Men har vi ikke ret i, at hvis en tumpe skriver et tumpet indlæg og af sin ven, eller et alter ego giver det 5 stjerner, har indlægget 5 stjerner, plus det karma det har givet. Hvis jeg vil udbedre dette, er det eneste jeg kan gøre, at give indlægget 1 stjerne, hvortil tumpen får karmapoint "af" mig, selvom jeg ændrer indlæggets stjerne-status til en 2-3 stykker? |
Lone S. Hansen:Martin Thorborg:Kære venner
Jeg tror i har misforstået systemet lidt eller også er jeg bare meget træt (Kl. er 6.51 her i Boca og jeg er B menneske ;-)
Hvis et indlæg får 5 stjerner af en bruger og en anden efterfølgende giver det 1 point. Så får brugeren ikke 5+1 point, men derimod 3 som er gennemsnittet. Så det eneste tidspunkt det at give 1 point hjælpe en tumpe, er hvis man er den første der giver det. Denne uhensigtmæssighed er rimelig lille, men jeg har ikke detsto mindre klaget over den til Telligent som laver vores software.
Dbh Martin
Men har vi ikke ret i, at hvis en tumpe skriver et tumpet indlæg og af sin ven, eller et alter ego giver det 5 stjerner, har indlægget 5 stjerner, plus det karma det har givet.
Hvis jeg vil udbedre dette, er det eneste jeg kan gøre, at give indlægget 1 stjerne, hvortil tumpen får karmapoint "af" mig, selvom jeg ændrer indlæggets stjerne-status til en 2-3 stykker?
Hej Lone
Der er heldigvis forkert. Giver du ham en stjerne, så mister han 2 stjerner og de tilhørende karmapoint.
Dbh Martin