Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en dygtig og tilgængelig webudvikler nu!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Min faste web/IT mand har brændt mig af, da han har fået fast job og dermed ikke har tid til at færdiggøre det arbejde jeg bestilt hos ham. Det drejer sig om redesign og videreudvikling af mit website samt videreudvikling af mit administrations system/database. Det er lavet i PHP og jeg har behov for en dygtig, stabil, arbejdsom,  loyal og ikke mindst tilgængelig person, der kan overtage projektet. Min tidligere webmand vil være behjælpelig med overleveringen, så vi kan komme videre på den gode måde. 

Herefter vil jeg gerne have personen knyttet som min eksterne "IT afdeling" og hjælpe mig løbende med vedligeholdelse og videreudvikling af setup'et.

Endvidere skal jeg have implementeret et design i simpelt CMS system for min kones frisørsalon - altså have et helt ny website op at køre.

Sidst men ikke mindst skal jeg have en helt ny webshop i luften inden for en måned. Jeg påtænker at bruge en eksisterende shop løsning fx. fra Scannet el. lign. Her skal jeg også bruge hjælp med alt lige fra design, IA, SEM og SEO

Jeg håber at der er nogle derude, som kan hjælpe mig med at finde den rette samarbejdspartner til formålet. Skriv endelig hvis du selv har en god "webmand" tilknyttet som også har tid til at hjælpe mig ellers hvis du selv er personen jeg søger :o)

God energi herfra,

Carsten

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 00:11

Hej Carsten.

Det lyder som en masse der skal laves på kort tid. Har du tænkt på evt at tage flere, der så kan dele opgaverne.

Jeg kan i hvert fald godt hjælpe med de 2 sidste ting. Jeg har desværre ikke tiden til det første. Jeg leder p.t. efter gode solide case-refferencer og er derfor villig til at give en rigtig god pris.

mht webshop arbejder jeg selv med MAGENTO som er open source, og kan anbefale dig det, da funktionaliteterne og SEO mulighederne er meget bedre end fx. Dandomain eller Scannet.

MVH

Karsten

Fra Kastrup
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:20

Ja det er rigtigt, det er en del. Det vigtigste for mig er dog at finde den person, som kan hjælpe med det hele og på fast basis, således at det bliver et langt og solidt samarbejde. Derfor kan tidsplanerne også godt bøjes, da jeg er opmærksom på at nok er lige i overkanten for en person på en måned. Jeg har dog kravspec mere eller mindre klar på det hele og det burde være til at gå til.

mvh,

Carsten 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:46

Hej Carsten,

Jeg kan anbefale dig at tage fat i Kasper og Mads fra http://www.nfdesign.dk/ - sidder på kontor med dem og de har styr på PHP og er tilgængelige. Ta' kontakt til Mads på mfa@nfdesign.dk

Held og lykke med projektet. Hvis valget falder på en DanDomain løsning til konens webshop og der er noget der driller, så er du også velkommen til at tage fat i mig.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:25

Hej Carsten

Jeg tror jeg kan hjælpe dig med at få løst alle dine opgaver. Send en mail med kontakt info på hh@intime-it.dk , så kontakter jeg dig.

Mvh Hans Henrik

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:12

Hej Carsten

Det lyder godt nok som om du har travlt og det er altid rart at se, specielt i sådan en krise tid.

Vi er 3 mand der arbejder med PHP og mange andre programmeringssporg. Vi har erfaring til at kunne hjælpe både med din webshop og CMS systemet til din kone, men også til videreudviklingen og vedligholdelsen af dit setup. Vi er alle 3 tilgængelig stort set hele tiden både telefon og e-mail, så du burde ikke have problemer med at få fat på os.

Vi vil gerne hjælpe dig med at løse dine opgaver så du er velkommen til at kontakte mig på troels@burnzone.dk eller hvis du ønsker det kan du også ringe på 20 12 25 65, så tager vi snak om tingene.

Med Venlig Hilsen
Troels K. Christensen
BurnZone Software

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:35

Jeg vil meget gerne hjælpe dig til at få de lavet de løsninger du efterspørger. Skriv til mig på thomas@aboutweb.dk så snakker vi om det

Mvh Thomas

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:18

Hej Carsten, jeg byder gerne ind på opgaven

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 11:29

Hej Carsten

Det lyder ikke som en umulig opgave.

Kan du sende mig beskrivelserne til bratsch@ofir.dk?

Jeg burde kunne naa det indenfor en maaned, og jeg vil ogsaa vaere interesseret i et laengere samarbejde.

MVH Adam

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 11:50

Hej Carsten

Kan se du har fået en hel del svar allerede.

Men hvis du ikke har besluttet dig endnu, vil jeg gerne gøre opmærksom på havd vi kan tilbyde.

Nemosoft er en virksomhed med speciale I software udvikling og web design.
Du vil få en fast kontakt person, men der vil være flere hænder til at løfte opgaven.

Vi har folk der kan PHP, men foretrækker generelt .NET teknologien da det sikrer hurtigere udvikling og dermed lavere omkostninger.

Mht. din kones web-shop har vi netop lavet et meget simpelt CMS system som kan ses www.thechristians.dk. (de er stadig ved at lægge ting ind på siden, men system kører fint).

Jeg kan garantere vi har konkurence dygtige priser.

Hvis du synes det lyder interessant ring til mig på 70 70 16 15.

Mvh

Jonas Mandahl Pedersen

Technical Director

Nemosoft

http://www.nemosoft.dk/

ny kongensgade 20 st.th.

1557 kbh.v

tlf.: 7070 1615

mobil: 60 89 23 02

jmp@nemosoft.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)