Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis søgevenligt link til dit website

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

 

Dit site blev afvist fordi det er engelsksproget. SEOme.dk er et dansk linksite.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Min side er blevet afvist - ingen begrundelse. Angry

Har du brugt den samme beskrivelse på andre link kateloger? Måske er det derfor? Huh? Smile

--------EDIT---------

Havde ikke set Kwigger havde skrevet et svar!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mit site www.stripdanmark.dk  blev også afvist kunne godt tænke mig en forklaring  bare en kort forklaring om hvorfor er det blev afvist er det pga. mit site ikke det flottest lavet om der er noget jeg kan gøre for at  godkendes fik kun mit site afvist ingen forklaring om hvad jeg kunne gøre eller hvorfor , de fleste steder skriver hvorfor så man  ikke tilmelder sig igen , når  synes man har en bedre side  eller bedre tekst til links beskrivelsen

lige skrevet dette tillæge

idt om hvorfor side ligenu sådan

Har sat webmaster på opgavende da den sidste var flash ekspert derfor røg bookingformularen ind  i menu  da flashen han lavet ikke kunne tilpasses wordpress,

ville have med direkte nummer til stripperne med det har ikke lykkes mig at få dem til at tage telefon så tit , så ligenu arbejds med nye webmaster igen som jeg håber opbygger siden ok,

Arbejder på nyt koncept  , nye shows typer især kigger jeg meget på udenlandske hjemmesider og wikipedia

skal dog senere finde en til at rette stavefejl , vis han kan finde ud af det.

Håber at det lykkes presser på at  også linkstuktur bliver mere overskuelige

tilmelder den nok igen der når siden er rettet .

venlig hilsen

mikael

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super friskt initiativ, og får du stor succes med den må der være mulighed for gode bannerindtægter.

Min side www.danisaconsult.mono.net har netop søgt om optagelse og jeg håber at den vil blive godkendt

Hilsen Anne

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja godt "initiv" Smile , kunne nu synes det havde været sjovt hvis netbutikkerne var inddelt i kategorier, så mn ikke drukner mellem alt mulig andet - blot min mening.

Når der nu er sagt åbner vi en webshop for offentligheden på onsdag www.firstglass.dk - håber der stadig er mulighed for at tilmelde sig gratis når vi er helt klar.

Bendtsen

 

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Tak for forklaringen. Er det muligt at blive registreret med et dansksproget subdomain? http://da.nayacoba.com (www.nayacoba.dk vil redirecte hertil, når jeg får sat det op henover weekenden).

Mvh,

Michael 

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Jeg kender ikke baggrunden for hvorfor dit site er blevet afvist.

Men hvis jeg var dig, ville jeg få nogen til at læse dit site igennem. Der er rigtig mange stavefejl og dårlige formuleringer, så det næsten formår at tage fokus væk fra det siden handler om. Og så mangler der blikfang på forsiden!

Mvh,
Michael

 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Mikael,

Jeg kender ikke baggrunden for hvorfor dit site er blevet afvist.

Men hvis jeg var dig, ville jeg få nogen til at læse dit site igennem. Der er rigtig mange stavefejl og dårlige formuleringer, så det næsten formår at tage fokus væk fra det siden handler om. Og så mangler der blikfang på forsiden!

Mvh,
Michael

 

Man er da ihvertfald ikke i tvivl om det er en side om strippere, når man har været igennem teksten på stripdanmark.dk Big Smile Jeg tror faktisk det er nævnt så mange gange, og steder, hvor det ikke længere lyder naturligt, at google kan finde på at smide dig bag i køen.

Men jeg ville også lige gå grammatikken igennem, hvis det var min side, og formulere det lidt mere enkelt og flydende.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemt og overskueligt :)

 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Også mange tak herfra.

Jeg har lige oprettet, og hører naturligvis gerne din mening, om det, jeg har skrevet.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)