Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WOW!.. WOW!.. WOW SIGER JEG BARE! ( EN VIDEO DER ÅBNER DINE ØJNE ) *** 5 STJERNER ***

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er rigtig men havde lige set den og syntes at jeg ville dele den med alle andre men nej nej.. Haha..

Total barnligt og umodent af de personer der dømmer før de har set den helt færdigt.

Ja det kræves tid og mod til at se den for den er lang, men jeg syntes at det var det hele værd!

Jeg så en video med Aaron Russo og den mand virker bare så overbevisende når han fortalte om The Rockefeller's som en af USA's beskidte skurke. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03

Start med denne film omkring hvordan det financielle system er bygget op:

Hvis der er mod på mere så se hvor råddent USA er og hvordan man undgår Uafhængighedserklæringen ved magt og trusler. Lidt ligesom den kendte film "The Insider"

http://video.google.com/videoplay?docid=-1656880303867390173

Når begge film er set vil alle dem med nedladende kommentarer nok have en anden holdning til hele verdensstrukturen og især USA.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Det må være svært at stå op om morgnen, hvis man er SÅ bange for verden. Jeg vil hellere forblive naiv, uoplyst, blind og glad :)

Og alt imens kan jeg - lalleglade, hjernedøde  iværksætter så nyde den store underholdingsværdi fra vækkelsesprædikanterne her i tråden

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:06

Kan kun give dig ret men se de 2 film jeg har linket til. De er mere seriøse og fortæller på en meget mere enkel, forstående og let måde hvordan alt hænger sammen.

Bagefter kan du tage Aaron Russos film omkring skat i USA, som jo faktisk er ulovligt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:10

Mikkel som jeg skrev tidligere, tror det var i mit første svar, så er der meget vi ik ønsker at vide.

Men derfor er det vel meget vigtig for både dig, mig og alle andre at vide hvordan handel hænger sammen. Og enig den film der linkes til er altså ik god. Tjek nogle af dem jeg har linket til de er meget bedre og mere seriøse og undlader det der kult agtige og forholder sig til fakta.

Og kalde os vækkelsesprædikanterne er måske ik lige det jeg ville foretrække, for det burde jo for enhver forretningsmand være basic viden...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:13

Jeg har ikke brug for den type film for give mig den viden jeg har brug for. Tværtimod. Jeg synes man bliver dummere af dem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Gad vide hvor folks kildekritik forsvinder hen når det handler om religion og verdensøkonomi.. Jeg må indrømme at jeg ikke har synderligt stor tiltro til hverken Youtube eller Google Video som videnskabelige kilder for hvordan verdensøkonomien har det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Anders, godt med dig, syntes du skulle bruge de medier du har brugt indtil videre også bare holde dig udenfor dette indlæg, da du hverken skriver om noget fra Videon eller lign.

"Det er altid nemt med kritik når man hverken ligger enrgi i at give det et forsøg eller udbeder situationen"

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28

Nu er Youtube eller Google Video jo ik kilderne men blot steder hvor filmen afspilles. Altså det kan vel være lige meget hvor filmene kan afspilles så længe alle har mulighed for at se dem. Vi kunne os linke til en side hvor der skulle signes up eller downloades noget og så ville du have samme holdning.
Hvis man vil være negativ overfor noget kan man jo altid finde et eller andet at klage over, men synes nu det her er ved at nå bunden. Først klages over en film ingen gad se mere 5 min af. Så begyndte en diskussion hvor ingen alligevel vidste hva de egentlig diskuterede med os andre om. Og nu klages der over at filmene kan ses på Youtube eller Google Video. Jamen bliver Tv Avisen eller Nyhederne mindre trovædige fordi du kan se dem på Youtube?

Er vi ik bare nået til et punkt hvor nogle her må erkende at de prøvede på at diskuterer noget som de ik lige var inde i. Er det virkelig så svært at sige man tog fejl... Åbenbart...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FashionFreakZ UK Ltd:
Du spillede smart før og var nedladende over for Just Me og mig

Det mener jeg ikke, jeg har været. Du må lige komme med nogle eksempler, hvis du gerne vil have mig til at erkende det. Jeg mener, kun jeg har kommenteret filmen og de påstande, der har været om min person.

FashionFreakZ UK Ltd:
Du kommenterer noget du ik aner en skid om

Der bliver i det indledende indlæg spurgt til vores mening om videoen. Jeg mener fortsat, at videoen er et forsøg på at overbevise folk om, at The Venus Project er den rigtig vej frem. Jeg er som tidligere nævt uddannet i kommunikation og har beskæftiget  mig en del med videomediets virkemidler, så jeg mener faktisk, at jeg har temmelig godt begreb om at gennemskue manipulerende kommunikation, når jeg møder den. Og det gør jeg i den pågældende film.

Din påstand om, at jeg ikke opdager, når andre medier manipulerer står fortsat for din egen regning. Du har endnu ikke dokumenteret dette, og med mindre du er i stand til at kigge ind i min hjerne, vil du formentlig heller ikke kunne dokumentere det.

Du har tydeligvis læst mere om økonomi end jeg og har bedre styr på, hvordan inflation opstår og kan bekæmpes. Fair nok. Jeg har aldrig påstået, at jeg er uddannet i økonomi, og jeg har i denne tråd ikke diskuteret, om der forekommer økonomiske facts i videoen. Det er også uinteressant. For mig er det interessante nemlig, om videoens kommunikationsform er manipulerende eller ej - og det er den.

FashionFreakZ UK Ltd:
Og jo dit svar i denne debat er total ubrugeligt

Hvad skulle et brugbart svar kunne bruges til?
Hvorfor er min mening om videoen ikke brugbar - måske var der nogen, der kunne bruge min mening til at vurdere, om videoen var værd at bruge tid på?

FashionFreakZ UK Ltd:
du er meget mere manipuleret end jeg er

OK - for at vurdere dette er jeg nødt til at vide, hvor manipuleret du er. Jeg har nogenlunde styr på, hvilken form for dokumentation, jeg selv kræver, hvis jeg skal betragte en påstand som bevist. I øvrigt er det vel ligegyldigt om du eller jeg er mest manipuleret. For mit vedkommende forsøger jeg at forholde mig kritiske til de påstande, jeg mødes med dagligt, men det er da klart, at folk der har sandsynliggjort deres troværdighed på forhånd vil have lettere ved at slippe afsted med en løgn.
Jeg forsøger at undgå at lade mig påvirke af dokumenter, der kræver dramatisk underlægningsmusik for at budskabet går igennem - bortset fra i fiktion, altså.

Og så et klart ja/nej spørgsmål, Fasion: Anser du de to artikler, som du linker til (kun det første link virker) som dokumentation for, at centralbankerne er skyld i inflation?

mvh Hans (der desværre skal ud og dokumentere en begivenhed i lokalområdet, hvorfor han lige må vente med at bidrage yderligere til underholdningen i nogle timer).

mvh Hans

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)