1) Du kaprer hans tråd 2) Vi kan se hans arbejde men ikke dit? 3) Du går direkte efter at underbyde hans pris.. Jeg ved godt hvem JEG skulle vælge hvis det skulle være nødvendigt...
|
til alex eller hvem det var.. som sagt så er designet relativt lille, men markedsføringener stor.
og bare for at opklare det med det samme.. så er design og markedsføring ikke det samme. Coca Cola som du nævner har brugt laangt flere penge på at opbygge de værdier og signaler/budskaber de prøver på at få ud til kunderne, DET er den store del af alle deres projekter, herefter bliver der lavet design på baggrund af de oplysninger man komme frem til.
jeg synes personligt at 500 kr. for et komplet hjemmeside design overhoved ikke kan forsvare sig selv.. ja det er unikt, men det er MEGET begrænset hvilke tanker der ligger bag og derfor skaber et godt resultat. så skal der lige betales skat af beløbet også, så har du kun halvdelen tilbage, og at tjene 250 kr for et hjemmeside design, det er jo ikke engang 3-4 timer med en dårlig løn. går bare ud fra at prisen er ex. moms.