Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg starte op på Mac eller PC???

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:

sandfær-andersen:

Men man kan nu også få ligeså stabile pc'ere, markedet er bare langt bredere, og derfor kan det være svært at gennemskue. Vores private pc kører på andet år uden problemer, og vi har generelt ikke haft problemer med pc'ere, men man skal være mere ind over mht virusprogrammer og lign. Jeg har på mac'en ikke problemer med hverken virus eller spam i stor stil, og jeg lægger da min mailadresse ud frit tilgængeligt, når det synes nødvendigt. Blandt andet her på amino...

Så fordi du kører Mac, så modtager din server mindre spam? Det giver jo ingen mening, og det er ihvertfald ikke din Macs skyld.

Hvem sagde, at hendes server modtager mindre spam?  Hun ser mindre spam, fordi hun højst sandsynligt bruger mailklienten "Mail" i Os X, der har et vidunderligt effektivt, indbygget spamfilter.  Så muligvis er det ikke decideret hendes Mac's skyld - men det er i hvert fald det software, hun har fået med i købet af den Mac. 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:01

I så fald tæller de fleste mailprogrammer hvor meget spam den har fanget. Så derfor ville hun stadigvæk modtage den samme mængde spam som før. Om den er puttet i en anden mappe eller ej, er sagen underordnet.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:06

Altså, hvis du absolut vil være så skide pernitten, så har hun aldrig skrevet at hun modtager mindre spam. Hun har skrevet at hun ikke har problemer med det.  At de automatisk bliver sorteret fra og smidt i en anden mappe, må klassificeres som værende "problemfrit".

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)