Hej Så er One2move / BILUDLEJNING også tilmeldt. Med venlig hilsen Flemming Hebsgaard
|
Ok!
Tak for svaret har fundet ud af det.
Hej Så er One2move / BILUDLEJNING også tilmeldt. Med venlig hilsen Flemming Hebsgaard
|
Ok! Tak for svaret
|
Hej igen. Har prøvet at søge på jeres side på de søgeord jeg specificerede, da jeg registrerede mit site - men der kommer ingen søgeresultater frem. Til gengæld kommer Jakodan frem som google adwords Hvad kan det skyldes? Michael |
Hej Så er vi også på www.firstglass.dk - en god vin fortjener et godt glas - en dårlig kræver et...! Bendtsen |
Tak for sitet... BodyMod.dk er nu også tilføjet... Mvh. Janus P.S. Det ville være dejligt hvis der var en tæller på diverse felter som talte hvor mange tegn man har skrevet. |
@Janus God idé, det får jeg lige tilføjet en af de nærmeste dage.
I aften er SEOme også klar med hoved- og underkategorier, så det er muligt at være mere specifik i sin tilmelding. Det skulle meget gerne betyde mere power til de links, som tilmeldes.
Keep'em coming - der er plads til maaaaange flere i kataloget. Og HUSK at skrive en helt unik beskrivelse. Ikke noget med at kopiere fra det site der skal linkes til. Det kan Google ikke lide, og vil resultere i at tilmeldingen afvises. |
Rune Risom
Sky Rengøring er også tilmeldt nu. |