Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Skagen-Ure.dk

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Flot og nem side at navigere på. Dog virker søgefunktionen ikke.

- Super fed detalje at man kan zoome ind på uret.

Jeg undrer mig over der ikke er mulighed for at trykke på info under urene der står på forsiden under "udvalgte ure" som det er tilfældet hvis du vælger en katagori.?

Når du trykker "ønsk uret & vind" står der i den forudfyldte tekst "dette ur ønsker mig dette ur i gave" - måske det skal omformuleres?

Med Venlig Hilsen

Michael Nymann

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:54

Tak for al den fine og konstruktive feedback - virkelig dejligt.

Mange tak.

• Rasmus
    Vi har prøvet at fokuserer på en nem navigering, så det er super det er lykkedes.
    Den blå farve kan godt høre vi nok skal tænke lidt over.
  • Dorte
    Der skal være mulighed for noget nyhedsbrev, men konverteringen til folk tilmelder sig blot et nyhedsbrev er så lille, så der skal gøres noget specielt - jeg har det på tegnebrættet - skal jo bare lige laves og intergreres med DanDomain - hvilket kan være lidt drilsk.
  • Bettina
    Ja farver skal man se, men ikke læse om. Men jeg har taget det til mig. Tak.
    Størrelsen de passer til er også en god ide, må lige snakke med urmageren i morgen.
  • Lasse
    Mellemsiderne er lidt trælse, men desværre ikke de store muligheder lige nu - ellers bliver det manuelt arbejder, hvilket jeg er ikke er den store tilhænger af.
  • Karsten
    Søgningen - jeps - den er glemt :-( Kommer på lige straks
  • Bondekonen
    Takker - du siger bare til hvis du bliver rigtig friste, så laver vi en amino-rabat til dig.
    Ups, teksten er en generel for alle Swiss ure, skal lige ind og rettes til.
    God ide med reguleringen og størrelsen, skal mødes med urmageren i morgen, så tager jeg en snak med ham om hvordan vi kan gøre det.
    Sætningen Historien bag Jonsén Eftf. stammer helt tilbage fra 1946, hvor .... får vi også lige styr på i morgen

Tak for den gode feedback

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:11

Michael Nymann:

Flot og nem side at navigere på. Dog virker søgefunktionen ikke.

Søgefunktionen er på nu.

Michael Nymann:

- Super fed detalje at man kan zoome ind på uret.

Takker, er også helt tosset med den.

Michael Nymann:

Jeg undrer mig over der ikke er mulighed for at trykke på info under urene der står på forsiden under "udvalgte ure" som det er tilfældet hvis du vælger en katagori.?

Desværre ikke muligt på forside i DanDomain system, mærkeligt, men sandt. De regner dog med at fikse det i næste opdatering.

Michael Nymann:

Når du trykker "ønsk uret & vind" står der i den forudfyldte tekst "dette ur ønsker mig dette ur i gave" - måske det skal omformuleres?

Er rettet.

Tak for feedbacken. Kom endelig med mere

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:29

... og endnu en *griner*

Teksten til når man ønsker sig et ur - der er en fejl.. Dette ur ønsker mig dette ur i gave

Min mand var lige hurtig, da jeg sendte ønsket til ham Big Smile

Venlig hilsen Lone

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:45

Bondekonen:

... og endnu en *griner*

Teksten til når man ønsker sig et ur - der er en fejl.. Dette ur ønsker mig dette ur i gave

Min mand var lige hurtig, da jeg sendte ønsket til ham Big Smile

:-) Den er rettet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:01

Superflot side.. Men jeg giver de øvrige ret, - den blå farve er synd og lige "skarp" nok synes jeg... Får du også deres solbriller på, på et tidspunkt?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:41

designnørd:

Superflot side.. Men jeg giver de øvrige ret, - den blå farve er synd og lige "skarp" nok synes jeg... Får du også deres solbriller på, på et tidspunkt?

Den blå er ikke faldet i god jord - men må jeg tage til mig.

Jep, deres solbriller kommer også på.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 17:52

Hej flot shop i har lavet, men der er et par stavefejl i Eftf - eft...  det er forskelligt et par gange...  men rigtig flot shop

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:20

Kan du ikke lige gøre mig en tjeneste og "råbe højt" når de kommer, -  solbrillerne altså.... Så vil jeg blive glad...

Ulrik

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:59

Wiii - 5 timer efter lancering gik den første ordre. En kunde havde forelsket sig i et af vores gode tilbud http://www.skagen-ure.dk/shop/steel-433lsxm-611p.html hvor man spare 50%. Desværre kom han fra google og ikke herfra Amino.dk Wink

SCANDIEURO:

Hej flot shop i har lavet, men der er et par stavefejl i Eftf - eft...  det er forskelligt et par gange...  men rigtig flot shop

Jeg har kigget lidt igennem, og fandt tre steder jeg havde lavet fejlen. Mange tak.

designnørd:

Kan du ikke lige gøre mig en tjeneste og "råbe højt" når de kommer, -  solbrillerne altså.... Så vil jeg blive glad...

Ulrik

Jeg skal nok råbe op - tro mig.

Kom endelig med mere feedback ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)