Flot og nem side at navigere på. Dog virker søgefunktionen ikke.
- Super fed detalje at man kan zoome ind på uret.
Jeg undrer mig over der ikke er mulighed for at trykke på info under urene der står på forsiden under "udvalgte ure" som det er tilfældet hvis du vælger en katagori.?
Når du trykker "ønsk uret & vind" står der i den forudfyldte tekst "dette ur ønsker mig dette ur i gave" - måske det skal omformuleres?
Tak for al den fine og konstruktive feedback - virkelig dejligt.
Mange tak.
Rasmus Vi har prøvet at fokuserer på en nem navigering, så det er super det er lykkedes. Den blå farve kan godt høre vi nok skal tænke lidt over.
Dorte Der skal være mulighed for noget nyhedsbrev, men konverteringen til folk tilmelder sig blot et nyhedsbrev er så lille, så der skal gøres noget specielt - jeg har det på tegnebrættet - skal jo bare lige laves og intergreres med DanDomain - hvilket kan være lidt drilsk.
Bettina Ja farver skal man se, men ikke læse om. Men jeg har taget det til mig. Tak. Størrelsen de passer til er også en god ide, må lige snakke med urmageren i morgen.
Lasse Mellemsiderne er lidt trælse, men desværre ikke de store muligheder lige nu - ellers bliver det manuelt arbejder, hvilket jeg er ikke er den store tilhænger af.
Karsten Søgningen - jeps - den er glemt :-( Kommer på lige straks
Bondekonen Takker - du siger bare til hvis du bliver rigtig friste, så laver vi en amino-rabat til dig. Ups, teksten er en generel for alle Swiss ure, skal lige ind og rettes til. God ide med reguleringen og størrelsen, skal mødes med urmageren i morgen, så tager jeg en snak med ham om hvordan vi kan gøre det. Sætningen Historien bag Jonsén Eftf. stammer helt tilbage fra 1946, hvor .... får vi også lige styr på i morgen
Flot og nem side at navigere på. Dog virker søgefunktionen ikke.
Søgefunktionen er på nu.
Michael Nymann:
- Super fed detalje at man kan zoome ind på uret.
Takker, er også helt tosset med den.
Michael Nymann:
Jeg undrer mig over der ikke er mulighed for at trykke på info under urene der står på forsiden under "udvalgte ure" som det er tilfældet hvis du vælger en katagori.?
Desværre ikke muligt på forside i DanDomain system, mærkeligt, men sandt. De regner dog med at fikse det i næste opdatering.
Michael Nymann:
Når du trykker "ønsk uret & vind" står der i den forudfyldte tekst "dette ur ønsker mig dette ur i gave" - måske det skal omformuleres?
Superflot side.. Men jeg giver de øvrige ret, - den blå farve er synd og lige "skarp" nok synes jeg... Får du også deres solbriller på, på et tidspunkt?
Superflot side.. Men jeg giver de øvrige ret, - den blå farve er synd og lige "skarp" nok synes jeg... Får du også deres solbriller på, på et tidspunkt?
Den blå er ikke faldet i god jord - men må jeg tage til mig.