Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BNY Talent100 2009 - Nicolai Frisch et af Danmarks 10 CEO-talenter :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

I denne uges udgave af Berlingske Nyhedsmagasin er der fokus på Danmarks Erhvervstalenter - Talent100.

I år er jeg i blandt de 10 nominerede i kategorien direktører. Det er et rigtigt fedt skulderklap for de ting jeg har været med til at drive frem de sidste 10 år. Og det bekræfter mig i at Amino.dk er det rette sted at udvikle mig yderligere.

Hvor mange virksomheder kan prale af at have mere end 140.000 månedlige brugere / kunder, der engageret er med til at udvikle tjenester og produkter sammen med en. Hele ideen med Amino er jo at vi udvikler hinanden til fælles bedste. Her er det tilladt at vise at man kan gøre en forskel og vil frem i livet.

Desværre har Berlingskes Online redaktion glemt at lægge min profil ind, så det kræver den trykte udgave at læse artiklerne omkring talent 2009. Jeg har derfor pastet lidt af teksten ind som motivering for nomineringen.

Der er næppe mange 32-årige, der allerede har børsført et selskab, men det har Nicolai Frisch. I 2007 varetog han den succesfulde børsnotering af finansportalen Euroinvestor, der ved den lejlighed fik mere end 1.600 investorer. Nicolai Frisch så et økonomisk potentiale i nedturen på boligmarkedet og kort efter noteringen købte selskabet Boligportalen, Boliga.dk.

- Jeg var kommet til et punkt, hvor jeg ikke følte, at jeg kunne udvikle mig mere i Euroinvestor. Jeg besluttede mig derfor at holde orlov med min datter Celine. Give mig selv en tænkepause, hvor jeg kunne reflektere over, hvor jeg i fremtiden kunne bruge den erfaring ”otte lærerige år i Euroinvestor havde bibragt mig.

Da Martin Thorborg ringede og spurgte om jeg ville være med til at udvikle Amino var jeg ikke i tvivl.

- Martin og jeg er på en eller anden måde et perfekt match. Han er inspirerende og har en masse ideer. Jeg er handlingsorienteret og får tingene til at ske. Den lille virksomheds fleksibilitet tiltaler mig, hvor man kan manøvrere hurtigt.

Som det første har Nicolai Frisch udviklet Aminos nye forretningsområde ”Amino Virksomhedsbørs” inden for køb og salg af virksomheder. 

Om Nicolai Frisch siger Martin Thorborg:

- Amino er blevet voksen, og derfor burde ledelsen overgå fra gadedreng til fagmand. Nicolai er ung, innovativ og energisk, og gjort af et stof, der betyder, at vi uden tvivl  kommer til at høre mere til ham.

Yderligere information om talent 2009 kan læses på:
http://www.business.dk/article/20090313/nyhedsmagasin/90312049/
eller i den trykte udgave.

Selvom jeg ikke ser så synlig i debatten forsøger jeg på de indre linier at være med til at udvikle Amino, så vi i fællesskab kan drive det vidt. Jeg kan i hvert fald garantere at der kommer flere nye fede tjenester til her i 2009 :-)

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:17

Hej Nicolai

Den nominering er velfortjent - godt gået!

Jeg har fulgt dit engagement i Euroinvestor siden 2004, og du gør det p**** godt - du har min stemme!

De Bedste Hilsner

Morten Stengaard

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:19

Tillykke Nicolai, fedt skulderklap :)

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:56

Hvor er det Stort Nicolai!

Kæmpe tillykke herfra - jeg kan kun bidrage med at du er en kæmpe inspiration for mig også!

2009 bliver uden tvivl et fantastisk år!

Simon.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:09

Pisse fedt, Nicolai!!

Mange gange tillykke herfra 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:27

Ja, det er rigtig cool at se den udvikling som Amino har været inde i bare mens jeg har været en del af det.

Var til foredrag med Thomas Blachman i går. Han mente ikke at der i Danmark var et ordentligt miljø, hvor mennesker med de geniale ideer mødes. Men det skyldes at han endnu ikke har slået et smut forbi Amino.dk :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:04

Tillykke Nicolai - rigtigt godt gået Yes

Frisch:

Ja, det er rigtig cool at se den udvikling som Amino har været inde i bare mens jeg har været en del af det.

Var til foredrag med Thomas Blachman i går. Han mente ikke at der i Danmark var et ordentligt miljø, hvor mennesker med de geniale ideer mødes. Men det skyldes at han endnu ikke har slået et smut forbi Amino.dk :-)

Det fik du vel så fortalt ham efter foredraget Smile

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 12:06

Hej

Frisch:

Men så gjorde du ham forhåbentlig opmærksom på det, eller hva' Big Smile

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

Sådan Nicolai!

Det er fandme godt gået. Thumbs up herfra =)

Dbh

Rasmus

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ja, jeg fik udbredt at på Amino, der er det tilladt at tænke nye tanker frem for blot at kopiere noget som allerede er set før. Og hvor mange har lige en "jantetæsker" i deres virksomhed Cool

Nicolai

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)