Nu kan du finde en meget simpel formel til at generere flere leads, få en masse gryn til kassen og bygge din MLM forretning med lynets hast...... ......uden at finde potetielle kunder, ringe til "det kolde marked", jagte familie og venner og nogensinde blive afvist på telefonen igen. Hvis du er en af dem der bruger en masse tid på at få din network marketing op og kører, ved at bruge ineffektive teknikker, som simpelhen ikke virker...... .....find ud af hvordan du kan bruge et rigtigt godt system, fantastisk træning, og en simpel formel som tillader dig at sige dit job op og tjene flere penge i de næste 90 Dage. SKEPTISK !!!!! ???? Også jeg var skeptisk i starten, men var for nysgerrig, til ikke at se videoklippet på de ca 4 minutter.... Jeg syntes at det Norbert sagde, lød godt og meget reelt og måtte tage det næste skridt herefter og det har jeg ikke fortrudt. Ideen er faktisk ligetil, meget nem at komme igang med, da de har en masse tutorials og hjælpe klip, som guider en igennem alt. Plus der er løbende Skype træningsaftner og meeting og 24 timers support. De første 14 dage er koster en lille skilling (1 USD) og det er rigelig tid til at teste systemmet for sådan et lille beløb. Jeg kan kun anbefale....lige her i til at starte med.....at se videoklippet og danne din egen mening. Så er du yderst velkommen til at srive her i indlægget hvad du synes. Men se nu klippet først inden du dømmer det. Vi ses måske på den anden side......Hvem ved, jeg synes konceptet er super. Har selv været igang i en ugens tid og mine leads ligger omkring 84 pr dag i gennemsnittet. Gå ind på : www.kraakdk.com for at se klippet og læse lidt omkring konceptet.
|
Man kan også kigge på det her koncept.
www.fenomenal.dk/kraak
www.superfashion.dk (infomøde kalender.)