Hej Michael, der er ikke ét ord i dit citat af mig, der omhandler hvordan jeg netværker, så jeg forstår ikke din kommentar?! Trådstarter er helt sterotyp: MLM er pyramidespil, deltagerne er hjernevaskede, selskabet uvederhæftigt, produktet fup og fidus, netværkere lokker folk, introducerer kun deres familie og venner, ingen tjener penge, kun dem i toppen tjener penge. Siden angribes LifeWave og der henvises til hatersites og worldwidescam, som om de er objektive kilder uanset deres påstande er udokumenterede og usande. Det er meget nemt: hvis flere hundredetusinde mennesker har samme oplevelser med produkterne som jeg og mine 500 kolleger, og de fleste mennesker vi møder har det samme, så virker det, uanset om David Schmidt er doktor eller bare æresdoktor, og uanset om han er opfinder eller det er hans gamle mor. Når uafhængig termal fotografering før og efter plastre virker væsentlige ændringer af inflammation/betændelse/smerter i løbet af minutter, så lyver udstyret og folk nok heller ikke. "Sometimes the cigar is just a cigar" - Freud & MVM |
Mikael christiansen:Jeg tror på tråd starter historie er sand og der er nogle der misbruger MLM , du mener åbenbart andet , da vi debattere jo tråd starter historie, derved er det ikke dine oplevelser vi debattere
??????
Stop med at læg ord i min mund, det er da noget vrøvl at du siger at jeg åbenbart ikke mener nogle misbruger det.
TS er vel ringet op af en ven...jeg kan ikke se han har været til møde omkring dette firma...så det er dig der begynder at snakke møder.. Vi snakker fuldstændig forbi hinanden.
TS snakker pyramidespil og svindel. Det har intet med oplevelser at gøre blot hans vurdering af FLP og ACN.
Jeg debattere overhovedet ikke mine oplevelser...
Og jeg siger blot at jeg ikke kan udtale mig om en samtale på telefonen imellem TS og hans ven.