Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bare bedre Amino..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil udtrykkeligt gerne bede om nogle ting:

Trådet visnig (det var een ting) OG, at man kan linke fra et indlæg til et andet - altså, at tingene her ikke foregår i et frameset, men at hver tråd, og reply har sin egen url.

Og, at indlæg sendt til email vises i samenhæng med tråden, når man klikker (hvis nogen forstår hvad jeg mener med det..)

Please!

(Vil bare gerne optimere vores måde at "arbejde" på herinde..)

Derudover vil jeg meget gerne være med til at arbejde på en overordnet plan (jeg kan især tilbyde grafik og sådan lidt forståelses-orienteret..)

Mange konstruktive hilsener, David (udråbstegn)
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:12

Hej David

Det er et købt system og ikke alt kan lade sig gøre.
Selvom du hjælper til, skal jeg stadigvæk bruge tid på det og den har jeg pt. ikke.
Jeg tvivler på at folket mangler noget særligt. Det der gør en debat god er indholdet og ikke alle mulige features og cool grafik.
Jeg er glad for din omsorg for chatten, men for at gøre en lang historie kort, syntes jeg egentlig at skidtet virker 98% og det må være nok for nu

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 08:23

Hej Martin

Jeg vil også bare lige sige hvad jeg umiddelbart synes - ikke noget du skal føle noget om... Kun bare nogle forslag. Thats it :) Og rigtig god godmorgen Og hav en skøn dag - allesammen, der jo læser dether.. (der er faktisk mange anonyme der holder øje med forum her, kan jeg lissom se..)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:43
Helt ok og det samme til dig.
Og ja, der er mange der kigger på. Jeg vil tro at for hver debattør er der ca. 10 "kiggere" og sådan plejer det at være i enhver Internet debat.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 08:59

Det er mange "kiggere" - og jeg undrer mig lidt over hvad de "kiggere" egentlig laver.. Kl. 3 i nat var der 3 tre der havde kigget inden for 5 minutter (jeg tog tid)... Synes at "kiggerne" skulle tage at nosse sig sammen til at tage stilling til tingene

Kl. 3 inat var der ca. 1/10 kiggere ud af folk der bare var online.. Jeg synes bare det er skægt - egentlig fantastisk.. Kig, da, venner!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
>Jeg tvivler på at folket mangler noget særligt. Det der gør en debat god
>er indholdet og ikke alle mulige features og cool grafik.

Fuldstændig enig, derfor vil jeg gerne foreslå at MLM marketing ikke får lov til at overtage for stor en del af debatten. Mit syn på MLM er at dets sammenfald med iværksætteri er meget overfladisk - og ikke voldsom seriøst. Efter at have ophobet en del irratation over de massive tråde om MLM, tog jeg mig den anden dag sammen til at kommentere en... og fortrød det faktisk, det er i hvert fald ikke et indlæg der kommer i Hall of Fame.

For at forsvare det, vil jeg tillade mig at citere en anden bruger på debatten. Emnet er godt nok en amerikansk knægt der blæser sine præstationer voldsomt op, men jeg sidder med den samme fornemmelse efter at have læst MLM trådene, som han får af knægtens hjemmeside "[...] jeg føler at vedkommende (jo mindre han har for vane at skrive om sig selv i tredjeperson) der har skrevet det tror jeg er både dum og naiv."
Indlæggene om MLM virker for de flestes vedkommende som om, personen ikke er i stand til at forholde sig objektiv til sagen og bare presser en idé igennem. Hvis man tager diskutionen, skriver de som om man er dum, og med påstande man skal være usandsynlig blåøjet/naiv for at godtage. Føler lidt at jeg sidder og ser en kanon god spillefilm på TV2, hvorefter TVshop pludselig overtager kanalen... der kan man altid zappe væk, men den seriøse del af debatten på Amino vil jeg nødig gå glip af.

"Jeg må indrømme at denne debat efterhånden ligner noget jeg mindre og mindre gider bruge min tid på - en blanding af selvfede og paranoide MLM'er, blandet med højre-ektremister af en type som jeg mener er uden for pædagoisk rækkevidde. ... men held og lykke ..."

Jeg var ved at skrive noget lignende i går, men endte med at slukke computeren i stedet for - debatten er stadigvæk så god, at jeg vil savne den mere end omvendt. Men det er ikke noget jeg er sikker på holder

Da en af dem i går bliver konfronteret gentagende gange med, at hans måde at markedsføre hans MLM-scheme på er direkte ulovlig i Danmark, går det til sidst op for ham at den anden rent faktisk har ret - det er ulovligt det han gør, svaret?:

"Nå...!?
Og...!?"

Jeg tror helt ærlig ikke på, at den mand kan lærer mig noget jeg er interesseret i at lærer. En fornemmelse jeg ofte ender med, når man læser MLM-folkenes tråde.

Forslag; Vurder om MLM-debatten virkelig bidrager positiv. Overvej gerne at fjerne den underkategori, og i stedet blot give dem en enkelt tråd at holde sig til. Selvom jeg skal være ærlig og sige, at jeg helst så dem forsvinde helt
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:36
Hør nu her kære venner. MLM har sin egen tråd og det står en hver frit at kigge i den.
MLM er for mange en seriøs forretning og jeg kender flere gode, ærlige mennesker der tjener til livets ophold med det koncept. Og de tager ikke røven på folk eller andet underligt.
Så lad is lige holde proportioner i debatten. Der er snart 4.000 indlæg på Amino og der er måske 100 om MLM, det er sølle 2 1/2 %.
Så hvis i ikke kan lide MLM, så lad tråden være.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:55

Jeg synes at du skal fjerne "debatten" fra titlen herind, Martin.fficeffice" />

Efter den sidste par dages tråde giv jeg ikke "debat" herind.  At debat på Internet, igennem e-mail, eller på telefon er bare forkert, kun misforståelse (lige som dig og Hans i går).

Content meta tag''en for siden siger "Iværksættere hjælper hinanden med salg, moms, marketing, eksport, firmastart, PR, jura, medarbejdere og meget mere." Jeg vil hold mig til det og hjælpe andre som spørg om det, og spørg selv en gang imellem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Hvis det så bare var en tråd. Det er en helt kategori, der opfordrer til flere - for mig - irrelevante indlæg. Der er 18 tråde med 262 indlæg, så hvis du vil regne procenter ud kan det let lade sig gøre
3761 indlæg i alt = 262/3761 = 7%, virker bare overvældende fordi de fleste af trådene kommet i løbet af de sidste 2-3 uger.

Jeg synes det er lidt en offensiv holdning du indtager - kan huske min gamle lærer fra Markedsføring ''en kunde der brokker sig, er en kunde der stadig er villig til at give dig en chance''. Tag det som minimum til efterretning, du kan se at der er nogle af os der er rimelig trætte af dem, så må du jo se om det er en trend der spreder sig.
Synes bare du skal tage den vinkel med, når du betragter debatten. Du er ''vicevært'' og vil selvf. altid bestemme hvad du vil have på dit domæne, ligesom jeg altid bare kan smutte.

Det er egentlig bare ment som et råd, så må du selv følge med og se om det er godt eller skidt.
- Stopper her, tror jeg har gjort min mening klar.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:46

Hej Tommy og alle jer andre anti MLM''ere

Uanset om du eller andre ikke bryder jer om MLM, så er der mange der tjener deres levebrød der og mange der tjener gode penge på det og det både ærligt og redeligt. At stoppe den debat vil være meget unuanceret og noget der ligger mig uendelig fjernt.
Det er over min forstand at man gider at ærgre sig over hvad der foregår i en lille del af debatten, istedet for at fokusere på resten og ens egen forretning. Og det er muligt at det er "hele" 7% af Amino der handler om MLM, men så glæd dig dog over de 93 andre..
Jeg vil til hver en tid selv starte en MLM forretning hvis jeg havde tiden og fik den rette ide. At nogle mennesker er så indskrænkede at de altid fokuserer på problemerne, siger nok mere om dem selv. Bægeret er altid halvfuldt for dem der vil se problemer istedet for muligheder og løsninger.
Dermed ikke sagt at der kun er gode projekter og gode mennesker indblandet. MLM har det med at tiltrække tåbelige lykkeriddere og andre brådne kar, men sådan er der jo så mange brancher og personer der også er andre steder.
Så for at slå det fast en gang for alle. Amino er for alle der interesserer sig for iværksætteri, uanset om man handler med dildoer eller jagerfly og uanset om man sælger via MLM eller bruger andre salgsmetoder. Og så er eneste regel jeg holder 100% fast på, at man går efter bolden og ikke manden. Jeg gider ikke lægge bits og bytes til skældsord og andet skrammel. Er der personer man ikke kan lide, tråde man finder dumme, eller andet der generer ens øje. Så ignorer dem og læg din energi der hvor du har din interesse og forretning.
Slut her fra.

Dbh Martin  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)