Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Skagen-Ure.dk

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Tillykke med din webshop - god ide og godt produkt (ja ja, jeg er selv Skagen-ur bruger...)

Generelt indtryk er fint, dit valg af hvid/beige/grå farver danner en god baggrund for urene, især synes jeg de tynde rammer om urene er elegante. Til gengæld synes jeg også den blå er "fejl-castet".

De meget afrundede blå felter får mig til at tænke på de færdige skabeloner, der udbydes gratis (og som kan være fine til mange formål), men ikke rigtig matcher dine produkter. Din venstre menu med produkttyperne med hvide kasser på den grå baggrund fungerer meget bedre..... bliv evt. inspireret af det...

Når man klikker ind på de forskellige ure under "udsalg" kan man ikke se om det er herre- eller dameure. Jeg vil foreslå at du altid skriver typen på produktsiden.

God ide at vise udvalgte ure på forsiden - her vil jeg også foreslå at du skriver typen, fx "Herreue, titanium". Vi almindelig dødelige ved nok ikke lige hvad der er bag typebeskrivelserne Smile

Og til sidst - super super ide med ønskeuret, jeg har selvfølgelig allerede "signet up". Suppler endelig med nyhedsbrev som andre også foreslår - så lokker du os tilbgage efter mere.

Og da jeg jo lever af det her - du er selfølgelig velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i mere detaljerede forslag.

Pøj pøj med - tiden går jo heldigvis også i krisetider Wink

Mvh

Bolette

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:23

Hej Kristian.

Kortfattet, synes jeg det er en meget elegant side. Jeg er usikker på den blå farve, men jeg forstår godt valget.

Boksen med "Produktoversigt" bør sænkes 15-25 pixels.

Mvh,

Jonas Nielsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:29

Så røg der to bestillinger mere igennem - fantastisk start.

Bolette Obbekær:

Hej Kristian

Tillykke med din webshop - god ide og godt produkt (ja ja, jeg er selv Skagen-ur bruger...)

...

Mange tak for den detaljeret feedback - synes ikke helt siden minder om et gratis skabelon, men kan godt se hvad du mener - og jeg må nok tage til mig at designet ikke helt har ramt plet. Jeg er lige nu igang med et redesign til vores hovedside, www.jonsen.dk som er sikker på er øjet - derefter må jeg nok tage fat i en opfriskning af skagen ure

Din kommentarer omkring produkt typen har du helt ret i - og vil jeg vil sørger for det kommer på ved næste opdatering af produkterne.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:33

Jonas Nielsen:

Hej Kristian.

Kortfattet, synes jeg det er en meget elegant side. Jeg er usikker på den blå farve, men jeg forstår godt valget.

Boksen med "Produktoversigt" bør sænkes 15-25 pixels.

Godt set, den var lidt klemt. Den har fået 10px.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:22

Hej Kristian!

Rart at kunne sætte flueben ud for et af sine projekter, og når man gør det så overbevisende, så kan du godt rette ryggen!Wink

Lækker zoom feature, den kunne vi da måske godt bruge på fest4all!

Når, det så er sagt, så vil vi ligge os op af de andre med hensyn til farverne, blå og sand er måske ikke lige de mest oplagte farver at sammensætte, havde nok valgt en varm brun eller orange......men det er jo bare en smags sag!

Tillykke med den!

Fest4all

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 23:53

Gode farver, mange detaljer, let overskuelighed, god information.

Thumbs up :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:03

Fest4all:

Rart at kunne sætte flueben ud for et af sine projekter, og når man gør det så overbevisende, så kan du godt rette ryggen!Wink

Lækker zoom feature, den kunne vi da måske godt bruge på fest4all!

Ja det er rigtig lækkert at projektet er færdigt, går op pønser hvad jeg nu skal finde på

Zoom funktionen er jeg også  rigtig stolt af - kræver jo bare man har store billeder.

Jeg har taget farverne op til overvejelse, så vil jeg nok lige spørger jer til råd inden jeg implementerer det ... Tak for feedbacken.

Håber også det går godt med jeres butik.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:04

Henrik :

Gode farver, mange detaljer, let overskuelighed, god information.

Thumbs up :)

Tak skal du have Henrik.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:39

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 01:46

Jeg har netop søgt efter forhandlere af Skagen ure.

I forhold til konkurrenterne er den klart den flotteste men desværre også den der havde mindst produktion information. Det vil være rart med 5 liniers tekst med features og generel beskrivelse af materialer for hvert ur.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)