Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Skagen-Ure.dk

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Damkær:

Jeg har netop søgt efter forhandlere af Skagen ure.

I forhold til konkurrenterne er den klart den flotteste men desværre også den der havde mindst produktion information. Det vil være rart med 5 liniers tekst med features og generel beskrivelse af materialer for hvert ur.

Du har helt ret - det er nærmest pinligt. Vi arbejder pt. på at få dette rettet op. Vi er igang med den nye kollektion lige nu, i første omgang var prioteten at få produkterne på - her i anden omgang skal vi har mere tekst og struktur på.

Tak for feedbacken.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:12
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Flot side :)

Dejlig nem og overskuelig og urene bliver præsenteret flot.

Der er dog ikke noget Skagen over Skagen Ure - det håber jeg du ved. BIllederne på deres egen hjemmeside er ikke taget i Skagen, dem der har startet det er ikke fra Skagen og bor ikke i Skagen. Urene produceres ikke i Skagen, designes ikke af Skagen designere eller nogen andre fra Skagen.

Jeg er KED af, at Skagen ikke er et beskyttet brand, for det er så surt at to fuldstændig ligegyldige mennesker kan bruge det til at brande deres Hong Kong ure. (Som jo er smukke, bevares, men som jo er discount ure) Der er meget lidt stolthed i Skagen over projektet, men man prøver dog på at tage det til sig og få det vendt til at Skagen også brandes på det.

Men der er bred enighed om, at navnet er stjålet uden respekt for det Skagen som eksisterer - æv...

pøj pøj med hjemmesiden :)

Mette

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:14

Meget flot side, med gode farver, dog synes jeg at dine produkt fotos ser lidt blege ud. Sig til hvis du vil have lid hjælp der.

KH Henrik

www.henrikbrus.dk

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:29

Kristian Sørensen - cygnet:
Så er der kommet solbriller fra Skagen Designs.

SUPER.. 1000 tak fordi du huskede det.. Jeg suser lige ind og kigger...;-)

Ulrik

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:40

Den er lækker det var lige før jeg fik lyst til at købe et nyt ur selvom jeg ikke har brug for et.

Super nice shop.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:46

Stener:

Den er lækker det var lige før jeg fik lyst til at købe et nyt ur selvom jeg ikke har brug for et.

Super nice shop.

Mange tak for feedbacken - hvilket ur blev du fristet af?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld mit tidligere indlæg i denne tråd. Jeg har lige hørt fra lægen, som fortæller at jeg er overmedicineret - jeg har for højt stofskifte og får medicin for det. Nu er jeg altså på vej ind i lavt stofskifte og det giver depressionslignende symptomer - og det betyder blandt andet at ting som ellers nok ikke udløser andet end et træk på skulderen, blæses op og slipper igennem"filteret" og ud i verden.

Jeg må hellere afholde mig fra at debattere de næste par dage indtil medicinen er justeret.

Mette

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:57

MetteSkagen:

Flot side :)

Dejlig nem og overskuelig og urene bliver præsenteret flot.

Der er dog ikke noget Skagen over Skagen Ure - det håber jeg du ved. BIllederne på deres egen hjemmeside er ikke taget i Skagen, dem der har startet det er ikke fra Skagen og bor ikke i Skagen. Urene produceres ikke i Skagen, designes ikke af Skagen designere eller nogen andre fra Skagen.

Hej Mette,

Tak for den positive feedback på designet og den lidt kritiske opsang omkring deres brand. Jeg er dog ikke helt enig i nogle af punkterne, men vil selvfølgelig tage det til mig.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:11

MetteSkagen:

Undskyld mit tidligere indlæg i denne tråd.

Helt i orden Mette, håber du snart få styr på stofskiftet igen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 11:11

har lige sendt en pm. håber du kan bruge det til noget :)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)