Hvad MLMer !!! Således skrive Martin Thorborg. og henviser til et link der ikke føre til mere info. ??? Citat: Men når man klikker på linket kommer man til en laaang række emner der ikke handler om ...... Må jeg derfor foreslå at du læser her.... www.jomacompany.dk Her kan du læse om Network Marketing som omtales af de negative som MLM - er ikke helt sikker på at de ved hvad de taler om når de anvender denne betegnelse så bastandt og bevidst. |
Jeg kunne forestille mig det er fjernet fordi det ikke er af nævneværdig betydning hvad MLM og Network Marketing er.
Langt de fleste mennesker ved de koncepter (network, MLM, Pyramide, you name them) ikke holder, med mindre man er opfinder af dem eller højt i pyramiden eller strukturen eller hvad i nu kalder det nu om dage. Selvfølgelig har de da alle mulige obskure måder at forklare og retfærdiggøre deres koncept på
Når jeg hører MLM og Network Marketing så tænker jeg bare: Den kloge narrer den mindre kloge...
Håber du har dine småpenge klar, til når det månedlige tvangskøb skal betales hos FLP ligemeget om du har solgt noget eller ej ham der skaffede dig som forhandler skal jo have sine penge
//