Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil i bloggen!

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har aldrig fundet mig i at folk stjæler fra mig. Det er MINE tekster jeg skriver og MIG der har de fulde rettigheder til dem. At du så har en anden holding til det du skriver er op til dig - men jeg har altså både lovgivning og etik på min side i den sag.

Når folk så prøver at forsvare sig med at de synes det var OK det de gjorde, ja så bliver jeg sgu endnu mere sur.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår dig udmærket Mikkel og er som udgangspunkt enig med din kritik. Dog synes jeg at du burde angribe problemet på en anden måde. Jeg synes slet ikke du kan tillade dig at blæse det op på denne måde. Vi kender selvfølgelig alle dine kontante holdninger og væremåde her på Amino, men der bør også være grænser for hvad du kan forsvare af udbryd.

Rune informerer jo direkte på sin blog om at dit indlæg er kopieret over, og efter du så gør opmærksom på problemet bliver det straks fjernet + du får en undskyldning. Jeg kan virkelig ikke se du har krav på mere end det? Drop dine ligegyldige angreb eller læg sag an!

Mvh. Jeppe

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:24 | Låst
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Sorry Mikkel ... jeg er enig med din generelle holdning, men jeg er nødt til at protestere over din brug af ordet "stjæle"!

Hvis han havde slettet indlægget fra Amino, eller taget noget væk fra dig som du så ikke selv kunne bruge bagefter, ja så kan vi måske snakket om det. Men bare fordi filmindustrien mv. misbruger ordet "stjæle" og forsøger at bilde os ind at det er tyveri at misbruge andres ejendom (musik, film eller tekster) bliver det altså ikke sandhed.

Derudover så har du ret i det du siger :)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:28 | Låst

hartz19:

Jeg forstår dig udmærket Mikkel og er som udgangspunkt enig med din kritik. Dog synes jeg at du burde angribe problemet på en anden måde. Jeg synes slet ikke du kan tillade dig at blæse det op på denne måde. Vi kender selvfølgelig alle dine kontante holdninger og væremåde her på Amino, men der bør også være grænser for hvad du kan forsvare af udbryd.

Rune informerer jo direkte på sin blog om at dit indlæg er kopieret over, og efter du så gør opmærksom på problemet bliver det straks fjernet + du får en undskyldning. Jeg kan virkelig ikke se du har krav på mere end det? Drop dine ligegyldige angreb eller læg sag an!

Mvh. Jeppe

HØRT!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 19:49 | Låst

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:08 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"sendt sagen til advokaten"

Er det ikke at gøre en fjer til syv døde høns ?

Op med armene. At blive citeret er sgu da ikke det værste der kan ske for en.

Fred på Jord.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:20 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:

Så du mener det er ok at stjæle mine - eller andres - kommentarer her og genpublicere dem i sin fulde form på dit eget site? Du har vist alvorligt brug for at tage et kursus i ophavsret og almindelig anstændnig opførsel. Jeg fatter simpelt hen ikke at du kan være så dum

Jesus Christ, så er det altså heller ikke værrè! 

Det er korrekt at det er dårlig stil, men han skrev trods alt på sin side og informerede dig om det.

Så kunne du bare bede ham slette det og ikke lade det gentage sig.
Men at ligefrem oprette en post om dit brok her på Amino, synes jeg virkelig er for lavt at synke og så derefter svine ham på den måde. FY HA!

DIREKTE PINLIGT AF EN MAND AF DIN STATUS!

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:28 | Låst

Rune har beklaget og rettet så snart  han blev opmærksom på Mikkels utilfredhed og med Bertil's udemærkede henvisning burde det være det.

Henrik

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:35 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har som sagt tidligere, når folk kopierer mine ting, blot sendt det til advokaten, som så har sendt en stor regning. Den er altid blevet betalt.

Engang imellem, som her, beder jeg så folk om bare at slette det. Men alt for ofte oplever jeg så, at det udvikler sig som her, til alle mulige latterlige undskyldinger for, hvorfor det skulle være i orden at kopiere mine ting i stedet for bare at erkendte, at man ikke tænkte sig om og gjorde noget der er forkert.

Det gider jeg ikke spilde min tid på. Så resultatet bliver så bare, at jeg går tilbage til strategien med at kræve betaling for den slags.

Det er iøvrigt samme oplevelse mange andre jeg snakker med har. Hvis man beder folk om at fjerne noget de uretmæssigt har kopieret udvikler det sig til alenlange diskussioner. Dem jeg har snakket med om den type situationer gider det heller ikke og vælger derfor også ofte bare at sende det til advokaten - til skade for alle dem, der måske godt kunne finde ud af bare at erkende deres fejl og sige undskyld.

Men hvis det er sådan folk helst vil have det i dag, så fint med mig. Det er lettere for mig, og så tjener jeg også et par håndøre undervejs på misbruget :)

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:56 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har som sagt tidligere, når folk kopierer mine ting, blot sendt det til advokaten, som så har sendt en stor regning. Den er altid blevet betalt.

Engang imellem, som her, beder jeg så folk om bare at slette det. Men alt for ofte oplever jeg så, at det udvikler sig som her, til alle mulige latterlige undskyldinger for, hvorfor det skulle være i orden at kopiere mine ting i stedet for bare at erkendte, at man ikke tænkte sig om og gjorde noget der er forkert.

Det gider jeg ikke spilde min tid på. Så resultatet bliver så bare, at jeg går tilbage til strategien med at kræve betaling for den slags.

Det er iøvrigt samme oplevelse mange andre jeg snakker med har. Hvis man beder folk om at fjerne noget de uretmæssigt har kopieret udvikler det sig til alenlange diskussioner. Dem jeg har snakket med om den type situationer gider det heller ikke og vælger derfor også ofte bare at sende det til advokaten - til skade for alle dem, der måske godt kunne finde ud af bare at erkende deres fejl og sige undskyld.

Men hvis det er sådan folk helst vil have det i dag, så fint med mig. Det er lettere for mig, og så tjener jeg også et par håndøre undervejs på misbruget :)

For mig lyder du meget som et lille barn der, qua din profil indenfor denne verden, ikke har mødt tilstrækkelig modstand når du smider rundt med dine ellers gode postulater.Jeg er ikke i tvivl om du har et kæmpe ego der kræver konstant pleje, men du bør ligesom størstedelen herinde også være i stand til at indse når dine bemærkninger slynges afsted uden først at bruge indersiden af hovedet.

". ..At jeg ikke spurgte om lov, men kun påpegede, at jeg postede den på Oza.dk, skal jeg beklage" (Rune Hansen 01-28-2009 16:03)

Hvis du ikke forstår ovenstående som en erkendelse af sin fejl og en undskyldning, så bør du tage et smut tilbage på skolebænken!

Mvh Jeppe

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)