Men som Duvald siger så forventer man Mac af en grafisk virksomhed. Faktisk syntes jeg at det ser helt forkert ud med andet end Mac til grafikere, og jeg kommer altid I tvivl om grafikere kan deres kram når de hiver en pc op af tasken.
Undskyld, men det er da den værste omgang L*** jeg længe har hørt! Det er jo de samme programmer man bruger og du bliver ikke mere produktiv/kreativ af at bruge en mac. Punktum! 

Der er KUN mac computere på min skole, men alligevel sidder jeg ved min trofaste pc laptop... Hvorfor? Fordi at det er det jeg bedste kan lide! Det er en ren smags sag... Og der er altså mange større grafiske virksomhedder, der udelukkende bruger pc.
Og så skal det lige nævnes at de macs vi har til rådighed f.eks. håndtere 3D virkelig dårligt... De har det med at slette gemt arbejde og crashe programmet hele tiden (ja en mac kan sagtens crashe)!
Jeg kender mange, der har MacBook, og de er altså ikke problemfri. Det er pc'er heller ikke, men synes det er lidt opblæst.
Apple har et super fedt design, uden tvivl. Men det koster altså ekstra... Personligt går jeg efter funktionalitet fremform design (er jo på SU
) så jeg har valgt en bærbar fra Zepto. Har haft den over 1½ år nu og den klarer alle programmer, spil og andet gøgl uden problemer.
Nu er der sikkert en masse kloge hoveder der kommer med en masse modargumenter, men ærligt talt så synes jeg ikke at Apple er så perfekt som mange gør det til. Siger ikke at Windows er bedre en Mac, men at det er relativt i forhold til behov, budget, smag og brugerens tekniske viden.
At Apple er 1.000 gange bedre til at markedsføre sig selv, er også en ret stor faktor i denne forbindelse. De har branded sig selv, som værende det kreative og smarte modspil til windows. Hvilket også er helt korrekt, hvis man altså sammenligner med Windows 95!
Det var mit bud på den evige mac/pc krig hehe... Kan kun tale udfra min egen erfaring, så vil da gerne høre andre synspunkter. Så længe de altså ikke er helt så naive og ukvalificerede som hessellunds (just joking )
mvh René