Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklameprodukter i små mængder? - ville i købe det? (fx 100 kuglepenne)

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

lige her og nu har vi desværre ikke kamme  - men jeg skal nok forhøre mig om det er noget de kan få fat på til en god pris

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Kanon idé, også som der er blevet sagt herinde, altså små virksomheder har ikke brug for 2000 lightere, jeg ved ihvertfald mit firma, har et lille budget, så vi vil da med garanti benytte os af dine tilbud :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 03:15

Hej Centry

Jeg kan se din gamle website er væk, det betyder vel vi kan glæde os til en ny, med dine gode produkter til en fantastisk pris set på bestillings antallet.

Håber snart den er færdig.

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:21

Hej centry

Jeg har også en bestilling til dig, hvis du eller er klar og kan klare opgaven?

Det drejer sig om at vi i Scand Team skal bruge nogle "værdi" kuglepinde til implementering af vores værdier. Da vi har 5 værdier skal vi bruge 5 forskellige kuglepinde. En værdi og logo pr. kuglepind. Vi skal nok bruge omkring 200-250 kuglepinde pr. værdi så det vil sige omkring 1000-1250 stk. i alt.

Vi skal senest bruge kuglepindene den d. 16 marts. Så ved ikke om det er noget du kan nå??

Jeg vil bede dig om at sende en mail til min kollega Pierre Strauss på ScandTeam@ScandTeam.dk Send venligst tilbuds ark, evt. prøver, web-side eller andet relevant information, så vil han aftale nærmer med dig.

Vh - Brian Øland

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:06

Hej Brian

Har skrevet en email til jer :)

Håber vi kan finde ud af noget.

Det lyder ellers spændende med jeres "værdi" kuglepenne - kan du løfte sløret for hvad de skal bruges til?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:12

For en virksomhed som min, der ikke er ret stor, og for mange af mine kunder vil det helt sikkert være relevat at kunne lave reklamegaver i små oplag.

Mange af de kunder jeg har haft gennem tiden har ofte droppet ideerne med reklamegaver, dels fordi oplagene skulle være for store før det kunne betale sig, og ellers ville blive alt for dyrt.

Men et bredt sortiment er for mig essentielt - om muligt.

Det lyder da ganske spændende synes jeg, og bestemt noget at arbejde videre med.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:15

Hej Casper

Allerede nu er vi igang med at kigge på hvilke områder vi kan udvide på og allerede inden for de næste par uger kommer der ihvertfald et par nye modeller af penne samt caps og kopper.

men hvilke andre produkter er det i fx. ville bruge til reklamegaver?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:24

Det vil jeg faktisk gerne tænke over. Men det afhænger jo meget af branche. En ting jeg personligt er lidt på udkig efter er visitkortholdere - til min egen virksomhed. Men det er ikke nødvendigvis fordi der skal noget på dem, det er lige så meget som ekstra ydelse til folk der får lavet hele brevlinier.

På Toy Fair i Nurnberg var det meget personalisering af balloner og den slags der var hotte - men det er jo ting der netop er nødt til at blive lavet i store oplag før det overhovedet kan lade sig gøre.

USB nøgler er måske værd at tage et kig på.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:31

Mener du bord visitkortholdere eller visitkortholdere til at have i lommen?

USB nøgler kan vi også godt lave - minimum 10 stk til 70-75 kr stykket inkl tryk i en farve. (2 gb)

de ser sådan her ud:

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)