What he said ;o)
|
Mr Lagersalg123
Kan du ikke forklare hvad disse parabener er for noget og hvad der er lavet af og hvor meget der er i produkterne?
Venlig Hilsen
Keld
What he said ;o)
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Mr Lagersalg123 Kan du ikke forklare hvad disse parabener er for noget og hvad der er lavet af og hvor meget der er i produkterne? Venlig Hilsen Keld |
Det er der ingen grund til at bruge energi på. Forever Living har givet besked på at de udfaser dem i 2012, og dermed anerkendt international forsknings resultater om mistankerne. Jeg er ikke født i går Keld Men du kan selv tage ingredienslisterne på produkterne og så se anvendelse, advarsler osv osv her: http://www.cosmeticsdatabase.com/ Alle de øvrige syndere kan ses her: http://www.forbrugerraadet.dk/tema/hormonkemi/produkter-med-hormonforsyrrende-stoffer/ Og der er ingen grund til at Forever Living, eller andre for den sags skyld, har kræftfremkaldende (skal ikke blandes sammen med de hormonforstyrende som er en gruppe for sig selv) ingredienser. Men det skyldes ene og alene den slappe holdning i USA kombineret med lobbyarbejde fra de store kosmetikvirksomheder. Dom det fremgår, så vil L´Oreal og de andre store ikke fjerne ingredienser der anses for at være sundheds- og miljøskadelige. |
Køb ren argan olie her
Det er da godt de fjerner den smule der er i . Efter hvad jeg har hørt st skulle der være 0,03 mg pr 100 g. Grænsen for at det skal deklares er 0,18 mg men afligevel sætter de det på bagsiden. Men om det er rigtig ved jeg ikke. Men der er sikkert andre der anvender parabener, men ikke opgiver dem fordi det er under 0,18 mg (bare et godt gæt) Med Venlig Hilsen Keld |
Det var præcis derfor jeg skrev jeg ikke var født i går. Orker hverken debat eller diskussion med folk der vil anvende ingredienser som ikke er nødvendige. God vind med Foever, hvis du sælger det. |
Køb ren argan olie her
Det ville da også være forargeligt hvis de ikke skrev det på bagsiden. Men det er så også det eneste positive jeg kan sige om de elendige produkter
|
Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk
Hej Den smule creme men putter på kroppen er slet ikke det der bekymere mig mest. Måske mere talater, giftrester, forudrening og alle de andre ting man ikke kan undgå. Men det er vist en diskution vi kan tage en anden gang hvis det er ok. |
Det kan vi sagtens når tid og lejlighed er til det Men den indstilling m.h.t. "den smule creme"... det er den der er farlig, for kvinder bruger meget af den slags og de ingredienser der er hormonforstyrrende vil på sigt optages i kroppen og endnu være er det hvis der er mutagene ingredienser, som der er i mange af de dyre cremer fra de store producenter, så er det at der sker ting og sager. Valget er forbrugernes. De ved bare ikke nok om det. Jeg har truffet mit valg som producent og idé mand. Jeg anvender under ingen omstændigheder den slags. |
Køb ren argan olie her