Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges ud af restlager!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Det koster intet at skrive herinde, så derfor vil jeg fortælle at jeg på www.Fashionline.dk har sat ALLE priserne på HELE butikken ned med 50-70%.

Det er modetøj til unge mænd og drenge i alderen fra 13-23 år. Køb det til dig selv, til en af dine nærmste eller køb det til videresalg, det er op til dig :)

Se mere på www.Fashionline.dk klik her! (åbner et nyt vindue)

Fashionline.dk har fået *****5 stjerner***** af Trustpilot fra kunderne.

Dbh. Yngvi

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 12:20

Der er forhåbentligt ikke tale om et ophørsudsalg, vel? Surprise

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:36

Sebastian Brandes:

Desværre Sebastian, så begynder det at se sådan ud. Men det kan reddes, og det vil den nærmeste fremtid vise.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke give en bedre pris, hvis vi nu køber for fx. 5.000?

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan er det med retur-/fortrydelsesret? er det stadig som det plejer selv om det er udsalgsvarer?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yngvi K.:

Sebastian Brandes:

Desværre Sebastian, så begynder det at se sådan ud. Men det kan reddes, og det vil den nærmeste fremtid vise.

Det er jeg ked af at høre. Jeg synes, at du skal give det (sidste) helhjertet forsøg. Køb evt. Martin Thorbogs bog E-pusher og få optimeret din butik fra ende til anden. Det er et stort arbejde, men det kan helt sikkert skabe flere kunder til din butik.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Brandes:
Det er jeg ked af at høre. Jeg synes, at du skal give det (sidste) helhjertet forsøg. Køb evt. Martin Thorbogs bog E-pusher og få optimeret din butik fra ende til anden. Det er et stort arbejde, men det kan helt sikkert skabe flere kunder til din butik.

Jeg forsøger skam stadig ;) .. Jeg har allerde bogen og har optimeret det jeg kan så billigt som muligt. Dog er der stadig ting, som jeg ikke på nuværende tidspunkt har kapital til at investere i. Desværre.

Per Aaskov:
Hvordan er det med retur-/fortrydelsesret? er det stadig som det plejer selv om det er udsalgsvarer?

Du vil stadigvæk have ret til 14 dages fuld retturret. Det hører under dansk lov.

- Casper: Du kan finde varer derinde for 5.000 DKK og bruge det til videresalg. Priserne er under indkøbspris. Dvs, du kan bruge alm. avance på 250% og stadig være billigerer end andre, og tjene godt. Tiden er dog en vigtig faktor, det kræver meget tid :) Men det ved du vel.

Dbh. Yngvi

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Skrevet kl. 13:36

Det er lidt sørgeligt. Hvis du har brug for hjælp til noget teknisk, må du meget gerne kontakte mig. Jeg synes, at det er synd at se andre iværksættere gå ned, så jeg vil gøre meget for at hjælpe dig. Jeg har ikke supermeget indsigt i webshops, men jeg har en lang teknisk baggrund, og jeg ved meget om søgemaskineoptimering, så det kunne jo være, at jeg kunne støtte dig på en eller anden måde.

Du skal i hvert fald være velkommen til at kontake mig. Brug kontaktformularen på min hjemmeside.

Hav en god dag! Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:38

Hvis jeg var dig, ville jeg finde et andet domæne navn. Jeg synes domænet relaterer alt for meget til fashiononline.dk som smartguy ejer. Det er også det brugerne vil huske det som, når det bliver læst.

Held og lykke fremover. Går selv med tankerne om at åbne en lignende butik.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:44

... Og hvor bliver dit nyhedsbrev af? Sørg for at brugerne kan tilmelde sig dit nyhedsbrev på alle sider de befinder sig på. Det er den nemmeste, bedste og ikke mindst billigste reklame. :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)