Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med salg af slik

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Derud over er det hamrende irreterende at der kun er 4 varer pr side....der børe være mindst 20 og så færre sider i stedet.

Held og lykke med projektet.

Måske ikke lige den ideelle side at glo på når man er på kur Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:26

Hej Jesper

Der skal helt klart kunne betales med dankort i shoppen... Desuden burde du få peppet det design op! Hvis ikke du selv har en grafiker, synes jeg du skulle smide mig en mail på hundahl@hundogco.dk!

Så giver vi et uforpligtende tilbud, der ligger laaangt under 15.000 kr.! Smile

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:29

Hej Jesper

Der skal helt klart kunne betales med dankort i shoppen... Desuden burde du få peppet det design op! Hvis ikke du selv har en grafiker, synes jeg du skulle smide mig en mail på hundahl@hundogco.dk!

Så giver vi et uforpligtende tilbud, der ligger laaangt under 15.000 kr.! Smile

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36

Hej

Det er næsten umuligt at få folk til at købe hos en webshop som ikke tilbyder dankort, det koster selvfølgelig noget at have, men giver til gengæld også mange flere kunder. Sælger du også til firmaer? i så fald kunne du jo sende en faktura til disse. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:10

Hej

Ja jeg arbejder også på Dankort løsningen her, kan se at det ikke er særlig dyrt, og har allerede fået god respons på siden.

Tak for bidraget.

Jesper

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Jesper

Synes som de andre allerede har sagt at selve designet på din hjemmeside ser noget uklar ud. Da jeg skulle ind og se hvad det kostede osv. havde jeg problemer med overhoved at komme derind hvor man kan se dine produkter.

Når du nu sidder og laver sådan en webshop så kan det være svært at se hvordan andre vil opfatte det og om andre vil synes det er ligeså let som du synes.

Bortset fra hjemmesiden så synes jeg helt klart om dine priser! Så vidt jeg kunne se så skulle man ikke betale noget i porto og hvis man skulle det så havde ideen været død. Men jeg ved da godt hvor jeg skal bestille slik i fremtiden hvis jeg skal bruge en masse slik!

Mht. din anden side Thai Invest så er der kæmpe forskel. Jeg synes at Thai Invest den ser utrolig proffesionel ud og der er virkelig stil på. Hvor den anden bare er forvirende. Prøv evt. at holde din stil i det simple.

Held og lykke med dit projekt fremoverBig Smile

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:05

Jeg er faktisk ikke en kæmpe forbruger af slik, men jeg fik lyst til at købe en masse kasser til kontoret, just for the hell of it, da jeg så din side. Når det, så er sagt - så ville jeg aldrig gøre det, hvis ikke du tilbød Dankort-betaling. Det andet er for besværligt og jeg kommer ud af min spontane købelyst.

Designet? Det er altså ikke særlig kønt, for at sige det mildt - men helt ærligt, så gør det mig faktisk ikke noget. Jeg sidder lidt og føler, at jeg har fundet et skide godt tilbud. Hvis din shop var super professionel i looket, ville jeg overhovedet ikke have samme følelse og ville sikkert smutte en tur forbi Google og undersøge, hvad en kasse slik koster i andre shops.  Det er selvfølgelig bare mit, helt personlige indtryk. 

Men:
Der er ting, du skal fixe. 4 produkter på én side er ALT for lidt - vi gider altså ikke klikke så mange gange. Interessen er mistet for længst - og din navigation er helt ad helvede til. Hvorfor er kategorierne ikke i venstremenuen til at starte med? Jeg var nødt til at klikke rundt flere gange, for at finde ud af, hvordan man egentlig fandt noget slik på dit site. 

På forsiden: Vis noget mere slik, for fanden! ;-)  Lad mig klikke på lige præcis de lakridser jeg elsker.  

Lad de to logoer være links til en gruppe, der indeholder alt slik fra den virksomhed.  
Lav nogle flere kategorier: "Lakridser", "Vingummier", "Skum", "Top sællerter" (i venstremenuen, ikke kun på forsiden), "Mest populære" (Kig på www.slikleksikon.org og se deres lister).  
Fjern kategorien "tilbud", hvis du ikke har nogen. Det er skuffende at klikke sig derind.
Samme gælder kategorien "Poser". 
Det er mærkeligt, at man kan vælge en favorit, men ikke se sin liste? Hvor gør man det henne? 

Anyway, jeg har ikke tid til mere, for nu er jeg nødt til at gå ud og finde en døgnåben bland-selv-slik forretning ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:19

Vil du ikke nok...

...få noget dankort på siden!

Jeg havde købt en kasse slik der inde med det samme hvis du havde en dankort løsning (og jeg køber også noget når du får dankort på!) Og som de andre siger - få en designer til at designe siden, det kan klares for under 5000 kr.

Glæder mig til at du får dankort på siden, så har du allerede en kunde!

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:37

Jesper Laugesen:

Min anden side med salg af boliger i udlandet www.thai-invest.dk  er den bedre ?

MVH

Jesper

Jeg kikkede bare lige hurtigt på forsiden og synes egentlig den ser okay ud, meeeen jeg ville da meget gerne have af vide hvor meget ejendommene koster i DKK... Det burde du nok tilføje..

Dbh

Ania

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:13

Hej jesper, jeg kan godt lide dit koncept, jeg tror egentlig ikke du har så mange konkurrenter (på nettet)
Jeg må give de øvrige ret i at dit design ikke er det bedste, dermed ikke sagt at det er grimt og jeg kunne godt finde på
at handle hos dig, hvis ellers jeg kunne betale med kort!

Problemet med en Dandomain shop er at alle stort set ligner hinanden med mindre man gør et stort stykke arbejde (vi bruger selv en DD shop)
Bare klem på med din shop og skal du have hjælp til design kender jeg flere der kan gøre for få tusinde.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)