Du spillede smart før og var nedladende over for Just Me og mig
Det mener jeg ikke, jeg har været. Du må lige komme med nogle eksempler, hvis du gerne vil have mig til at erkende det. Jeg mener, kun jeg har kommenteret filmen og de påstande, der har været om min person.
Du kommenterer noget du ik aner en skid om
Der bliver i det indledende indlæg spurgt til vores mening om videoen. Jeg mener fortsat, at videoen er et forsøg på at overbevise folk om, at The Venus Project er den rigtig vej frem. Jeg er som tidligere nævt uddannet i kommunikation og har beskæftiget mig en del med videomediets virkemidler, så jeg mener faktisk, at jeg har temmelig godt begreb om at gennemskue manipulerende kommunikation, når jeg møder den. Og det gør jeg i den pågældende film.
Din påstand om, at jeg ikke opdager, når andre medier manipulerer står fortsat for din egen regning. Du har endnu ikke dokumenteret dette, og med mindre du er i stand til at kigge ind i min hjerne, vil du formentlig heller ikke kunne dokumentere det.
Du har tydeligvis læst mere om økonomi end jeg og har bedre styr på, hvordan inflation opstår og kan bekæmpes. Fair nok. Jeg har aldrig påstået, at jeg er uddannet i økonomi, og jeg har i denne tråd ikke diskuteret, om der forekommer økonomiske facts i videoen. Det er også uinteressant. For mig er det interessante nemlig, om videoens kommunikationsform er manipulerende eller ej - og det er den.
Og jo dit svar i denne debat er total ubrugeligt
Hvad skulle et brugbart svar kunne bruges til?
Hvorfor er min mening om videoen ikke brugbar - måske var der nogen, der kunne bruge min mening til at vurdere, om videoen var værd at bruge tid på?
du er meget mere manipuleret end jeg er