Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et Supert Konceptet der er for ALLE og til ALLE !!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej john sommer

Super svaret..!

jeg kan ikke sige det bedere selv ingen let genvej til høj indkomst, men du kannu godt lave gode penge i MLM hvis du arbejder hårdt..!

:O)

ulrik

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:08

Der er ingen der siger det hele sker af sig selv, hvis det er sådan den forståes, så beklager jeg udfoldemåden.

Men det system generer arbejdet for dig, der vil stadig være en del computer tamperi i at sende salgsmails.

Nogle af de programmer man kan benytte sig af, kan bare sende en hullens masse mails for en stor til en gruppe af mennesker, som alle abrjer i MLM konceptet.

Jeg er igang og har allerede tjent på det og har da også løbende korrospondace med en del folk i verden, der vil sælge noget i MLM.

I ved vel nok selv hvor meget der findes i USA, som overhovedet ikke har set dagens lys i Danmark endnu....

Så beklager, hvis min første tekst kunne misforståes.

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:17

Alle jer der har meldt sig som interesserede:

Tænk jer lige om :-).. MLM er - ja - pyramidespil, og det er kun toppen, hvilket som regel er 0,5% af organisationen der høster pengene. Resten bliver narret.

Pyramidespil har sjældent gjort folk rige, og heller ej givet dem mulighederne for at 'stikke hænderne i lommen og lave ingenting, imens pengene ruller ind'.. det er rent bedrag.

Så lad være med at blive fristet.. jeg har efterhånden stødt ind i en del MLM-folk i diverse varianter, herunder ACN videotelefonen (come on... vi er i 2009 - det var da det mest outdatede produkt jeg har set længe..) KAFFEMASKINER (?!?!), og andet ****..

Brug jeres tid på at sælge jeres egne produkter - så kan I komme til at få penge i lommerne.. det andet er spild af tid, penge og liv.

Mvh Christian

Hej Christian...!!

Det er pinligt at høre på, du ved ikke hvad du taler om..! men hvis du vil vide noget om det så spør, så skal jeg foklare dig om hvad det er..?

ikke at jeg tror du vil vide det..!

Mvh ulrik

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:55

Jeg forstår ikke hvorfor der altid er så mange negative personer der skal skrive advarsler og lign. hvis nogen kommer med en ny ide. Et reelt MLM system kan være en mulighed for at alle kan gøre en god karriere og tjene gode penge. Det kan være meget dyrt at starte virksomhed selv, så hvis man finder et produkt og et firma man kan lide, er der gode muligheder hvis man vil arbejde for det.

Jeg ved at en person som Donald Trump anbefaler folk at gå ind i MLM fordi de der har en reel mulighed for at tjene penge. Men igen, hvis ikke man vil arbejde tjener man ingen penge...

Jeg arbejder selv med et koncept og har stor succes med det. Ikke fordi jeg er genial, men fordi jeg arbejder med et reelt produkt som folk faktisk er interressede i, og fordi jeg gider at gøre noget ved det.

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian,

Jeg vil give dem, der siger at du ikke aner, hvad du taler om, fuldstændig ret...

Det kan ikke være andet end rimeligt at bede dig om at sætte dig ned og bruge et par timer eller fem på at sætte dig ordenligt ind i tingene, inden du overhovedet begynder at tænke på at belære andre folk herinde om, hvad der er pyramidespil og hvad der er MLM. Jeg fatter simpelthen ikke de folk, der gider sidde og bruge tid på at "lære" andre om ting, de ikke selv aner det fjerneste om.

Det var bare lige min mening!

Jeg arbejder selv med Netværks Markedsføring, som man jo også kalder det, og det er jeg super glad for. Har nu været igang med MonaVie i ca. 14 dage, og det lader til at dette bliver virkeligt stort. Nå ja, det siger de jo allesammen, så hvem tror på det. MonaVie fremviser med glæde en oversigt over, hvad deres forhandlere tjener i snit pr. uge. Hvis du ønsker at se denne så kan du jo klikke her, så kan det være, at du kommer på andre tanker.

Hvis der er andre, der synes, at det lyder spændende det her med MonaVie, så sig endelig til. Vi er lige nu i en fase, hvor vi koncentrerer os om at rekruttere nye forhandlere, så alle er meget velkomne til at bestille yderligere info om MonaVie og mulighederne med dette.

Torben Lund Jørgensen

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 10:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Nej, jeg har heldigvis ikke mine egne erfaringer med hverken MLM, NM eller Pyramidespil.
Men jeg har set en del forvirrede sjæle prøve at overtale mig og andre til at komme til spææændende
møder om det 'vildeste/fedeste/wow-wow' produkt på markedet. Eller lige en totimers præsentation
i enerum.. my goodness. Hvis du ikke kan fortælle mig, hvad produktet er uden at nogen skal bures ind til en session, så
lugter det simpelthen for meget på forhånd.

Nej, jeg har ikke mine egne erfaringer med det, og jeg kommer heller aldrig til at få det.
Jeg har set rigeligt med mennesker tosse ind i den verden, og komme rigtig galt afsted.
Jeg har set mennesker starte MLM-selskaber op, og have en rigtig grim smag i munden bagefter, over at de havde gjort det. Ja, de tjente penge - men de gjorde det på en løgn, og på andre menneskers bekostning.
Dette er ikke noget propaganda mod MLM, jeg har bare set for meget **** om det, til at jeg vil røre det med en ILDTANG. Og derfor udnytter jeg også min fulde ret, til at advare folk imod konceptet. Jeg sælger nemlig ikke noget... :-)

Det interessante herinde, er jo at de personer, som forsvarer formen, alle sælg sælger en eller anden slags ydelse / hverver andre til MLM..
Det siger selvfølgelig sig selv, at I skal forsvare den livsform/arbejdsmetode I bruger, men jeg henleder blot jeres opmærksomhed på den mere objektive diskussion (dog startet af en MLM'er selv), om MLM-konceptet (http://www.amino.dk/forums/t/52648.aspx?PageIndex=1  )

Se blandt dette indlæg, som rammer bagsiden ved MLM rigtig godt: http://www.amino.dk/forums/p/52648/316999.aspx#316999

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)