retten, hvor de intet får ud af den.

mvh

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)