>Jeg tvivler på at folket mangler noget særligt. Det der gør en debat god
>er indholdet og ikke alle mulige features og cool grafik.
Fuldstændig enig, derfor vil jeg gerne foreslå at
MLM marketing ikke får lov til at overtage for stor en del af debatten. Mit syn på MLM er at dets sammenfald med iværksætteri er meget overfladisk - og ikke voldsom seriøst. Efter at have ophobet en del irratation over de massive tråde om MLM, tog jeg mig den anden dag sammen til at kommentere en... og fortrød det faktisk, det er i hvert fald ikke et indlæg der kommer i Hall of Fame.
For at forsvare det, vil jeg tillade mig at citere en anden bruger på debatten. Emnet er godt nok en amerikansk knægt der blæser sine præstationer voldsomt op, men jeg sidder med den samme fornemmelse efter at have læst MLM trådene, som han får af knægtens
hjemmeside "[...] jeg føler at vedkommende (jo mindre han har for vane at skrive om sig selv i tredjeperson) der har skrevet det tror jeg er både dum og naiv."Indlæggene om MLM virker for de flestes vedkommende som om, personen ikke er i stand til at forholde sig objektiv til sagen og bare presser en idé igennem. Hvis man tager diskutionen, skriver de som om man er dum, og med påstande man skal være usandsynlig blåøjet/naiv for at godtage. Føler lidt at jeg sidder og ser en kanon god spillefilm på TV2, hvorefter TVshop pludselig overtager kanalen... der kan man altid zappe væk, men den seriøse del af debatten på
Amino vil jeg nødig gå glip af.
"Jeg må indrømme at denne debat efterhånden ligner noget jeg mindre og mindre gider bruge min tid på - en blanding af selvfede og paranoide MLM'er, blandet med højre-ektremister af en type som jeg mener er uden for pædagoisk rækkevidde. ... men held og lykke ..."
Jeg var ved at skrive noget lignende i går, men endte med at slukke computeren i stedet for - debatten er stadigvæk så god, at jeg vil savne den mere end omvendt. Men det er ikke noget jeg er sikker på holder

Da en af dem i går bliver konfronteret gentagende gange med, at hans måde at markedsføre hans MLM-scheme på er direkte ulovlig i Danmark, går det til sidst op for ham at den anden rent faktisk har ret - det er ulovligt det han gør, svaret?:
"Nå...!?
Og...!?"
Jeg tror helt ærlig ikke på, at den mand kan lærer mig noget jeg er interesseret i at lærer. En fornemmelse jeg ofte ender med, når man læser MLM-folkenes tråde.
Forslag; Vurder om MLM-debatten virkelig bidrager positiv. Overvej gerne at fjerne den underkategori, og i stedet blot give dem en enkelt tråd at holde sig til. Selvom jeg skal være ærlig og sige, at jeg helst så dem forsvinde helt