Jeg har fået en idé som jeg synes er alletiders. Jeg vil i hvert fald arbejde med det indtil det lykkes. Og virker de første 100 ting jeg gør ikke, så prøver jeg bare noget andet, indtil der er gevindst.
Nu ved jeg ikke så meget om iværksætteri. Jeg er også helt ny her på Amino, som jeg med garanti kommer til at bruge flittigt.
Jeg har en række unikke produkter jeg selv har lavet, og jeg kan blive ved med at lave nyt næsten i en uendelighed. Hvert enkelt produkt kan let masseproduceres og sælges både fra en webshop og i mange butikker over hele verden hvis det skulle være. Ved ikke om det er skik at holde sin idé hemmlig herinde, men jeg er bare bange for at nogen tager min idé og bruger den
Mit første problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg rigtig skal komme igang. Jeg vil gerne have nogen til at se min idé, begynde at sælge den, og få nogen til at producere. Hvordan gør man lige det..
Jeg tænkte at jeg for at promovere mit produkt, kunne stille mig op et sted og sælge. Men ved ikke helt hvornår man har lov til det?
|
Produktionen vil nok være i Østen hvis det skal være billigst.. Nu nævner du godt nok ikke hvad det er, men hvis det er billigt at få produceret så ville jeg få nogen til at lave det.. og derefter få en stor etableret webshop til at forsøge at sælge det.. F.eks. wupti, happii o.lign. alt efter hvad produkter det er.