Hej Amino-venner. Jeg synes, at Aminos karmasystem er en fantastisk idé, men jeg er på det seneste blevet lidt irriteret over den måde, det virker på. Især når det gælder vurdering af andres forumindlæg. Hvis du ikke kender til karmasystemet, kan du læse om det her: http://www.amino.dk/content/AminoKarma.aspx Jeg har lagt mærke til, at hvert forumindlæg som udgangspunkt giver 3 point. Er der så nogen, der svarer dit indlæg (ved at trykke på Svar-knappen ud for indlægget), giver det 5 point ekstra. Det er helt fint. Problemet kommer, når jeg gerne vil give et indlæg én stjerne, fordi jeg synes, at det er dårligt/skadeligt. Den ene stjerne giver endnu flere karmapoint til det indlæg i stedet for at give minuskarma. Det er træls, fordi man på den måde ikke har mulighed for at advare andre mod det pågældende indlæg vha. systemet. Det giver kun omvendt -- når man gerne vil anbefale indlæg. Jeg håber, at I kan følge mig i tankegangen. Er I enige? Hav en god aften! |
JA. Jeg kan ikke andet end at tro det er en fejl i systemet, for umiddelbart giver det ingen mening.