Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finske Visitkort ® - med sølv - og 10% fødselsdags rabat !

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  D. 1. marts 1999 var den dato hvor jeg stiftede MediaMouse.
Det vil sige at vi i marts i år kan fejre vores 10 års fødselsdag.

I den anledning kører vi i starten af marts en omgang vores meget roste Finske Visitkort ®.
Og selvfølgelig er det så med 10% rabat i anledningen af fødselsdagen.
Tryk af ét sæt bestående af 250 ens visitkort ligger normalt på 500 kr. eks. fragt og moms.
Men med 10% rabat kommer prisen så ned på 450 kr.

Men ikke nok med det. På anmodning fra en af vores kunder, så bliver denne ene omgang med mulighed for tryk med Pantone Sølv-metallic. Normalt trykker vi vores Finske Visitkort ® i fuld 4-farve, men denne gang kommer der altså denne ekstra specielle farve med. Om du vælger at benytte dig af muligheden for sølvfarven eller ej kommer ud på ét prismæssigt.

Hvis du ikke kender til vores Finske Visitkort ® i forvejen, så kan du læse noget mere om dem ved at følge denne tidligere tråd: http://www.amino.dk/forums/t/46462.aspx
Og hvis du ønsker at se dem "live", så send mig endelig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk  - så sender jeg gerne nogle eksempler med posten.

Vi regner med at køre dem lige i starten af marts og på nuværende tidspunkt er ca. 60 % af pladserne booket på forhånd. Så hvis du vil have nogen kort med, så ring til MediaMouse på tlf. 70 278 276, eller send mig en email eller en PM og book en plads.

Hvis du ikke vil have nogle Finske Visitkort ® i denne omgang, men måske i en senere kørsel, så tilmeld dig eventuelt som fan på vores side på FaceBook. Her vil der blive sendt en besked ud, når det er ved at være tid til at vi f.eks. kører en ny omgang Finske, hvilket vi gør ca. 4 gange om året.
http://www.facebook.com/pages/Allerd-Denmark/MediaMouse-Grafisk-produktion/47010364661

/Jesper

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

TILLYKKE TILLYKKE!!!

Men hvad så med os der gerne vil have guld tryk? Kan vi også være med?? Stick out tongue

/Ania

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Har sendt dig en pm.

Mvh Mads.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale de visitkort.... de er hamrende flotte og lækre.... næsten så dejlige så man vil beholde dem selv :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kun anbefale dem... faktisk så meget, at jeg hellere må reservere 2 x 250 stk.Big Smile

Hvornår er der design-deadline, Jesper?

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pm er også med en bestilling på en portion..

Glæder mig til at se de så omtalte kort:-)

 

Mvh Mads.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Blanke eller matte?

Kan man bytte sølvtrykningen til fx et sølvsmykke hvis man ikke skal bruge det? :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lønne >> Det er de rigtige klassiske Finske - Så de er blanke i overfladen, selvom jeg godt ved at du var rigtig glad for den specielle matte udgave vi lavede til Iværk08 Geeked. Omkring sølv-farven, så kan den desværre ikke veksles til andet (ej heller smykker eller lignende). Men som et plaster på såret kan du da godt få en ekstra pose slik Wink.

Ania >> Det er kun sølv som der er planlagt som ekstra farve. Men, men... hvis du godt vil have en guld-metallic farve på dine kort, så kan du godt få det. Men i så fald vil vi lægge den ekstra trykplade og den ekstra indretning samt tryk oven i prisen på dine kort. Umidlbart skal du regne med at de ekstra omkostninger ligger lidt over 1.000 kr. Det vil sige at din pris for ét sæt Finske (1 x 250 stk.) med guld-metallic Pantonefarve vil komme til at ligge på 1.450,00 kr. Men de 1.000 kr. er jo så også dækkende hvis du f.eks. vil have 2 x 250 stk. hvorved prisen så kommer til at ligge på 1.900 kr. for begge sæt.

Alternativt, hvis der er andre Amino'er herinde som også vil have guld på deres, så kan I jo dele omkostningerne til den ekstra farve.
Så hvis der f.eks. er 3 med-Amino'er som også godt vil have guld-farve på deres kort, så vil de 1.000 kr. blive delt i 4 dele - og derved koste Jer hver især 250 kr. ekstra.

I skal dog være opmærksomme på at Pantone sølv-metallic (og guld-metallic) ikke er 100% så sølv- og guld-agtive som hvis vi lavede det som en folie-prægning i kortet (som er betydeligt dyrere og ikke er noget vi gør på de Finske) - Men det giver stadig et pænt resultat, især fordi de Finske netop har en tyk blank lak som forstærker effekten.

Men er der andre, som også vil have guld-farve på deres kort, og derved vil dele trykplade med Ania?

/Jesper
  

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Lønne >> Det er de rigtige klassiske Finske - Så de er blanke i overfladen, selvom jeg godt ved at du var rigtig glad for den specielle matte udgave vi lavede til Iværk08 Geeked. Omkring sølv-farven, så kan den desværre ikke veksles til andet (ej heller smykker eller lignende). Men som et plaster på såret kan du da godt få en ekstra pose slik Wink.

Hvornår kan man forvente en ny pulje af de der ekstra cool'e matte finske visitkort?
De er jo, om muligt, en tand federe end de blanke som alle efterhånden har ;-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Får man en bekræftelse på, om man er med i puljen? Og hvornår er deadline for materiale?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)