Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med salg af slik

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, at den ser lidt kedelig ud må jeg nok indrømme.

Prøv at kigge på denne her amerikanske hjemmeside. Der er spræl i farverne, hvilket jeg personlig synes der skal være i forhold til salg af slik.

www.sugarstand.com

Held og lykke med foretagenet.

Prøv også at lægge mærke til, hvordan de bruger årets begivenheder til at sælge slik såsom fars dag, mors dag, thanksgiving, valentines, hannuka osv osv.

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 17:40

Syntes siden som sådan er ok, men!

1. Flere vare pr. side.
  2. Lavere priser (superBest i Thisted, sælger løsvægt til 4.95 pr. 100g hver fredag)
  3. Fragten er det største problem, den er meget dyr, se om du kan finde det billigere.
  4. Dankort et must.
  5. Husk lige at undersøge rettighederne til de billeder.
  6. Har du spurgt leverandørene om markedsførings tilskud, ved de kan give det.
  7. Køb nogle rest partier de har.
  8. Lav lykkeposer i flere prisklasser(feks. en bærepose ca 10 kilo blandet 450,-).
  9. Tillægs produkter kunne være chips, flødeboller, ds sodavand i kasser, o.s.v.

Håber du kan bruge nogle af disse ting, de er alle venligt ment.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:49

Hej Golfhouse

Flere varer pr. side - taget til efterretning.

Lavere priser - Supermarkeder kan lave slagtilbud, for at tiltrække kunder i butikken for at skaffe mersalg. Mange butikker sælger desuden "kopiprodukter" af Haribo og Malaco, og det kan kunderne ikke se når det ligger som løsvægt i butikkerne. Jeg ønsker kun at tilbyde det bedste, og her er vi billigst i Danmark.

Fragt er helt klart stort problem, og arbejder pt. på andre leverandører end Post Danmark. Man har dog muligheden for f.eks på arbejdspladser at slå sig sammen, så en samlet ordre kommer op på 30-50 kg, hvilket bringer prisen ned under 50 øre på 100 g. Det kræver så at modtager er erhverv. Afhentning er en anden mulighed - hvis man altså bor i rimelig nærhed, eller kommer jævnligt forbi. Ligeledes er jeg fleksibel så større ordre kan leveres gratis - inden for rimelig afstand.

Dankort - helt klart næste skridt.

Rettigheder undersøgt og ok, mangler en enkelt accept.

Restpartier - jo klart, men ofte vil det være produkter med meget kort holdbarhed, og igen jeg ønsker kun at satse på kvalitetsprodukter.

Lykkeposer -/ specialtilbud vil helt klart komme efterhånden, da jeg løbende vil udskifte produkter efter kundernes ønsker, og dermed vil have restpartier. Dog er priser som du nævner helt urealistiske i Danmark med moms og sukkerafgifter.

Andre produkter kunne sagtens komme til siden hen, men man skal jo lære at kravle før man kan gå.......

Super dejligt med meget konkret bidrag - Takker mange gange.

MVH

Jesper

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)