Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs hvad MLM er af Martin -Thorborg

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad MLMer !!!

Således skrive Martin Thorborg.

og henviser til et link der ikke føre til mere info. ???

Citat:
Hvad MLM er, kan du læse i Amino Wiki: MLM

Men når man klikker på linket kommer man til en laaang række emner der ikke handler om ......

Må jeg derfor foreslå at du læser her.... www.jomacompany.dk

Her kan du læse om Network Marketing som omtales af de negative som MLM - er ikke helt sikker på at de ved hvad de taler om når de anvender denne betegnelse så bastandt og bevidst.Movie

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:45

Jeg kunne forestille mig det er fjernet fordi det ikke er af nævneværdig betydning hvad MLM og Network Marketing er.

Langt de fleste mennesker ved de koncepter (network, MLM, Pyramide, you name them) ikke holder, med mindre man er opfinder af dem eller højt i pyramiden eller strukturen eller hvad i nu kalder det nu om dage. Selvfølgelig har de da alle mulige obskure måder at forklare og retfærdiggøre deres koncept på

Når jeg hører MLM og Network Marketing så tænker jeg bare: Den kloge narrer den mindre kloge...

Håber du har dine småpenge klar, til når det månedlige tvangskøb skal betales hos FLP ligemeget om du har solgt noget eller ej Stick out tongue ham der skaffede dig som forhandler skal jo have sine penge Big Smile

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 03:21

Hmmm - det store spørgsmål i dag er "Hvad holder" -de mennesker der arbejder på deres drøm  hvad det så end er arbejder mod et mål - så kan det godt være at nogle syntes at det er noget ....... et eller andet men syntes du eks. for at tage en anden forretning at danske bank er ok ? 

Er bankverden en god og troværdig forretning ?

Nåeeeeee det er nok for stort - men med network marketing er en mulighed for os på jorden at skabe noget der kunne blive spændende!!

mvh john sommer

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 03:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen du har helt ret, der er intet i vejen med at arbejde mod sit mål.. slet ikke

Har bare set rigtig rigtig mange brænde fingrene på de koncepter, venskaber og famile relationer der røg sig en tur, men som sagt hvis i er glade kan vi også være det...

Med de uddannelser og erfaringer i ellers nævner, ville jeg mene i har helt andre muligheder end MLM - og det er skam ment meget meget positivt... Nu er jeg klassisk marketing uddannet og MLM virker på mig som en pakke-løsning for folk der tror de ikke kan få andre ideer selv, og helt ærligt det tror jeg faktisk sagtens i kan. Ellers er der jo www.amino.dk til en hurtig brainstorm af ideer. Wink

Men jo jeg kan godt se fristelsen ved at få en koncept "foræret" Men prøv evt. at lave en strategi for: Hvad i vil have nået om 6-12 måneder, har i ikke nået det, så gi det en tåhyler ud af døren i en fart.

Good Luck

//

Det er dumt ikke at lære af sine fejl, det er rigtig dumt ikke at lære af andres fejl...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 03:56

Jow do - jeg har levet længe nok til at have oplevet at gå tur på motorvejen dengang alle troede at nu var al olien brugt op og bilkørsel var forbudt om søndagen - jeg har oplevet kartoffelkuren der satte mange virksomheder tilbage - jeg har oplevet mange der har tabt mange penge på investeringer og nu skal jeg opleve at tjene lidt på min virksomhed  - en form der ikke har den store risiko ! Og som tillige har særdeles gode produkter - så jo do jeg er optimist!

Og lad så krise være krise igen igen - har hørt og set på det flere gange - så lad de såkaldte gode menneskers og traditionelle virksomheders intention bære os alle videre herunder bankrådgiverne ??Yes

Hmmm ..... tag hånd om dit liv og sæt noget igang du brænder for - og lad det så bare være noget alle de andre ikke troer på - og tænk så på hvordan det er gået med alle de kloge bankrågivere der må have en meget dårlig smag i munden i dag.
Det er da tankevækkende ik?  

mvh john sommer

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 04:03

Ja bankfolk har vi ikke altid været heldige med...det er som med koner, man kan ikke leve med og ikke leve uden Big Smile

Se bare ham Madorff i USA, han lavede noget TV2 News kalder for pyramide spil/struktur.... Stick out tongue og i krisetider bliver alle banditterne jo afsløret nå folk trækker deres penge til sig igen og korthuset vælter... *vinker til Stein B.* Zip it!

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:59

Hej Martin

Kunne ikke lige lade vær med at respondere på din email, som meget tilfreds FLP forhandler........ Der eksistere ingen tvangskøb hos Flp.... hvem har bildt dig det ind ? Man kan vælge at købe produkterne hvis man vil være være aktiv indenfor markedsføringsplanen, men der er absolut ingen tvang.... Jeg er yderst tilfreds med FLP de behandler deres forhandlere fantastisk, og det er et meget dejligt netværk at være del af, så jeg kan kun sige  Du går glip af noget .. ikke mindst nogle fantastisk produkter....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:36

Hej John,

Jeg er ret sikker på at Martin hellere end gerne vil have at du bidrager med en tekst til Amino Wiki om MLM.  Nogle få linier kunne fra en der ved noget om emnet kunne være oplysende for mange debatter her på Amino.

Håber at du griber bolden!

God weekend

Henrik

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:30

Ja John go for it :0)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 22:04