Hey alle, Min faste web/IT mand har brændt mig af, da han har fået fast job og dermed ikke har tid til at færdiggøre det arbejde jeg bestilt hos ham. Det drejer sig om redesign og videreudvikling af mit website samt videreudvikling af mit administrations system/database. Det er lavet i PHP og jeg har behov for en dygtig, stabil, arbejdsom, loyal og ikke mindst tilgængelig person, der kan overtage projektet. Min tidligere webmand vil være behjælpelig med overleveringen, så vi kan komme videre på den gode måde. Herefter vil jeg gerne have personen knyttet som min eksterne "IT afdeling" og hjælpe mig løbende med vedligeholdelse og videreudvikling af setup'et. Endvidere skal jeg have implementeret et design i simpelt CMS system for min kones frisørsalon - altså have et helt ny website op at køre. Sidst men ikke mindst skal jeg have en helt ny webshop i luften inden for en måned. Jeg påtænker at bruge en eksisterende shop løsning fx. fra Scannet el. lign. Her skal jeg også bruge hjælp med alt lige fra design, IA, SEM og SEO. Jeg håber at der er nogle derude, som kan hjælpe mig med at finde den rette samarbejdspartner til formålet. Skriv endelig hvis du selv har en god "webmand" tilknyttet som også har tid til at hjælpe mig ellers hvis du selv er personen jeg søger :o) God energi herfra,
|
Hej Carsten.
Det lyder som en masse der skal laves på kort tid. Har du tænkt på evt at tage flere, der så kan dele opgaverne.
Jeg kan i hvert fald godt hjælpe med de 2 sidste ting. Jeg har desværre ikke tiden til det første. Jeg leder p.t. efter gode solide case-refferencer og er derfor villig til at give en rigtig god pris.
mht webshop arbejder jeg selv med MAGENTO som er open source, og kan anbefale dig det, da funktionaliteterne og SEO mulighederne er meget bedre end fx. Dandomain eller Scannet.
MVH
Karsten