Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Okay at stille sig op og sælge?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at sende mig en email, jeg tror at jeg måske kan hjælpe dig igang...

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:45

Det lyder som om du brænder for det, så se at komme igang! Start i det små og gør lidt erfaringer, lav lidt penge så der er råd til at vokse og tag det i det tempo du selv kan klare. Det lyder som om du er bekymret for kopiering; kopiering er desværre en del af branchen og svært at sikre sig imod. Umiddelbart vil jeg råde dig til at se at komme ud over stepperne før kopisterne kan nå at komme igang, Det råd har jeg selv fået af en erhvervsudvikler engang og sikke det lettede. Din styrke er at du er fuld af nye designs du kan trække op af hatten når kopierne bliver for nærgående.

God fornøjelse, Glæder mig til at se dine designs.

Lone

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:17

FashionFreakZ UK Ltd:

Reglerne angående Trademark er meget komplicerede og jeg vil klart anbefale at kontakte en advokat som kan hjælpe med det punkt.

Jeg ville nok vælge at starte med at vurdere risikoen, før jeg valgte at kaste umådeholdende summer efter registreringer.
Selv hvis du har registreret et varemærke og nogen krænker det, skal du have et godt og solidt økonomisk bagland for at retsforfølge - og da især, hvis du skal retsforfølge i udlandet.

Jeg synes, at trådstarter skal finde sine ben først i stedet for at lade sig slå ud af udsigten til udgifter, der p.t. er på størrelse med hans årsløn - til usynlige ting.

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:16

Hans
Trådstarter skal bare være opmærksom på det for det kan jo blive et kæmpe problem. Han er i en branche uden moral og med big money og er hans ting en success i DK ja så er markeder som Sverige, Holland, England mm jo lige til at gå ind på med samme stil. Ergo store penge og så er det jo ik svært at købe et trademark på andres arbejde.

Han skal bare have det i baghovedet for det er at skyde sig selv i foden ik at registrerer noget. Så kunne du lige så godt åbne et firma og få det til at gå godt og forære det til den første der kommer forbi.

Konsekvenserne er uoverskuelige hvis først andre tegner trademark på tråd starters navn, logo og evt kedetegn. Hva skal tråd starter så egentlig bruge alt det der er bygget op når salget kun kan ske i lille DK?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:21

FashionFreakZ UK Ltd:
Hva skal tråd starter så egentlig bruge alt det der er bygget op når salget kun kan ske i lille DK?

Som jeg opfatter det, vil de enkelte designs være det bærende og ikke et navnet og logoet. Hvis hans design er unikt, kan andre måske kopiere de første tre t-shirts, men de vil jo være outdatede, når først han indtager verden med et brag.

Men selvfølgelig er der ikke noget galt i at vide, hvad man skal tænke på, når man når længere hen i processen. Det vil han også skulle tage stiling til, når han udarbejder en forretningsplan.

mvh Hans

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:02

Kære Artz

Hold fast i dit gå på mod og kreativitet!

Om du leder efter et sted at afprøve salget på markeder, kan du kigge i "Markedsbogen" der udkommer hvert år, her findes en fortegnelse over rigtig mange danske markeder. Du kan også se på: www.markedskalenderen.dk

Vent med at lege på markederne til du er fri for kontanthjælp -Onkel SKAT har det med at elske at gå på markeder.

Rigtig god vind med dit projekt!

Med de bedste hilsner

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:11

Hej

Fat du bare mod og kom der ud af :-)

Dog vil jeg lige fortælle dig at vil du eks. stå på strøget i kbh. og sælge dine helt fantastiske t-shirts så SKAL du have tilladelse til dette ... mener du kan søge den ved politiet.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:26

Det var da mange indlæg der er kommetSmile

Mange tak for alle rådene og oplysningerne. Nu er jeg i hvert fald en hel del klogere end før Smile

Det med at købe trademark er med garanti noget der evt må ske lidt længere ude i fremtiden,

da økonomien ikke rækker pt. Men for mig lyder det som om, at det vil blive en nødvendighed.

har jeg ret i det?

Jeg ved ikke med navn og logo endnu. Selvom jeg har tænkt en del over navnet. Men det skal jo findes. Indtil videre er jeg bare igang med at lave en massevis af designs.

Tror jeg holder mig fra at sælge på strøget så Big Smile

Jeg sender dig en mail Tastettilbud, så snart som muligt idag.

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:26

Det var da mange indlæg der er kommetSmile

Mange tak for alle rådene og oplysningerne. Nu er jeg i hvert fald en hel del klogere end før Smile

Det med at købe trademark er med garanti noget der evt må ske lidt længere ude i fremtiden,

da økonomien ikke rækker pt. Men for mig lyder det som om, at det vil blive en nødvendighed.

har jeg ret i det?

Jeg ved ikke med navn og logo endnu. Selvom jeg har tænkt en del over navnet. Men det skal jo findes. Indtil videre er jeg bare igang med at lave en massevis af designs.

Tror jeg holder mig fra at sælge på strøget så Big Smile

Jeg sender dig en mail Tastettilbud, så snart som muligt idag.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:44

FashionFreakZ UK Ltd:
Copyright (trademark) skal du forvente minimum løber op i 100.000 kr, men det afhænger af hvor meget du vil beskytte...

Husk at ophavsret (copyright) og varemærkeret (trademark) ikke er det samme.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)