Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et Supert Konceptet der er for ALLE og til ALLE !!!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Nu kan du finde en meget simpel formel til at generere flere leads, få en masse gryn til kassen og bygge din MLM forretning med lynets hast......

......uden at finde potetielle kunder, ringe til "det kolde marked", jagte familie og venner og nogensinde blive afvist på telefonen igen.

Hvis du er en af dem der bruger en masse tid på at få din network marketing op og kører, ved at bruge ineffektive teknikker, som simpelhen ikke virker......

.....find ud af hvordan du kan bruge et rigtigt godt system, fantastisk træning, og en simpel formel som tillader dig at sige dit job op og tjene flere penge i de næste 90 Dage.

SKEPTISK !!!!! ????

Også jeg var skeptisk i starten, men var for nysgerrig, til ikke at se videoklippet på de ca 4 minutter....

Jeg syntes at det Norbert sagde, lød godt og meget reelt og måtte tage det næste skridt herefter og det har jeg ikke fortrudt.

Ideen er faktisk ligetil, meget nem at komme igang med, da de har en masse tutorials og hjælpe klip, som guider en igennem alt. Plus der er løbende Skype træningsaftner og meeting og 24 timers support. De første 14 dage er koster en lille skilling (1 USD) og det er rigelig tid til at teste systemmet for sådan et lille beløb.

Jeg kan kun anbefale....lige her i til at starte med.....at se videoklippet og danne din egen mening. Så er du yderst velkommen til at srive her i indlægget hvad du synes. Men se nu klippet først inden du dømmer det.

Vi ses måske på den anden side......Hvem ved, jeg synes konceptet er super.

Har selv været igang i en ugens tid og mine leads ligger omkring 84 pr dag i gennemsnittet.

Gå ind på : www.kraakdk.com for at se klippet og læse lidt omkring konceptet.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Man kan også kigge på det her koncept.

www.fenomenal.dk/kraak

www.superfashion.dk (infomøde kalender.)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvor mange af den slags koncepter vil du ha? 

Hvad med at skrive "After your 14 day $1 trial, the entire system is still only a mere $47.00 per month" inden man kommer over på den side og man HAR givet sin email.

Endnu en måde at høste mailadresser på....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jammmmen dog!!!

Citat:
Hvis du er en af dem der bruger en masse tid på at få din network marketing op og kører, ved at bruge ineffektive teknikker, som simpelhen ikke virker......

.....find ud af hvordan du kan bruge et rigtigt godt system, fantastisk træning, og en simpel formel som tillader dig at sige dit job op og tjene flere penge i de næste 90 Dage.

.......sig op og tjen flere penge i de næste.......

Mener du dette sælger ?

Det bidrager til at ødelægge en ellers udemærket måde at komme igang med sin forretning på via Network Marketing som jeg selv er  igang med !

Men der er altså igen genveje til høj indkomst - heller ikke i denne branche - det ved de fleste og derfor ødelægger man mere end det gavner at komme frem med disse superlativer i sin markedsføring.No

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jamen kære ven....

Jeg giver dig blot en mulighed for at hører om min oplevelse med det og så er det jo op til dig om du vil med eller ej.

Men lade mig spørge dig ? Kender systemet og har du brugt 1 USD for at teste det i 14 dage ?????

Hvis du har vil jeg da gerne hører omkring dine oplevelser, for mine har kun været possitive.....

Hvis man vil frem i verden må man tænke nyt og det har jeg gjort med succes. Jeg betaler glædeligt 47 usd pr måned til dette system, da jeg tjener flere penge på leads og kommisioner end de 47 pr måned. Så det er det samme som at holde abonnement på andre ting, DET KOSTER NU ENGANG !

Men Husk på at du for 14 dage test plus en masse træning og opsætnings videoer, som sætter dig ind i alt. For 1 usd ???? Det kan da ikke vælte nogens budget.

For mig kører det efter 14 dage havde jeg tjent omkring 1465 usd i kommisioner....jeg er imponeret.

Så kan godt forstå hvis du er skeptisk, det var jeg også i starten. Men efter at have set systemet og sat det op, og kunne se at det virkede, så kan jeg ikke klage. En meget god biindtægt for mig lige nu, som snart bliver til fuldtidsindtjening, hvis det her fortsætter.

Men det er vigtigt at man følger alle anvisningerne i de 11 steps, der træner en i starten.

Hop i bare ind på www.kraakdk.com og bedøm selv. (Har lavet min egen video præsentation på engelsk, da jeg har en del internationel seer.)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 11:52

john sommer:

Jammmmen dog!!!

Citat:

.......sig op og tjen flere penge i de næste.......

Mener du dette sælger ?

Det bidrager til at ødelægge en ellers udemærket måde at komme igang med sin forretning på via Network Marketing som jeg selv er  igang med !

Men der er altså igen genveje til høj indkomst - heller ikke i denne branche - det ved de fleste og derfor ødelægger man mere end det gavner at komme frem med disse superlativer i sin markedsføring.No

Hvis du ser klippet og får din første mail, så vil du se hvad jeg mener......for mig virker det og jo det kan lade sig gøre hvis man ville bruge lidt tid på at sætte sig ind i det.

Jeg siger ikke at traditionel MLM ikke virker, men der er en masse unødvendig arbejde i det, har selv prøvet en masse koncepter, uden rigtigt at slå igennem.

Så the choice is yours....men gør mig en tjeneste skyd ikke ting ned du ikke har prøvet eller kender til. Det er lidt misvisende og lidt plat.

Prøv systemet, måske i de 14 dage for 1 USD og hvis det ikke hamler som du forventer, så skyd bare løs....men indtil da....you know...zip it.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 11:56

Niels - netopcom.dk:

Hvor mange af den slags koncepter vil du ha? 

Hvad med at skrive "After your 14 day $1 trial, the entire system is still only a mere $47.00 per month" inden man kommer over på den side og man HAR givet sin email.

Endnu en måde at høste mailadresser på....

Du vælger selv om du vil indtaste dit navn og email efter præsentationen, så jeg høster ikke, fordi jeg får ikke noget ud af det, med mindre du prøver systemet i 14 dage....Så der kan jeg ikke følge dig.

Og det er da klart at dem der har udviklet systemet og skal have noget for at vedligeholde det. Intet er gratis.

Og mit andet koncept kører jeg ved siden af og er nok det mest simple koncept jeg længe har hørt om. www.superfashion.dk

Hvor i menneskeloven står de, at man´kun må have et koncept af gangen ?????

Jeg slår til hvor det er profitabelt ellers er det bare spild af tid. Desuden så skal jeg ikke have store lagre i dette koncept, men kan låne produkterne istedet for....pure and simpel......og hvem vil ikke gerne det?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vision Security:

Du vælger selv om du vil indtaste dit navn og email efter præsentationen, så jeg høster ikke, fordi jeg får ikke noget ud af det, med mindre du prøver systemet i 14 dage....Så der kan jeg ikke følge dig.

Hvorfor så ikke skrive i din besked (eller på siden) at det koster $1 de første 14 dage og derefter $47 om måneden INDEN man giver sine oplysninger!! Det er DÉT jeg er imod.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle jer der har meldt sig som interesserede:

Tænk jer lige om :-).. MLM er - ja - pyramidespil, og det er kun toppen, hvilket som regel er 0,5% af organisationen der høster pengene. Resten bliver narret.

Pyramidespil har sjældent gjort folk rige, og heller ej givet dem mulighederne for at 'stikke hænderne i lommen og lave ingenting, imens pengene ruller ind'.. det er rent bedrag.

Så lad være med at blive fristet.. jeg har efterhånden stødt ind i en del MLM-folk i diverse varianter, herunder ACN videotelefonen (come on... vi er i 2009 - det var da det mest outdatede produkt jeg har set længe..) KAFFEMASKINER (?!?!), og andet ****..

Brug jeres tid på at sælge jeres egne produkter - så kan I komme til at få penge i lommerne.. det andet er spild af tid, penge og liv.

Mvh Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 21:40

Christian Anders Jørgensen:

Alle jer der har meldt sig som interesserede:

Tænk jer lige om :-).. MLM er - ja - pyramidespil, og det er kun toppen, hvilket som regel er 0,5% af organisationen der høster pengene. Resten bliver narret.

Pyramidespil har sjældent gjort folk rige, og heller ej givet dem mulighederne for at 'stikke hænderne i lommen og lave ingenting, imens pengene ruller ind'.. det er rent bedrag.

Så lad være med at blive fristet.. jeg har efterhånden stødt ind i en del MLM-folk i diverse varianter, herunder ACN videotelefonen (come on... vi er i 2009 - det var da det mest outdatede produkt jeg har set længe..) KAFFEMASKINER (?!?!), og andet ****..

Brug jeres tid på at sælge jeres egne produkter - så kan I komme til at få penge i lommerne.. det andet er spild af tid, penge og liv.

Mvh Christian :)

zzzzzzz zzzzzz zzzzzz zzz   tro lige du skal sætte dig ind i MLM og pyramidespil. Du aner jo ikke havd du taler om.....

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)