På SEO området er problemet ikke, at folk finder ud af, at det de har skrevet er forkert - men at de hårdnakket fastholder, at de har ret - selvom de ikke har det. Jeg kan bare konstatere, at flere og flere SEO-tråde ender med at fremstå uheldigt. Jeg er ikke 100% sikker på hvad den bedste løsning på det er. Men en ting er i hvert fald helt sikkert, hvis flere af dem der faktisk ved noget om SEO ikke gider at skulle bruge timevis på at forsvare sig mod en eller anden 16-årrig, der synes det er super cool at "turde" være uenig med "de voksne", så ender SEO-debatterne med at blive mere og mere ubrugelige - og endda skadelige, for dem der efterfølgende læser dem. Og det ville være ærgeligt :) |
Hej
Nu synes jeg ikke nødvendigvis at indlæg på Amino er endegyldige sandheder, uanset fagligheden. Det ville være naturligt at "SEO-folk" mener at der skal kastes millioner i SEO for at stå nr. 1 på Google, - men sandheden kunne også være at de samme millioner skulle kastes i TV2 reklamer, med damer i faldskærme og bare bryster der sælger vaskemaskiner ;-)
Jeg tror der vil være rigeligt med brugere tilbage, selvom "de store" bliver krukkede og forlader Amino, og jeg er slet ikke bange for at Amino bliver udvandet eller ligegyldig. Hvis der er noget at hente, vil der altid være nogen til at samle op.
/Michael