Hej Kristian Tillykke med din webshop - god ide og godt produkt (ja ja, jeg er selv Skagen-ur bruger...) Generelt indtryk er fint, dit valg af hvid/beige/grå farver danner en god baggrund for urene, især synes jeg de tynde rammer om urene er elegante. Til gengæld synes jeg også den blå er "fejl-castet". De meget afrundede blå felter får mig til at tænke på de færdige skabeloner, der udbydes gratis (og som kan være fine til mange formål), men ikke rigtig matcher dine produkter. Din venstre menu med produkttyperne med hvide kasser på den grå baggrund fungerer meget bedre..... bliv evt. inspireret af det... Når man klikker ind på de forskellige ure under "udsalg" kan man ikke se om det er herre- eller dameure. Jeg vil foreslå at du altid skriver typen på produktsiden. God ide at vise udvalgte ure på forsiden - her vil jeg også foreslå at du skriver typen, fx "Herreue, titanium". Vi almindelig dødelige ved nok ikke lige hvad der er bag typebeskrivelserne Og til sidst - super super ide med ønskeuret, jeg har selvfølgelig allerede "signet up". Suppler endelig med nyhedsbrev som andre også foreslår - så lokker du os tilbgage efter mere. Og da jeg jo lever af det her - du er selfølgelig velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i mere detaljerede forslag. Pøj pøj med - tiden går jo heldigvis også i krisetider Mvh Bolette |
Hej Kristian.
Kortfattet, synes jeg det er en meget elegant side. Jeg er usikker på den blå farve, men jeg forstår godt valget.
Boksen med "Produktoversigt" bør sænkes 15-25 pixels.
Mvh,
Jonas Nielsen