Igen, så kan ting forstås forskelligt, og jeg ser ikke samme debatlukning som dig. Hvorfor skal man spilde sin tid på at debatere noget hvor modparten ikke har viden og ikke ønsker sig grundig viden? Kan man blive enige om at MLM ikke er pyramidespil? Strukturen er i øvrigt forskellig fra firma til firma. Trådstarter snakker om pyramidespil så hvorfor debatere ? Svaret er soleklart hvad enten man hader MLM, er ligeglad med MLM eller elsker MLM. Er det ikke fair nok at man beder folk der vil debatere have en viden om emnet? |
Martin Slot:Brian Reinhold Jensen:Allan - fair nok, jeg kunne have citeret smartere. Men tråden er netop startet med spørgsmålet om kendskab til lifewave og "pyramidestrukturen".
Så mit spørgsmål er såmænd oprigtigt nok, jeg er nysgerrig efter at forstå baggrunden for, og formålet med, hvorfor der bruges tid på at lave et forholdsvist langt debatindlæg som debattøren så ikke ønsker at debattere.
Stor hilsen
/Brian
Igen, så kan ting forstås forskelligt, og jeg ser ikke samme debatlukning som dig.
Hvorfor skal man spilde sin tid på at debatere noget hvor modparten ikke har viden og ikke ønsker sig grundig viden?
Kan man blive enige om at MLM ikke er pyramidespil?
Strukturen er i øvrigt forskellig fra firma til firma. Trådstarter snakker om pyramidespil så hvorfor debatere ? Svaret er soleklart hvad enten man hader MLM, er ligeglad med MLM eller elsker MLM.
Er det ikke fair nok at man beder folk der vil debatere have en viden om emnet?
Det er jo ikke alle der er super gode MLM som dig lad os nu videre formidle budskabet at der findes nogle der starter i MLM der gør det forkerte til møderne , jeg tror på som alle andre forretning såsom håndværker , rengøring mv. findes folk der misbruger et system og der er MLM dog meget mindre end andre brancher i hvert fald hvad jeg kan forstå på jer så meget forsvars mur kommer op tit
jeg giver jer helt ret jeres branche er sikkert den bedste og dette er her er nogle meget enkel stående tilfælde ,hvor nogle MLM misbruger folks tillid til møderne