Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med salg af slik

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en webshop med salg af blandselv slik fra bla. Haribo og Malaco til danmarks laveste priser.

Det var forholdsvis enkelt ( og billigt ) med Dandomæne.dk . i forhold til at skulle bruge måske 15-40.000 for at få en designer til at gøre det samme.

Jeg hører gerne meninger om siden - og ideen .

En sidste ting er betaling, hvor jeg foreløbig har valgt bankoverførsel. Hvad synes i SKAL/BØR man have mulighed for at betale med Dankort.

MVH

Jesper

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:04
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:04

Hvad hedder shoppen :-)?

Og ja, du skal modtage Dankort i din butik, som minimum, det vil alle herinde mene tror jeg :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:07

Nu har jeg set din hjemmeside, og jeg vil umiddelbart sige, at designet ikke tiltaler mig. Det virker lidt for uprofessionelt, og jeg ville ikke købe noget på sådan en side, da jeg ville tænke, at bagmanden bare har "klasket" den op...

Mange gange kan de 15.000 til en designer være de bedste 15.000 :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:16

Du kan godt finde een herinde, som kan designe lidt for under 15K......og det synes jeg bestemt at du skal gøre. Et synligt cvr.nr. ville også hjælpe. Kortbetaling er et must. Der findes også billige løsninger her.

Skal jeg være helt ærlig, så sender den signaler a la.......hjemmelavet side, måske noget kopislik i stedet for det originale osv........jeg får ikke lyst til at købe via den shop, som den ser ud nu.

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:22

Hej Jesper

Umiddelbart så synes jeg ikke, at designet er noget, som fanger mig. Det er alt for gråt og kedeligt. Hvis du skal sælge slik, så ville det måske være en fed ide, hvis du lavede nogle vilde farver eller sådan noget.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om ideen. Nu hvor folk går så meget op i wellness, så ved jeg lige om slik er der, hvor man kan tjene penge - jeg tvivler.

Venligst

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 10:23

Med det design, ville jeg ikke handle food produkter på nettet.

Hvis du ikke har nogle tusinder til et design, hvordan ser dit lager så ud?

Næste problem er at jeg ikke kan finde din smileyrapport.

Få den straks op på din forside, ellers kan du ende med en klækkelig regning fra din lokale fødevareregion. Og nej det er ikke nok den står under "Betingelser" eller noget andet. Den skal være synlig lige meget hvor du er på siden.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:26

Hej

Tak for mange hurtige svar - selvom de jo ikke var så positive som håbet .....

Men det er godt med modspil, når nu man selv synes det er god og klar side. Design er jo et meget individuelt begreb.

Jeg vil arbejde videre med nogle af foreslagene, og specielt Smiley-ordningen................ , CVR.NR , farver mv.

De ting jeg selv lægger mest vægt på er enkenhed, klar oversigt med kontaktperson, og så skal det selvfølgelig være enkelt at bevæge sig rundt på siden.

Min anden side med salg af boliger i udlandet www.thai-invest.dk  er den bedre ?

MVH

Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:34

lauge01:

Hej

Tak for mange hurtige svar - selvom de jo ikke var så positive som håbet .....

Men det er godt med modspil, når nu man selv synes det er god og klar side. Design er jo et meget individuelt begreb.

Jeg vil arbejde videre med nogle af foreslagene, og specielt Smiley-ordningen................ , CVR.NR , farver mv.

De ting jeg selv lægger mest vægt på er enkenhed, klar oversigt med kontaktperson, og så skal det selvfølgelig være enkelt at bevæge sig rundt på siden.

Min anden side med salg af boliger i udlandet www.thai-invest.dk  er den bedre ?

MVH

Jesper

Ovenstående link virker ikke hos mig.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:35

Hej

Hvis du vil undgå et hav af advokater på dit dørtrin, så skal du have skriftlig tilladelse til at bruge de logoér du viser på din side, for hvad nu hvis du tilføre skadelig omtale at eks. HARIBO, uden du har en aftale med dem? Det vil med sikkerhed få stor betydning for din fremtid.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)